Windows 10 21H1 | معرفی ویندوز 10 نسخه 21H1

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 2 نویسنده : دسته بندی :

ویندوز 10 یکی از محبوب ترین نسخه های سیستم عامل ویندوز است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروز قصد معرفی نسخه جدید ویندوز 10 با نام Windows 10 21H1 را داریم. با توجه به این که اکثر مردم برای یادگیری ، بازی و سرگرمی و انجام کارهای روزمره استفاده می کنند، مایکروسافت خبر از بروز رسانه ویندوز به نسخه 21H1 خبر داد. در این مقاله توضیحی کوتاه از ویژگی های ویندوز 10 نسخه 21H1 خواهیم داشت. دلیل نامگذاری H1 این است که نسخه جدید ویندوز قرار است در نیمه اول همین امسال یعنی 2021 منتشر شود.

 

 

مایکروسافت بر اساس بازخورد قبلی خود از گسترش فناوری های کنترل سیستم از راه دور ، آموزش مجازی و تجربیاتی که از نسخه 20H2 کسب کرد ، قصد دارد ورژن جدید را بر پایه سرویس دهی و فعالیت های تحت شبکه منتشر کند. Windows 10 21H1 شامل یک سری ویژگی های جدید است که امنیت و کنترل سیستم از راه دور را برای کاربران آسان کرده است. این بروز رسانی بر پایه درخواست های مشتریان از مایکروسافت جهت بهبود کارایی ویندوز آماده شده است. بنابراین ویندوز 10 نسخه 21H1 نیاز های کلیدی کاربران که اکثر اوقات با آن ها سر و کار دارند را بهبود داده است.

 

ویژگی های جدید Windows 10 21H1

در این جا به برخی از ویژگی های اساسی این نسخه از ویندوز 10 اشاره می کنیم:

  • Windows Hello Multi Camera به شما کمک می کند تا اگر به لپ‌تاپ خود یک وبکم متصل کردید ، بتوانید آن را به عنوان دوربین پیش فرض انتخاب کنید.
  • بهبود های امنیتی در ابزار Windows Defender .
  • Windows Management Instrumentation (WMI) Group Policy Service (GPSVC) ابزار کنترل سیستم از راه دور است که دیگر به نرم افزارهایی مانند AnyDesk نیاز نخواهید داشت.

 

بروز رسانی ویندوز 10 به نسخه 21H1 چگونه امکان پذیر است؟

کاربرانی که از ویندوز 10 نسخه 2004 و یا 20H2 استفاده می کننده می توانند نسخه جدید را مانند بروز رسانی های ماهیانه ویندوز بر روی سیستم خود نصب کنند . همچنین مشتریان تجاری و کسانی که از ورژن های قبل از سال 2020 استفاده می کنند می توانند به مراجه به ابزار windows update در کنترل پنل ویندوز 10 می توانند سیستم عامل خود را بروز رسانی کنند. لازم به ذکر است که Windows 10 21H1 در نیمه اول سال منتشر شده و لایسنس آن 18 ماه اعتبار دارد.

 

سایر امکانات

رویکرد چند لایه مایکروسافت در زمینه توسعه و راه اندازی به روزرسانی های ویژگی همچنان ادامه دارد و شامل استفاده کامل از برنامه Windows Insider برای به دست آوردن بازخورد کاربر و اطلاعات مربوط به کیفیت است. ما امروز ساخت 21H1 برای ویندوز اینسایدر در کانال بتا را برای آن دسته از افرادی که قصد انتخاب دارند آغاز خواهیم کرد و ویژگی های جدید در آینده با آماده سازی پیش نمایش Windows Insider ارائه می شوند. در دسترس بودن گسترده ویندوز 10 ، نسخه 21H1 در اواخر نیمه اول سال جاری آغاز خواهد شد و ما هرچه به راه اندازی این به روزرسانی ویژگی بعدی نزدیک می شویم ، اطلاعات بیشتری در مورد نسخه و نحوه دستیابی به آن ارائه خواهیم داد.

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه