تبلت Galaxy Tab S8 سامسونگ و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید

تاریخ انتشار : 26 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 4 نویسنده : دسته بندی : تازه‌ترین تکنولوژی‌ها

خیلی وقت پیش، به نظر می رسید که سامسونگ تنها سازنده تبلت اندرویدی است که ارزش صحبت کردن را دارد. برتری آیپد اینگونه بود، تعداد کمی از شرکت‌های دیگر جرأت ساختن تبلت ‌های خود را داشتند. چنانچه تبلت سرفیس با سیستم عامل ویندوز بخواهید، انتخاب گلکسی تب گزینه اصلی شما به جای اپل خواهد بود.اما این موضوع در سال گذشته به میزان قابل توجهی تغییر کرد. تبلت های رقابتی از جمله شیائومی، ریلمی و نوکیا همگی به بازار آمده اند و سامسونگ دیگر نمی تواند خود را به عنوان شرکت پیش فرض تبلت های اندرویدی در نظر بگیرد. این شرکت باید جوابگوی این موضوع می بود، و این کار را به سبک خود در رویداد آنپکد فوریه 2022 انجام داد. شاید سری گلکسی  S22ستاره این نمایشگاه باشد، اما سامسونگ سه تبلت پرچمدار جدید را در سری تبلت Galaxy Tab S8 رونمایی کرد. مانند گوشی‌های هوشمندش، این سه مورد شامل سه مدل Tab S8+، Tab S8 وTab S8 ULTRA است. حتی نسخه مقرون به صرفه ‌تر «FE» این شرکت نیز در اواخر سال جاری ارائه خواهد شد.

تبلت Galaxy Tab S8 سامسونگ همراهی عالی برای دنیای همیشه آنلاین ما است. معرفی این مجموعه با صفحه‌ نمایش ‌های بزرگ و همه ‌جانبه شروع می‌ شود که برای پخش یا بازی، هر جا که هستید، عالی است. هر دستگاه در سری گلکسی تب S8 مجهز به بلندگوهای چهارگانه، دوربین های اولترا واید، سه میکروفون با حذف نویز و نرم افزار قاب بندی خودکار هوشمند، برای تجربه ویدیو کال واقعا حرفه ای است. کاربران برای کنفرانس ویدیویی با کیفیت بالا در خانه و در حال حرکت بیش از هر زمان دیگری به تبلت خود متکی هستند. سری گلکسی تب S8 با اکوسیستم کامل دستگاه‌های گلکسی، از تلفن‌های هوشمند، کامپیوتر‌های شخصی گرفته تا گلکسی بادز، با ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایشگر دوم، اشتراک‌ گذاری سریع و سوئیچ خودکار، دست به دست می‌شود.

 

با تبلت Galaxy Tab S8 اولترا دنیای خود را گسترش دهید

گلکسی تب S8 اولترا تجربه تبلت ویژه ای را ارائه می دهد که برخلاف نمونه های قبلی بود. این تبلت با صفحه نمایش بی سابقه 14.6 اینچی سوپر امولد و نرخ نوسازی 120 هرتز، بزرگترین صفحه نمایش در باریک ترین، سبک ترین، اما قوی ترین بدنه را دارد. تب S8 اولترا دارای بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه است که تا به حال در تبلت گلکسی دیده شده است؛ این صفحه نمایش گسترده ای است که مثل همیشه همچنان قابل حمل است. صفحه نمایش فوق العاده آن با یک قاب آلومینیومی آرمور محافظت می شود که بیش از 30٪ در برابر خش مقاوم تر و 40٪ کمتر از گلکسی تب S7 مستعد خم شدن است.

 

 

گلکسی تب S8 اولترا مجهز به دوربین‌های جلوی دوگانه قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی، تجربه ویدیو کال شما را با کیفیت ویدیوی حرفه‌ای 4K تغییر می ‌دهد. سخت ‌افزار پیشرفته با تکنولوژی قاب‌ بندی خودکار سامسونگ، با نرم ‌افزاری همراه است که بطور خودکار شما را در حین تماس متمرکز نگه می ‌دارد، در حالی که در حین پیوستن اعضای جدید به ویدیو کال می توانید بزرگ‌ نمایی یا کوچک ‌نمایی کنید. همچنین به لطف سه میکروفون دقیق که از تکنولوژی کاهش نویز پیشرفته برای جلوگیری از نویز ناخواسته در پس‌ زمینه استفاده می ‌کنند، به همان اندازه که به نظر می ‌رسید، صدایی واضح خواهید داشت. اسپیکرهای چهارگانه با سیستم دالبی اتموس که در هر سه مدل گلکسی تب S8 یافت می‌ شوند، اطمینان می ‌دهند که همه چیز با جزئیات و وضوح واقعی به نظر می ‌رسد. با گلکسی تب S8 اولترا، کاربران از تجربه ویدیویی لذت می برند که واقعاً عالی است.

 

قدرت خلاق و کارآمد

گلکسی تب S8، S8 پلاس و اولترا مجهز به سریع ترین پردازنده در گلکسی تب، تراشه 4 نانومتری، رم و فضای ذخیره ‌سازی کافی را برای هر کاری فراهم می ‌کنند. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، GALAXY TAB S8 ULTRA دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و هر سه مدل با کارت micro SD اختیاری، فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت را ارائه می دهند. سری گلکسی تب S8 همچنین اولین تبلت سامسونگ است که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند که پهنای باند و حداکثر سرعت Wi-Fi 6 را تا دو برابر افزایش می دهد.

در سری گلکسی تب S8، با پشتیبانی باتری هوشمند تمام وقت می توانید از تماشای فیلم اکشن خود لذت ببرید. این سری از شارژ سوپرفست 45 واتی پشتیبانی می کند که می تواند در عرض 90 دقیقه تا 100 درصد شارژ کند. اگر دستگاه‌ های دیگر شما به تقویت برق نیاز دارند، به سادگی گلکسی تب S8 خود را با کابل USB-C به گوشی هوشمند گلکسی S22 متصل کنید، و باتری فوق العاده فست شارژ تبلت می ‌تواند به عنوان شارژر پرتابل دو برابر شود.

گلکسی تب S8 اولترا و S8 پلاس هر دو با قلم S جدید و بهبود یافته عرضه می‌ شوند که از الگوریتم پیش ‌بینی برای تأخیر بسیار کم استفاده می ‌کند - تجربه نوشتاری باورنکردنی را ارائه می‌کند که شبیه حرکت قلم روی کاغذ است. برای اولین بار، مشارکت انحصاری سامسونگ با کلیپ استودیو پینت می ‌تواند گوشی هوشمند شما را به یک پالت رنگ دیجیتال، قلم S را به قلم مو و صفحه نمایش گسترده گلکسی تب S8 را به بوم تبدیل کند. ابزارها را سفارشی کنید و گزینه های قلم مو را انتخاب کنید و حتی رنگ های زنده واقعی را از تصاویر گرفته شده در تلفن گلکسی همگام سازی شده خود انتخاب کنید.

 

 

قابلیت‌های جدید ضبط 4K گلکسی تب S8 اولترا اکنون به شما امکان می‌ دهد هم با دوربین عقب و هم با دوربین جلوی اولترا واید ویدیوهای واضح و با کیفیتی ضبط کنید. سازندگان محتوا و پخش‌کننده‌ ها می ‌توانند با استفاده از فیلم ‌های سلفی قابل تنظیم که اکنون در ضبط ‌کننده صفحه سامسونگ تعبیه شده ‌اند، آموزش‌ های آنلاین و گیم‌ پلی را بدون زحمت ثبت کنند. با استفاده از ابزار ویرایش فیلم لوما فیوژن که به زودی برای گلکسی عرضه می شود، به زودی می توانید از گلکسی تب S8 و S Pen خود برای ویرایش دقیق ویدیوهای 4K استفاده کنید.

برای کمک در ایجاد و انجام کارهای بیشتر در یک زمان، سری Galaxy Tab S8 دارای حالت چند پنجره ای بهبود یافته است که به راحتی می توانید صفحه نمایش خود را به سه پنجره با چهار گزینه لایوت تقسیم کنید و حتی با ارتفاع، اندازه و چیدمان دقیق برای هر کاری که نیاز دارید، تنظیم کنید.

تبلت ها همچنین نقش مهمی در برقراری ارتباط شما با دیگران دارند. سامسونگ برای برقراری تماس ویدیویی بهتر و تجربه‌ های اشتراک ‌گذاری زنده از طریق گوگل دوو با گوگل همکاری می کند، بنابراین می ‌توانید ویدیوها را با دوستان خود در یوتیوب تماشا کنید، مرورگر خود را برای کمک به برنامه ‌ریزی جلسه بعدی خود به اشتراک بگذارید یا با استفاده از جمبورد، وایت برد دیجیتالی گوگل، ایده های خلاقانه خود را توسعه دهید.

 

تبلتی که می توانید به آن اعتماد کنید

در دنیای همیشه متصل امروزی، امنیت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، به همین دلیل است که هر سه مدل گلکسی تب S8 به ویژگی‌ های جدیدی مجهز شده‌ اند که به شما امکان می ‌دهد زمان استفاده از دوربین و میکروفون تبلت شما را ردیابی کند و به شما اجازه می دهد فوراً از ضبط موارد ناخواسته جلوگیری کنید. سری گلکسی تب S8 همچنین توسط پلتفرم پیشرو در صنعت Knox Vault سامسونگ محافظت می‌ شود که داده‌ های شخصی را رمزگذاری می ‌کند و فایل‌ها و اطلاعات ذخیره‌ شده را جدا از سیستم عامل اصلی دستگاه نگه می ‌دارد تا از آن در برابر حملات محافظت کند. همه اعضای این خط دارای یک اسکنر اثر انگشت بصری هستند که باز کردن قفل دستگاه را با تک لمسی امکان پذیر می کند.

به عنوان بخشی از تعهد ما به ارائه بهترین عملکرد و تجربه موبایل به کاربران، سری گلکسی تب S8 با حداکثر چهار نسل ارتقاء سیستم عامل اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی پشتیبانی می شود. حالا میلیون ‌ها کاربر گلکسی می ‌توانند با به ‌روزترین امنیت، بهره‌ وری و دیگر ویژگی‌ های جدید و هیجان ‌انگیز، چرخه عمر دستگاه ‌های خود را افزایش دهند، زیرا سامسونگ به گسترش این تلاش‌ ها در خط تولید ما و اکو سیستم گلکسی شما ادامه می‌ دهد.

 

طراحی پایدار و برجسته

گلکسی تب S8 اولترا در رنگ گرافیکی پررنگ و ماندگار و گلکسی تب S8 و S8 پلاس در سه رنگ پیچیده - گرافیت، نقره ای و طلایی صورتی عرضه می شود. سامسونگ همچنین کیف کلاسوری کیبورد دار اولترا گلکسی تب S8 عرضه می‌کند که عملکرد اولترا را با کیکپ های گسترده تر و با نور پس ‌زمینه، تنظیمات میان ‌بر قابل تنظیم و زوایای ایستادن قابل تنظیم بیشتر می ‌کند. کیف کلاسوری تبلت دارای چرم پلی اورتان ممتاز و ضد میکروبی و تاچ پدی با روکش شیشه است که تایپ نرم و سریع را امکان پذیر می کند. به‌علاوه، اشتراک‌ گذاری وایرلس کیبورد می‌ تواند کیبورد متصل شما را برای تایپ آسان در دستگاه‌ ها به اسمارت فون گلکسی مرتبط کند.

کاربران همچنین راه‌ های زیادی برای بیان سبک شخصی خود با لوازم جانبی و افزونه‌ های متمایز گلکسی تب S8 خواهند داشت، از جمله کاور نوت ویو که به شما امکان می ‌دهد با قلم S Pen خود بنویسید و در عین حال محافظت از آن را حفظ کنید، و یک کاور بند چشم نواز برای نگه داشتن تب S8 شما در جهتی که مناسب شماست.

علاوه بر این، سامسونگ مفتخر است که به کاهش پلاستیک های اقیانوسی و محافظت از این سیاره کمک می کند، با گلکسی تب S8 که تا حدی با قطعات پلاستیکی جدا شده از تورهای ماهیگیری دورافتاده ساخته شده است. سامسونگ با بکارگیری این روش به رهبری این صنعت کمک می کند. دستگاه‌ های گلکسی تب S8 همچنین در باریک ‌ترین بسته ‌بندی سامسونگ تا به امروز عرضه می ‌شوند که از کاغذ با منبع پایدار ساخته شده اند، که این شرکت را قادر می‌ سازد تا آلایندگی کمتری داشته باشد و ضایعات کمتری تولید کند.

سری TAB S8 چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟

  • در 9 فوریه اعلام شد، پیش ‌سفارش ‌ها هم ‌اکنون فعال هستند
  • از 25 فوریه در ایالات متحده در دسترس است، به احتمال زیاد در بریتانیا نیز چنین خواهد بود
  • Tab S8 FE در اواخر سال 2022 پیش بینی می شود

سامسونگ در 9 فوریه به طور رسمی سری TAB S8  را در رویداد GALAXY UNPACKED خود رونمایی کرد. هر سه تبلت جدید هم اکنون قابل پیش خرید هستند.

 

طراحی و ویژگی های گلکسی تب S8

  • هر سه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 هستند
  • نمایشگرهای امولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر فقط در S8 PLUS و ULTRA

وقتی صحبت از سری تبلت GALAXY TAB S8 به میان می آید، چیزهای زیادی برای صحبت کردن وجود دارد. بیایید با وجوه مشترک هر سه این دستگاه شروع کنیم.

مسلما هیجان انگیزترین مورد، تراشه SNAPDRAGON 8 نسل 1 در عملکرد داخلی آن است. تنها دو ماه از معرفی جدیدترین چیپ پرچمدار کوالکام می گذرد و سری تب S8 اولین تبلت هایی است که از قدرت فوق العاده آن بهره می برند.

هرچند سایر مشخصات صفحه نمایش بین مدل ها متفاوت است، اما هر سه تبلت دارای صفحه نمایش 120 هرتزی هستند. شما همچنین همان دوربین های دوگانه پشتی را دریافت می کنید که از 13 مگاپیکسل اصلی و 6 مگاپیکسل اولترا واید تشکیل شده است. با این حال، انتظار نداشته باشید که آنها برای کیفیت تصویر با گوشی های هوشمند گلکسی S22 یا اکثر گوشی های پرچمدار دیگر رقابت کنند.

سایر ویژگی های ثابت در هر سه دستگاه عبارتند از پشتیبانی از Wi-Fi 6E و 5G، شارژ سریع (از طریق USB-C) تا 45 وات، چهار بلندگوی استریو و قلم S Pen در جعبه. با این حال، دومی در مقایسه با سری TAB S7 تغییر زیادی نکرده است.

 

 

در مورد نرم افزار نیز پیشرفت های قابل توجهی وجود دارد. همه دستگاه‌های Tab S8 اندروید 12 را بدون نسخه اجرا می‌کنند، اما سامسونگ اکنون متعهد شده است تا "حداکثر چهار سال" به ‌روز رسانی‌های سیستم‌ عامل را در کنار یک سال دیگر به ‌روز رسانی‌های امنیتی انجام دهد. این کار باعث می شود که آن را به یکی از سخاوتمندانه ترین تولید کنندگان اندروید در زمینه نرم افزار تبدیل کند.

