نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در اصفهان

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 4 نویسنده : دسته بندی :

کمپانی محبوب آمریکایی دل که یکی از تولیدکنندگان بزرگ لپ تاپ در جهان است طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. همان طور که می دانید ، بهترین لپ تاپ دنیا را هم که داشته باشید ، سیستم شما حداقل سالی یک بار به سرویس سخت افزاری نیاز دارد . شما می توانید با مراجعه به مجموعه پارتاکو (پارت ایران) که بیش از ده سال نمایندگی تعمیرات و سرویس لپ تاپ دل در شهر اصفهان می باشد که با کادری مجرب و باتجربه ، مشکلات سخت افزاری نوت بوک و لپ تاپ Dell را بر طرف می کند.

 

 

نمایندگی تعمیرات دل در اصفهان

 

لپ تاپ های دل هم مانند سایر برند ها از سری های مختلفی برای تولید محصولات خود استفاده کرده که به اختصار آن ها را شرح می دهیم:

نمایندگی دل سری Inspiron در اصفهان

لپ تاپ های دل اینسپایرون از محبوبترین سری های برند دل می باشد. کارایی این سری از لپ تاپ برای دانشجویان ، کارمندان و استفاده های اداری و سبک هست. اگر نیاز به مرکز مجاز تعمیرات لپ تاپ Dell Inspiron داشتید ، می توانید به پارت ایران مراجعه کنید تا مشکل شما در اسرع وقت حل شود.

 

 

 

 

مرکز تعمیرات دل سری Vostro

آیا پردازش های گرافیکی سنگین انجام می دهید یا از لپ تاپ خود برای ایستگاه های کاری استفاده می کنید؟ ما این سری را به شما پیشنهاد می دهیم. لپ تاپ های دل وسترو برای انجام پردازش های سنگین طراحی شده است. به تعمیر لپ تاپ دل Vostro در اصفهان نیازمندید؟ مجموعه پارتاکو یا همان پارت ایران نمایندگی مجاز دل در شهر اصفهان با کادر متعهد و مجرب پاسخگوی نیازهای شماست.

 

 

نمایندگی مجاز DELL سری Latitude

آیا کارمند هستید و در محل کار خود از لپ تاپ استفاده می کنید؟ لپ تاپ های دل Latitude بهترین گزینه برای شما هستند که علاوه بر سبک وزن بودن و طراحی باریک ، از استحکام فوق العاده ای برخوردار هستند. آیا می دانستید که پارتاکو تعمیرات لپ تاپ Latitude دل در اصفهان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد؟

 

 

 
 

 

 

 

 

تعمیر گاه معتبر لپ تاپ دل سری Alienware

شاید شما یکی از گیمر های حرفه ای باشید و یا حداقل به بازی های رایانه ای علاقه مند باشید. سری لپ تاپ دل Alienware می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. این لپ تاپ ها دارای خنک کننده ها و پردازشگر های قوی هستند که بتوانند بازی های گرافیکی و سنگین را برای شما به راحتی اجرا کنند. پارتاکو نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل Alienware در اصفهان می باشد که با کادری مجرب ، تعمیرات لپ تاپ گیمینگ را به بهترین نحو انجام می دهد.

 

استفاده از قطعات اورجینال هنگام تعمیر دستگاه شما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ Dell در اصفهان:

زمانی که دستگاه شما برای تعمیر در پارتاکو یا همان پارت ایران که مرکز نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در اصفهان است ، اگر  قطعه ای نیاز به تعویض پیدا کرد ، از قطعات لپ تاپ دل اورجینال استفاده می کند. همچنین آیا می دانستید که مجموعه پارتاکو تنها وارد کننده آداپتور برق و شارژر لپ تاپ دل اورجینال می باشد و همچنین نمایندگی فروش باتری لپ تاپ اورجینال دل در اصفهان است؟

 

نمایندگی معتبر و مرکز خدمات دل در اصفهان

اگر شما قوی ترین و گران ترین رایانه قابل حمل دنیا را هم داشته باشید ، حداقل سالیانه یک مرتبه باید به مرکز نمایندگی DELL مراجعه کنید تا یک سرویس کلی برای دستگاه انجام شود . این کار 2 مزیت دارد :

  1. از خرابی یا اشکالات فنی قطعات داخلی باخبر می شوید.
  2. گرد و خاک هایی که به مرور زمان بر روی مادربرد و قطعات دستگاه شما نشسته است ، از بین می رود.

شما می توانید برای سرویس لپ تاپ خود به پارتاکو که نمایندگی Dell در اصفهان است مراجعه کرده تا سیستم به بهترین حالت ممکن سرویس سخت افزاری شود.

 

 

 
 

لپ تاپ DELL خود را دست هر تعمیرکاری نسپارید!

همانطور که می دانید لپ تاپ دارای ساختار ظریف بوده و اگر به صورت غیر استاندارد تعمیر شود و یا قطعه نا مناسب برای دستگاه نصب شود ، شاهد خسارات جبران ناپذیری خواهید بود. بنابراین همیشه دستگاه خود را به تعمیرکار مجرب و با تجربه لپ تاپ بسپارید تا خیالتان از بابت تعمیرات لپ تاپ مطمئن باشد. پارتاکو (پارت ایران) نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ دل در اصفهان بوده که با بیش از ده سال سابقه برای تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ شما راه حل مناسب را در اختیار دارد.

 

لیست خدمات سخت افزاری و نرم افزاری نمایندگی تعمیر لپ تاپ DELL در اصفهان:

  • حل مشکل روشن نشدن دستگاه ( NO POWER )
  • تعمیر انواع مادربرد ( SMD -SMT - Board )
  • تعویض فن و سرویس وضعیت خنک کنندگی
  • تعویض کیبورد و کلید پارور ( keyboard - power Button )
  • تعمیر یا ریبال چیپ گرافیک ( GPU )
  • تعویض نمکایشگر LED - LCD محصولات دل در اصفهان
  • رفع مشکل شارژ نشدن لپ تاپ و نوت بوک DELL
  • نصب و بروز رسانی سیستم عامل : انواع ویندوز
  • برطرف سازی مشکلات نرم افزاری لپ تاپ دل
  • ....

 

رضایت مشتریان از نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در اصفهان:

 

 

 

 

 

 

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه