نمایندگی ایسوس در اصفهان | مرجع قطعات و مرکز خدمات

تعمیرات انواع لپ تاپ ایسوس

کدام یک از انواع لپ تاپ یا نوت بوک ایسوس را استفاده می کنید ؟ برای پارتاکو ( پارت ایران ) فرقی ندارد. اگر دستگاه شما دچار ایراد شده و برای رفع عیب و ایرادات آن دنبال راه حل مناسبی هستید با من همراه باشید تا بهترین مرکز تعمیر و سرویس لپ تاپ های ایسوس ( نمایندگی َASUS در اصفهان ) را به شما معرفی کنم. ما به شما بیشنهاد کمترین هزینه تعمیر و پایین ترین قیمت خرید قطعات را ارائه می کنیم. 

شما از تعمیرگاه یا نمایندگی لپ تاپ ایسوس اصفهان چه انتظاری دارید ! 

هـزینه مناسب خـدمات ، در دستـرس بودن همـه قطعـات مربوط به تعمیـر لپ تاپ و یا اینکه دستـگاه شما در همـان مـرکـز تعمیـر شود. همه این هـا در پارتاکـو برآورده خواهد شد.

خدمات نرم افزار برای لپ تاپ های جدید 2020-2021

لپ تاپ های جدید ایسوس از همه نظر بی نظیر هستند. برخی از این دستگاه ها به همراه نسخه اورجینال سیستم عامل ( ویندوز ) به فروش می رسند، اما حافظه بعضی از این دستگاه ها خام ( بدون اطلاعات ) هست و نیاز به نصب سیستم عامل و آنتی ویروس دارند. در نمایندگی ایسوس اصفهان ( پارتاکو ) همه خدمات نرم افزار و سخت افزار برای تمام مدل های ایسوس قابل انجام است.

سرویس لپ تاپ و نوت بوک ASUS تخصص پارتاکو است

Everyday use Work or play, every day
ZenBook Premium, thin, and light
VivoBook Perform in style
Chromebook Simple, secure, cloud-based
Everyday use Work or play, every day

فروشگاه قطعات و لوازم ایسوس در اصفهان

برای تهیه باطری و یا شارژر لپ تاپ چه تدبیری اندیشیده اید ؟! فروشگاه اینترنتی پارتاکو به عنوان نمایندگی و مرکز فروش انواع قطعات داخلی و لوازم جانبی برای انواع لپ تاپ ، نوت بوک و اولترا بوک های ایسوس ، آماده خدمت رسانی به همشهریان و هم میهنان عزیز است. نمایندگی ایسوس اصفهان : پارتاکو با آرشیو 20 هزار قطعه مورد نیاز داخل لپ تاپ شامل انواع : فن و هیت سینک – کیبورد – قاب و بدنه – انواع نمایشگر LCD , LED در خدمت شما مشتریان عزیز است.

اینجا مرکـز تعمیرات لپ تاپ است !

تعمیرات لپ تاپ به وسیله متخصصین پارتاکــو

تیم حــرفه ای پارتاکو

مجموعه پارتاکو ( پات ایران ) بیش از 10 نفر پرسنل دارد که همه روزه از ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر درگیر پروسه عیب یابی و مشغول رفع مشکلات ( انواع لپ تاپ و نوتبوک ) مشتریان می باشند.
سامانه پیگیری وضعیت دستگاه

قبلا لبتابمو داده بودم تعمیر و حدود 40 روز طول کشید. اونها اولش میگفتن سرمون شلوغه ! بعد یه مدت گفتن قطعه اش گیر نمیاد. بعد از دو ماه متوجه شدم اون تعمیرگاه دستگاهمو داده جای دیگه !!!

+ پارتاکو سرش شلـــوغه ولی زود کارمو انجام داد 🙂

خانم صادقی - از مراجعـان پارتاکو
نمایندگی لپ تاپ های VivoBook :

این سری لپ تاپ معمولا قیمت ارازانتری دارد. Vivo Book برای افرادی که میخواهند کمتر هزینه کنند گزینه مناسبی است. RAM به کاربرده شده در این لپ تاپ ها معمولا بین 4 تا 8 گیگابایت است. اگر به دنبال کیفیت بسیار بالا هستید ، ما این گزینه را به شما پیشنهاد نمی کنیم. اما اگر بودجه ی کمی برای خرید لپ تاپ دارید ، این گزینه بهترین گزینه است.

تعمیر لپ تاپ های ZenBook :

آنها برای تقریباً یک دهه وجود داشته اند.  اولین Zen book در اکتبر 2011 منتشر شد. ASUS مدتی بود که سعی در ایجاد یک لپ تاپ جذاب داشت و Zen book یکی از موفقیت های بزرگ آنها در در این مورد بود.آنها به سادگی مشهور هستند. همچنین یکی از جذاب ترین لپ تاپ های بازار به حساب می آیند که به طور معمول با یک شاسی آلومینیومی طراحی می شوند. برای کسانی که به دنبال یک دستگاه زیبا و برتر هستند ، سری Zen book احتمالاً ارزش بررسی دارد.

تعمیرات لپ تاپ های ChromeBook :

یک Chromebook خوب تقریباً هر کاری را که یک لپ تاپ معمولی انجام می دهد می تواند انجام دهد و استفاده از بهترین ها نسبت به نسخه های ویندوز بهتر است. همچنین یکی از مزایای Chromebook برخورداری از صفحه نمایش لمسی است. سیستم عامل مورد استفاده در این لپ تاپ ها Chrome OS است. این سیستم عامل دست کمی از ویندوز ندارد و تمامی امکانات مورد نیاز یک کاربر را داراست.

ASUS SERVICE CENTER

خدمات ویژه برای لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

محصولات ایسوس در ایران خیلی پر طرفدار هست . شرکت ایسوس در ایران به علت تبلیغات زیاد و بخاطر رفع نیاز و همچنین رضایت بخشی به همه سلیقه ها محبوب شده است. ما محصولات گیمینگ این شرکت را به خوبی می شناسیم . انواع لپ تاپ گیمینگ به عنوان یکی از انواع محصولات پر طرفدار شرکت ایسوس در بازار موجود هست. اگر قصد سرویس دوره ای یا بروز رسانی نرم افزار های انواع لپ تاپ گیمینگ ایسوس را دارید به نمایندگی ایسوس : پارتاکو مراجعه کنید.

تلفن تماس : 03131312173 داخلی 111 و 112 ( تعمیرات )

هر هفته تعداد زیادی از مراجعه کننده گان سوالاتی در زمینه عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ ایسوس دارند که مادر اینجا مطرح کرده و به آنها پاسخ خواهیم داد . شما هم اگر پرسشی داشتید در همین قسمت مطرح کنید. کارشناسان ما پس از بررسی به آنها پاسخ خواهند داد

نظرات برخی از مشتریان ارجمند پارتاکو ( کاربران عزیز و همکاران ارجمند )

آدرس دفتر نمایندگی ایسوس اصفهان 

خیابان طالقانی ( نرسیده به اردیبهشت ) مجتمع نور یک - طبقه دوم : دفتر تعمیرات
تلفن تماس : 03131312173 داخلی 111 و 112 ( تعمیرات )

ایسوس یکی از معتبرترین مارک های رایانه و لپ تاپ است. این شرکت الکترونیکی تایوانی ده‌ها لپ تاپ را در دسته بندی های گوناگون برای بودجه های محتلف در نظر گرفته و موفق و محبوب عملکرده است.

از آنجا که هیچ ابزار الکترونیکی ، طوری ساخته نشده است تا کاملاً از مشکلات و نقص فنی در امان باشد ، مشکلات لپ تاپ ایسوس نه عجیب است و نه غیرممکن !  در این مقاله ، ما تقریباً در مورد تمام موضوعاتی که کاربران با آن روبرو هستند ، حتی موارد شایع ، نیز بررسی شده است.  

مشکلات راه اندازی لپ تاپ ایسوس

با اتفاق افتادن چند نشانه یا علامت می توان این مسائل را تشخیص داد. اینکه لپ تاپ شما بوت نشود یکی از شایع ترین مشکلات کاربران هست.  دلایل احتمالی ممکن است شامل برخی مشکلات نرم افزاری  ، ایرادات سخت افزاری ، مشکلات درایورها یا حتی تنظیمات رایانه باشد در صورت تمایل به حل مشکل خود ، می توانید روش زیر را امتحان کنید.

  1. لوازم جانبی را جدا کنید.
  2. باتری را بررسی کرده و آن را شارژ کنید.
  3. از مانیتور جداگانه استفاده کنید.
  4. سلامت و یا جایگزینی ویندوز را بررسی و تعمیر کنید.

 

مشکلات ورود لپ تاپ ایسوس

مشکلات “ورود به سیستم” اساساً مربوط به لپ تاپ های ASUS نیستند بلکه کاربران همه مارک ها و مدل ها درگیر آن هستند. در عمل ، مشکل مربوط به سیستم عاملی است که از آن استفاده می کنید.  اصولا این اتفاق زمانی رخ می دهد که کاربر رمز ورود مدیر یا اطلاعات ورود را فراموش می کند.

برای رایانه هایی که دارای ویندوز 8 ، 8.1 یا 10 هستند ، یک راه حل عملی برای حل این مشکل ، بازنشانی ویندوز و شروع دوباره همه چیز از قبل است.

با یک کامپیوتر که Windows 7 را اجرا می کند ، شما باید یک فرایند بازیابی یا بازنشانی رمز عبور را دنبال کنید؛ اما ، بهترین راه برای نصب مجدد سیستم عامل و راه اندازی مجدد آن است.

مشکلات لپ تاپ ایسوس با ویندوز 10

یک مشکل آزار دهنده پس از به روزرسانی ، مسئله ” صفحه سیاه ” است. برای برخی از کاربران ، این مشکل آزار دهنده است زیرا نمی توانند از بروزرسانی ویندوز 10 برای لپ تاپ های ASUS خود استفاده کنند.

دلایل احتمالی می تواند عدم وجود ” درایورهای بروز ” یا قطع پشتیبانی سازنده از ویندوز 10 برای مدل آن لپ تاپ خاص باشد. اگر همین مسئله باعث رنج  شما شده است ، این منبع را بررسی کنید .

بسیاری از کاربران پس از بروزرسانی لپ تاپ خود به ویندوز 10 ، به منوی Start یا Cortana دسترسی ندارند.

این کاربران می توانند جدیدترین به روزرسانی‌ها را بررسی کرده و در صورت وجود فایل بروز رسانی ، آنزانصب کنند. در غیر این صورت ، ممکن است لازم باشد از حساب ” مایکروسافت ” خارج شوید و یک حساب جدید ایجاد کنید. گاهی اوقات ، تنظیم مجدد کامپیوتر ( Recovery mode ) تنها گزینه قابل امتحان خواهد بود.

 

مشکلات نمایشگر لپ تاپ ایسوس

در برخی از موارد ممکن است لپ تاپ را روشن کرده باشید ولی انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و دستگاه شما بدون تصویر یا واکنش خاصی باشد! گاهی لازم است تا تمام اتصالات به مادربرد ، مانند : سوکت فلت تصویر را بررسی کنید تا مطمئن شوید آیا اصطلاحا ” شل ” است ؟!! یا اینکه به درستی متصل هستند.  بدتر از آن ، زمانی است شما می خواهید صفحه را بررسی کنید که آیا خراب است یا مشکل نور پس زمینه وجود دارد. اینها باید توسط تعمیرگاه ایسوس بررسی شود.

  • ممکن است بعضی از دستگاه ها هنگام اتصال به مانیتور ثانویه کار نکنند،این نشان دهنده وقوع آسیب مادربرد یا یکی از

اجرای مهم مثل GPU است.

  • اگر هنگام مشاهده دسک تاپ صفحه خالی یا هیچ تصویری مشاهده نمی کنید ، ممکن است به دلیل یکی از مشکلات درایور ایجاد شده باشد یا حتی اجزای گرافیکی ناسازگار باشند یا دارای مشکل باشند. شما باید با تعمیرکار حرفه ای خود تماس بگیرید.
  •  

لپ تاپ ایسوس قطع می شود!

بیایید با آشنا ترین سناریو شروع کنیم: بعضی از ماشین ها برای تهیه نسخه های خاص سیستم عامل و خواسته کاربران بسیار ضعیف هستند . مثلا دستگاه های دارای پردازنده 1.5 گیگاهرتز و حافظه RAM DDR 2Gb  برای اجرای درخواست های گرافیکی ، خیلی ضعیف هستند. اگر سیستم راطوری بکار گرفته باشید که برای انجام انجام درخواست های شما ضعیف باشد، در نهایت به قطعات آسیب خواهد رسید و شما به طور مدام با قطع شدن سیستم یا هنگ کردن دستگاه روبرو می شوید. برخی از دلایل هنگ کردن لپ تاپ ایسوس به شرح زیر است

  1. ممکن است بارها بیش از حد گرم شود یا در معرض دمای نامناسبی قرار گیرد.
  2. هارد دیسک (HDD) یا سخت افزار گرافیکی از سلامت خوبی برخوردار نیست و یا به طور مطلوب کار نمی کنند.
  3. ممکن است باتری مشکلی نداشته باشد اما در منبع تغذیه قطع شود.
  4. صفحه کلید خراب شده باشد یا از اتصال کوتاه رنج می برد.
  5. در هر یک از برنامه های شما یک اشکال یا ناسازگاری وجود داشته باشد.

در چنین اوضاعی باید سعی کنید از Safe Mode استفاده کنید تا ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر ! اگر بازهم با مشکلات سابق روبرو هستید وقت آن رسیده که به یک تعمیرگاه درست و حسابی مراجعه کنید.  ولی  اگر اینگونه نباشد ، می توانید به سادگی به حالت عادی برگردید و برنامه مشکل ساز را کشف کنید و از شر آن خلاص شوید یا نسخه جایگزین سازگار تری پیدا کنید.

 

مشکل باتری لپ تاپ ایسوس

مجموعه ای از موارد ممکن است در مورد باتری لپ تاپ ASUS شما درست یا اشتباه باشد. مسائلی که مرتباً رخ می دهند در زیر بیان شده اند.

  1. ممکن است این پیام را مشاهده کنید: هیچ باتری شناسایی نمی شود.
  2. برخی از کاربران نیز با این مسئله روبرو می شوند: باتری متصل است اما درست شارژ نمی شود.
  3. باتری لپ تاپ شما ممکن است به هیچ وجه شارژ نشود.
  4. آداپتور برق AC ممکن است عملکردی نداشته باشد.
  5. ممکن است مادربرد معیوب شود  و برای باتری دردسر ایجاد کند.
  6. باتری ممکن است دارای مشکلات سازگاری با دستگاه باشد.
  7. روند شارژ ممکن است قبل از شارژ کامل باتری متوقف شود.
  8. ممکن است با رسیدن باتری به 96-98٪ شارژ متوقف شود.
  9. ممکن است نشان داده شود که باتری کاملاً شارژ شده است اما اینگونه نباشد.
  10. بعضی اوقات ، ممکن است یک لپ تاپ کاملاً جدید با باتری معیوبی همراه باشد که به خوبی کار نمی کند و بنابراین شما باید بدنبال جایگزینی آن باشید.

مشکل رنگ لپ تاپ ایسوس

آیا تا به حال متوجه شده اید که لپ تاپ شما هنگام راه اندازی مجدد یا  خروج از Sleep ، نمایه رنگی معیوبی را بارگیری  کند؟  حتی اگر قبلاً تنظیمات لازم را در تنظیمات کالیبراسیون رنگ اعمال کرده باشید ؛ باز هم ممکن است خطوط مایل به زرد یا خطوط منحنی را مشاهده کنید. برای یک لحظه ، ممکن است همه چیز طبیعی به نظر برسد ، اما پس از یک اقدام مجدد ، همه چیز بهم می ریزد. این شاید رایج ترین مسئله نمایه رنگی باشد که کاربران ASUS اغلب با آن روبرو هستند.

در این مواقع به دنبال یک برنامه داخلی با نام ‘ASUS Splendid Utility’ باشید. ابتدا باید آن را غیر فعال کرده و سپس از لپ تاپ خود حذف ” نصب ” کنید. 

مشکل وضوح نمایشگر

وضوح صفحه نمایش ” دستگاه ایسوس ” در صورت عدم تنظیم صحیح می تواند برای کاربران یک مشکل آزار دهنده باشد، زیرا مشاهده صحیح موارد روی صفحه نمایش یک بخش حیاتی از تجربه کاربری شما است. متن و سایر عناصر ممکن است خیلی کم رنگ و یا خیلی بزرگ به نظر برسد و فاقد شفافیت مورد نیاز شما باشد.

این یکی از مواردی نیست که فقط به پشتیبانی حرفه ای نیاز داشته باشد. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که مراحل گام به گام را برای تنظیم و کالیبراسیون نمایشگر، دنبال کنید.

مشکل LCD لپ تاپ ایسوس

سوسو زدن روی صفحه یک مسئله آشنا است و شاید تنها چیزی باشد که در مورد LED , LCD لپ تاپ شما وجود دارد و می توانید به تنهایی آن را برطرف کنید  .با تغییر سرعت یا کند شدن Refresh شروع کنید که به آن به آن “نرخ تازه سازی صفحه” نیز می گویند. سپس ، باید درایور گرافیک و سایر برنامه هایی را که یا با هم سازگار نیستند یا نیاز به بروزرسانی دارند را بروز کنید.

علاوه بر این ، برخی از آسیب های فیزیکی مانند شسکتن نمایشگر و آسیب در اثر مایعات ممکن است گزینه جدی و قابل بررسی باشد. رفع این مشکل به کمک یک تکنسین حرفه ای نیاز دارد.

مشکل گرمایش لپ تاپ ایسوس

اکثر مدل ها در برخی از دوره‌های استفاده این مسئله را نشان می دهند. اگر چیزی در مسیر خنک سازی و یا فن لپ تاپ گیر کرده ، ممکن است گرمای بیش از حد ایجاد شود.  از آنجا که گرد و غبار و موها چیزهای رایجی است که منافظ را مسدود می کند ، می توانید با دور نگه داشتن دستگاه خود از اینطور چیزها ، بروز این مشکل را برطرف کنید.

 

سایر مشکلات لپ تاپ ایسوس

مشکلات HDD مختص لپ تاپ های ASUS نیست.   این یک پدیده رایج است زیرا کاربران توجه زیادی به سلامت هارد دیسک های لپتاپ خود نمی کنند.  به دلیل خرابی هارد دیسک مغناطیسی ( HDD ) ممکن است نتوانید از دستگاه خود استفاده کنید و حتی اگر بتوانید از رایانه استفاده کنید ، ممکن است عملکرد کندی را تجربه کنید. دو مسئله دیگر در مورد هارد ایسوس شامل : خرابی راه اندازی هارد دیسک و عدم تشخیص آن است.

مراقبت های دوره ای – استفاده صحیح در شرایط فیزیکی ایده آل و کمی تلاش برای پاک سازی سیستم از ویروس و بدافزار می تواند روش خوبی برای سالم نگه داشتن هارد لپ تاپ شما باشد.

 

مشکلات کارت صدا لپ تاپ ایسوس

تا زمانی که کارت صدا ( از نر سخت افزاری ) از بین نرود ، می توانید بیشتر مشکلاتی را که ممکن است برای آن پیش بیاید برطرف کنید.  اکثر این تنظیمات در قسمت Volume Mixer  قابل ردیابی هستند.

مشکلات اتصال اینترنت لپ تاپ ایسوس و سایر مشکلات

جای تعجب نیست که برخی از کاربران ASUS احتمالاً با مشکلات اتصال بی سیم مانند برقراری ارتباط Wi-Fi یا شناسایی شبکه روبرو هستند ! این مشکلات برای لپ‌تاپ ASUS شایع هست و با عیب یابی سخت افزاری  و نرم افزاری قابل رفع است.

سرانجام ، شما باید با رایج ترین و مهمترین مشکلات همراه با برخی تکنیک ها برای رفع آنها آشنا شوید. علاوه بر این ، توصیه می شود با نمایندگی مجاز ایسوس در اصفهان تماس بگیرید که اطلاعات زیادی در مورد لپ تاپ ، به ویژه دستگاه های ASUS دارد ، بنابراین در نهایت ، برای پیدا کردن راه حل مشکلات لپ تاپ  ، ایرادات جدیدی ایجاد نمی کنید.

تلفن تماس : 03131312173 داخلی 111 و 112 ( تعمیرات )