همچنین انتظار می‌رود که سری تب S8 یکی از اولین نسخه‌های اندروید 12L باشد، نسخه‌ای از این سیستم‌ عامل که مخصوص تبلت‌ها و تبلت های تاشو طراحی شده است. این باید به نرم افزار کمک کند تا برای نمایشگرهای بزرگتر احساس بهتری داشته باشد، چیزی که تبلت های اندرویدی اغلب با آن دست و پنجه نرم می کنند.

 

تبلت Galaxy Tab S8 و S8 پلاس

تب S8 و S8 پلاس هر دو ارتقاء محتاطانه سامسونگ هستند و این شرکت مشخصه های هوشمندانه خود را برای S8  اولترا در نظر گرفته است. صفحه نمایش 11 اینچی، 2460x1600 LTPS با استانداردهای تبلت های پرچمدار قابل توجه نیست، حتی اگر 120 هرتز باشد. با همان نرخ نوسازی تصویر، S8 پلاس به صفحه نمایش 12.4 اینچی AMOLED 2800x1752 می رسد.

در هر دو مدل، اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ادغام می شود، اگرچه دومی از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 1 ترابایت قابل ارتقا است. دوربین‌های پشتی دوگانه با لنز سلفی 12 مگاپیکسلی به هم متصل می‌شوند که از حسگر تشخیص چهره نیز پشتیبانی می ‌کند. با این حال، احتمالاً بخواهید به جای آن از حسگر اثر انگشت استفاده کنید – این حسگر در S8 معمولی به صورت جانبی نصب شده است، اما در S8 پلاس در صفحه نمایش قرار دارد.

صفحه نمایش بزرگتر تب S8 پلاس به این معنی است که باتری بزرگتری دارد - 10090 میلی آمپر ساعت در مقابل 8000 میلی آمپر ساعت در تب S8 معمولی. این مدل همچنین کمی سنگین‌تر است، هرچند مدل‌های WiFi-only و 5G هر دو بین 500 گرم تا 600 گرم وزن دارند.

 

تبلت Galaxy Tab S8 ULTRA

اول از همه، صفحه نمایش 14.6 اینچی است که حتی بزرگترین آیپد پروی را که می توانید بخرید، کوچکتر جلوه می دهد. با نسبت تصویر 16:10، 208mm ارتفاع و  326mmعرض دارد. همچنین 726 گرم برای مدل های Wi-Fi و 728 گرم اگر بخواهید 5G اضافه کنید، نسبتا این مدل سنگین است.

 

صفحه نمایش 120 هرتزی امولد در اینجا دارای وضوح 2960x1848 است، اگرچه حاشیه های کوچک به معنای وجود بریدگی برای دوربین سلفی است. این حداقل شامل دو سنسور است که لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید با 12 مگاپیکسل واید در اینجا به هم متصل می شود.

  • در کنار چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، گزینه های اضافی برای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دریافت می کنید. همچنین، دومی را می توان تا 1 ترابایت افزایش داد.
  • این صفحه نمایش فوق العاده به باتری بزرگتری نیز نیاز دارد – باطری 11200 میلی آمپر ساعتی مؤثر است.

به طور کلی، تبلت‌های اندرویدی تا حدودی به دلیل محدودیت‌های نرم‌افزاری، بیشتر بر روی سرگرمی تمرکز کرده‌اند تا بهره‌وری. با تب S8 اولترا، واضح است که سامسونگ می‌خواهد دستگاهی عالی برای کار کردن نیز باشد.

 

تبلت GALAXY TAB S8 FE

Tab S8 FE هنوز معرفی نشده - حتی اسم آن هنوز رسمی نیست. کاملا واضح است که بیشتر اخبار اخیر بر تبلت های پرچمدار متمرکز شده ، بنابراین صحبت در مورد این مدل در این مقاله بسیار کم است.

در واقع، جدای از سایت فناوری هلندی "گلکسی کلاب" که گفته است این دستگاه همچنین دارای گزینه های Wi-Fi و 5G در کنار نمایشگر LCD نیز خواهد بود، در مرحله گمانه زنی است.

از این که با پارتاکو همراه بودید سپاسگذاریم.

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه