ریکاوری هارد SSD

تاریخ انتشار : 26 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 8 نویسنده : دسته بندی :

قبلا در مقاله ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات (Solid State Drive Data Recovery – SSD Data Recovery) در مورد موضوع بازیابی هارد صحبت کردیم اما بهتر است بدانید ریکاوری و تعمیر هاردهای SSD نسبت به سایر هاردها پیچیده تر می باشد ولی با توجه به تخصص، تجربه و آگاهی کاملی که متخصصین و تکنسین های ما نسبت به ساختار و موارد خرابی هارد SSD دارند بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد SSD شما را با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند.

 

آیا ریکاوری هارد SSD امکان پذیر است؟

هارد SSD را می توان از جدیدترین تکنولوژی، حافظه یا رسانه ذخیره اطلاعات دانست. با توجه به اینکه تکنولوژی ساخت هارد های SSD پیشرفته تر از انواع هارد دیسک های مغناطیسی  HDD هستند  تعمیر ، بازیابی اطلاعات و ریکاوری آنها ( هارد SSD ) نیز دشوارتر خواهد بود. اما متخصصین ما با بیش از 15 سال سابقه تعمیر انواع هارد و در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های تخصصی و به روز ، توانایی تعمیر و ریکاوری اس اس دی را دارند. ما کمک می کنیم تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه اطلاعات شما بازیابی داده شوند.

 

 

هشدار

بهتر است از سپردن هارد خود جهت تعمیر هارد به مراکز غیر معتبر و غیر متخصص جدا خودداری نمایید، زیرا علاوه بر اینکه ممکن است امنیت اطلاعات شما به خطر بیافتد امکان دارد اطلاعات شما از بین برود. اگر که متوجه مشکلی در هارد اس اس دی شده اید اطلاعات جدید خودتان را روی حافظه آن منتقل نکنید. در چنین مواقعی بهتر است هارد خودتان را در اسرع وقت برای تعمیر به مراکز معتبر و متخصص و حرفه ای بسپارید.

 

در چه صورت می توان بازیابی اطلاعات و ریکاوری SSD را انجام داد؟

اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد از جمله انواع فایل، عکس، فیلم و... بر اثر مشکلات و عوامل مختلفی ممکن است از روی هارد SSD پاک شوند در ادامه به بعضی از این مشکلات و عوامل اشاره می شود.

  • براثر پاک کردن و یا فرمت کردن (Accidental Reformatting/Deletion of data )
  • هنگام دیتکت نشدن یا شناسایی نشدن در سیستم (Not Detected in BIOS )
  • بر اثر بدسکتور و مشاهده خطای CRC و خوانده نشدن سکتورها (Bad Sector CRC, Unreadable Sectors )
  • بر اثر خرابی هارد ناشی از نوسانات برق (Power Surge)
  • بر اثر خرابی PCB یا برد هارد (Printed Circuit Board (PCB) Damage )
  • بر اثر تماس با آب و مایعات (Liquid Spill/Flood Damage)
  • بر اثر خرابی چیپ کنترلر (Faulty Controller Chip)
  • بر اثر عدم شناسایی صحیح ظرفیت (Detected as wrong size)

موارد بالا برخی از مشکلات مربوط به هارد SSD است که باعث می شود اطلاعات پاک شده و یا دسترسی به اطلاعات امکان پذیر نباشد. ( پارتاکو ) پارت ایران توانایی بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد SSD  را در تمامی حالت های خرابی هارد SSD دارد.

 

پارت ایران

مرکز تخصصی ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات پارت ایران با توجه به تخصص و تجربه ای که در زمینه تعمیرات تخصصی هارد و بازیابی اطلاعات و ریکاوری انواع هارد از جمله هارد SSD دارد قادر است تا بازیابی اطلاعات و ریکاوری کلیه برندهای هارد SSD از جمله samsung، ADATA، western Digital، Transced، kingston، pioneer، corsair و... و مدل های مختلف مانند M.2 و mSATA انجام دهد.

 

بهترین مرکز تخصصی تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات

پارتاکو بعنوان مرکز تخصصی ریکاوری هارد و سایر تعمیرات مربوط به انواع هارد دیک در خدمت شما است. شما میتوناید برای ثبت سفارش در مورد تعمیر هارد و یا ریکاوری اطلاعات خودتان با این دپاتمان ارتباط برقرار کنید. این مرکز تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات در اصفهان آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

 

 

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه