کلاب هاوس چیست؟ | کارایی CLUBHOUSE چیست؟

این برنامه آیفون مبتنی بر صدا فقط برای دعوت مانند گوش دادن به تماس تلفنی شخص دیگری ، به طور قانونی است. در اینجا آنچه شما باید در مورد Clubhouse بدانید ، از جمله چگونگی شکل گیری Elon Musk در افزایش اخیر آن است.

نمی دانید چرا اخیراً چیزهای زیادی در مورد کلاب هاوس می شنوید؟ دقیقاً مانند جنجال “Gamestonk” ، می توانیم تا حدی Elon Musk را مقصر بدانیم. با حضور در یک اتاق کلاب هاوس در ژانویه ، ثروتمندترین مرد جهان (در حال حاضر) خدمات را مورد توجه بسیاری قرار داد. (بیل گیتس اخیراً همین کار را کرده است.) در اینجا آنچه شما باید در مورد برنامه چت اختصاصی که همه درباره آن صحبت می کنند بدانید.

کلاپ هاوس چیست؟

تصور کنید شما یک برنامه در تلفن خود دارید که به شما امکان می دهد مکالمه های زنده دیگران را گوش دهید. اما این ارتباط اصلا به صورت غیر قانونی نیست!! این افراد می خواهند شنیده شوند. حتی ممکن است ای اشخاص معروف یا حداقل مردم آگاه باشند (با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد). و ممکن است به شما فرصت عضویت در چت داده شود. به عنوان یک شبکه اجتماعی چت صوتی، تصور کنید. واین برنامه فقط عکسهای نمایه برای هر کاربر وجود دارد و عکس و ویدیو دیگری در آن نیست.

برنامه Clubhouse را از کجا می توان دریافت کرد؟

 Clubhouse در حال حاضر فقط در iOS موجود است. هر کاربر آیفون می تواند برنامه را بارگیری کند ، جایی که شما به مکالمات و نحوه شرکت در آن گوش می دهید. برای دسترسی به یک دعوت نامه از کاربران موجود در Clubhouse نیاز دارید. هر کاربر جدید دو دعوت نامه دریافت می کند و با استفاده از برنامه دعوت نامه های بیشتری کسب می کند. از دوستان خود بپرسید آیا آنها یکی دارند؟ می توانید یک دعوت نامه از طریق eBay بخرید یا یک زنجیره دعوت “پرداخت آن را به جلو” پرداخت کنید ، اما مراقب کلاهبرداری ها باشید شاید بهتر باشد منتظر بمانید تا کلاب هاوس به دنیا باز شود.

آیا می توانم از Clubhouse در iPad استفاده کنم؟

مطمئناً ، اما برای iPadOS بهینه نشده است. بنابراین شما می توانید از این برنامه در یک پنجره کوچک استفاده کنید ، یا آن را در اندازه ای عجیب و بزرگنمایی شده در دو برابر مشاهده کنید. اما فقط برای IPAD موجود است و برای تبلت های دیگری که از اندروید پشتیبانی می کنند غیر قابل دسترس است. همانطور که در نمودار پایین مشاهده می کنید.

برای اندروید قابل استفاده است؟

یک برنامه اندرویدی در حالدرست شدن است. اما توسعه دهندگان می خواهند به آرامی مقیاس خود را افزایش دهند و در سراسر جهان بررسی کنند  که تعداد کاربران اندروید بیشتر است یا کاربران آیفون. هنوز هم ضربه زدن به 3 میلیون کاربر در مدت زمان کوتاهی که انجام داد غیر قابل باور است.

تنها وب سایتی که این شرکت را در اختیار دارد joinclubhouse.com است و این صرفاً اشاره گر فروشگاه App Apple است. (این سرویس را با clubhouse.io اشتباه نگیرید. این مدیر پروژه است.)

Clubhouse چه مقدار از اطلاعات من را برای ثبت نام می خواهد؟

شما باید شماره تلفن و نام واقعی خود را به Clubhouse بدهید . قبل از اینکه حتی دعوت شوید ، می توانید نام کاربری نهایی خود را برای سرویس ثبت کنید. شخصی که شما را دعوت می کند به شماره تلفن شما احتیاج دارد. پیوندی از طریق متن دریافت خواهید کرد و به شما می گوید از joinclubhouse.com/app بازدید کنید و با آن شماره وارد سیستم شوید.

اگر نمی خواهید از ابتدا نمایه ای تنظیم کنید ، حساب Twitter خود را به Clubhouse پیوند دهید. حتی می تواند عکس نمایه توییتر موجود شما را نیز وارد کند. Clubhouse همچنین به شما کمک می کند تا مخاطبین خود را به هم پیوند دهید ، به این معنی که پیدا کردن افراد برای پیگیری آسان تر است. اگر لیست مخاطبی زیادی ندارید ، خود را اذیت نکنید. پس از ورود به سیستم ، آدرس ایمیل خود را با این سرویس تأیید کنید تا در صورت بروز مشکل ، آن را به عنوان روشی برای اتصال مجدد داشته باشید.

Clubhouse چه زمانی راه اندازی شد؟

Clubhouse (همراه با COVID در ایالات متحده!) در مارس 2020 راه اندازی شد. این به دلیل انحصار فقط دعوت فقط برای عضو برخی از باشگاه ها در دنیای واقعی یک معضل بزرگ بود. در آن روزهای اولیه ، این یک جامعه فوق العاده کوچک بود که عمدتاً مشکل از سرمایه گذاران خطرپذیر بود. از این گذشته ، شرکتی که در پشت کلاپ هاوس قرار دارد – Alpha Exploration Co. – پس از دو ماه از فعالیت ، 12 میلیون دلار سرمایه از آندرسن هورویتس دریافت کرد. ارزش آن به سرعت 100 میلیون دلار بود – و در آن زمان فقط 1500 کاربر داشت. اکنون بیش از سرمایه گذاران به آن دسترسی دارند ، حتی اگر همچنان دسترسی فقط به دعوت باشد.

وقتی شما در نهایت دسترسی پیدا کردید ، برنامه صفحه ای پر از موضوعات گفتگو را برای دنبال کردن ارائه می دهد ، از ورزش گرفته تا فناوری ، امور جهانی تا ایمان تا “شلوغی” و موارد دیگر. در هر یک از افراد علاقه مند به همان چیز را پیدا می کنید و می توانید آنها را دنبال کنید. هرچه مباحث و افراد بیشتری را دنبال کنید ، به احتمال زیاد پیشنهاداتی برای اتاقی متناسب با خواسته هایتان خواهید گرفت.

گفتگوها دائمی نیستند؟

اتاق های مکالمه با راه اندازی یا پایان دادن به افراد ، می آیند و می روند. شاید هیچ چیزی توسط کلابهاوس ثبت نشده باشد. اما کاربران در حال یافتن راه های زیادی برای ضبط چت هستند. که امیدواریم کلاپ هاوس هیچوقت این اجازه و به کاربران ندهد برای ضبط ویس کال های در حال انجام. تمامی گفت و گوهای این برنامه به دست کسانی که آن تماس را ایجاد کرده اند هست پایان دادن به آن تماس هم به دست همان کاربران است.

چند نفر می توانند در یک مکالمه حضور داشته باشند؟

محدودیت فعلی 5000 نفر در هر اتاق کلابهاوس است . کاربران در آن اتاق مکالمه را به صورت مستقیم در YouTube شروع می کنند ، که یک راه حل هوشمندانه برای ضبط موارد گفته شده است. بهتر است که تماس را در برنامه اغاز کنید و در همان برنامه به اتمام برسونید که از امنیت برنامه برخوردار باشید.

منظور شما از مکالمه واقعاً چیست؟

این به تنظیمات مکالمه شما بستگی دارد ، اما به یاد داشته باشید – همه افراد درگیر با تلفن های آیفون خود صحبت می کنند ، نه با تنظیمات صوتی فانتزی گوشی، آنها یکدیگر را نمی بینند ، بنابراین واقعاً مانند گوش دادن به تماس تلفنی است. هیچ ویرایش حرفه ای ، جلوه های صوتی ، انتقال و تبلیغات (حداقل نه به طور رسمی) وجود ندارد. گفته می شود ، “سبک” مکالمه انعطاف پذیر است: یک اتاق ممکن است یک نفره گاه به گاه بین دوستان باشد ، در حالی که اتاق دیگر یک مصاحبه رسمی تر به سبک گفتگو ، یک بحث گروهی بزرگ ، یا حتی یک موسیقی است – جلسه به اشتراک گذاری اگر کسی وارد آن شود و نیاز به صحبت کردن داشته باشد، خالق / مجری اتاق می تواند آنها را به عنوان سخنران در “صحنه” قرار دهد.

بنابراین من فقط می توانم گوش دهم؟

نه لزوما. هرکسی که به آن گوش می دهد می تواند “دستی بلند کند”. این به خالق / مجری اتاق بستگی دارد که آنها بخواهند اجازه دهند شما صحبت کنید. تا حدی که به هر کسی اجازه می دهد صحبت کند.در این صحبت ها هیچ سابقه ای در مورد آن وجود ندارد. مکالمات برای شنوندگان بعدی ضبط یا ذخیره نمی شود. مطمئناً هنوز راهی برای کسب درآمد وجود ندارد.

شما همیشه می توانید بزرگنمایی یا Google Meet را بدون فیلم روشن انجام دهید اما جلسات زوم به طور پیش فرض برای عموم مردم آزاد نیست. مکالمات کلوپ هاوس برای هر عضوی که بتواند آن را پیدا کند ، باز است و برای تعدادی محدود است ، که امیدوارم بتواند حرف را برای افرادی که حرف مهم یا جالبی برای گفتن دارند فراهم کند. همچنین ، عدم نیاز به نگاه کردن به صفحه هنگام مکالمه تغییر خوبی در تماس های ویدیویی روزانه است.

چه کسی واقعاً می خواهد از کلابهاوس استفاده کند؟

در حال حاضر ، کلابهاوس برای افرادی است که دوست دارند صحبت کنند و داشتن مخاطب را از دست می دهند – مانند مشاهیر بی بضاعت – یا کمین کننده هایی که می خواهند بدون دیدن تصویر آنها صحبت کنند و صحبت های جالب را انجام دهند. کلاب هاوس ممکن است مرهمی باشد که آنها در طی یک زمستان دیگر COVID به آن نیاز دارند. سرانجام ، با رشد و تبدیل شدن به معامله ای بزرگ ، ممکن است رسانه جدیدی باشد که همه باید مراقب آن باشیم.

افراد مشهوری وجود دارند؟

 بله ، کوین هارت ، دریک ، تیفانی هدیش، تعدادی از بلاگر های ایرانی  و تعداد انگشت شماری دیگر از آن استفاده می کنند. در واقع ، این برنامه به ویژه در جامعه سرگرمی محبوب شده است. Haddish اولین کسی بود که 1 میلیون دنبال کننده در Clubhouse شکست ، که باید به شما بگوید خدمات گذشته از 1500 کاربر است. اما این ممکن است در “فضای ادعایی و نفوذی و تعقیب کننده” که در بررسی خود ذکر کردیم ، نقش داشته باشد.

من احساس می کنم می توانم این کار را در جای دیگری انجام دهم. ناک اوت های کلوب هاوس – منظور من رقبا است – می آیند. زیرا ، مانند هر چیز دیگری در فناوری رقابت وجود دارد.

مارک کوبان از شرک تانک ، یکی از کاربران اولیه Clubhouse ، در یکی از آنها به نام Fireside نقش دارد. توییتر در حال آزمایش Spaces است. البته فیس بوک وارد عمل خواهد شد. برنامه اینستاگرام در حال حاضر پخش جریانی گروهی خود را به نام Live Rooms بهبود داده است تا به بیش از دو کاربر امکان پخش جریانی با هم را بدهد (اما همراه با فیلم). فقط بدتر خواهد شد یک چیز موجود در رقابت بر سر Clubhouse است: آنها روی Android کار می کنند.

آیا اشخاص ثالث افزونه های Clubhouse ایجاد می کنند؟

بله ، اما کار آسانی نیست زیرا هیچ رابط برنامه نویسی برنامه ای (API) برای توسعه دهندگان وجود ندارد تا بتوانند چیزهای واقعی را به تجربه Clubhouse متصل کنند. به عنوان مثال ، Direcon می خواهد در زمینه تجزیه و تحلیل برای نمایه های Clubhouse (با پرداخت 50 دلار در ماه) به شما کمک کند ، اما در ابتدا این بدان معنا بود که قرار گرفتن در معرض اطلاعات کاربر بسیار زیاد است.

چند ابزار دیگر مانند تابلوهای صوتی (هر مکالمه از جلوه های صوتی سود می برد) ، ضبط کننده مکالمه مبتنی بر تلگرام ، تابلوهای پرسش و پاسخ مخاطبان ، کوتاه کننده های لینک مخصوص Clubhouse و یک سری برنامه برای افزودن یک حلقه رنگ در آواتار Clubhouse شما وجود دارد . که همه نشان می دهد Clubhouse باید به زودی درباره یک API تصمیم بگیرد.

نکات منفی Clubhouse چیست؟

این سرویس قبلاً در رابطه با برخی سخنان دارای مشکلاتی بوده است ، بنابراین مجبور شد دستورالعمل های تعدیل جامعه را در ماه اکتبر تنظیم کند. این یک اشتباه مشترک داشت – اعتقاد بر این است که می تواند به کاربران اعتماد کند.

از 8 فوریه 2021 در چین مسدود شده است ، زیرا کمی بیش از حد آزادی بیان را برای دولت در آنجا فراهم می کند. اگر در چین زندگی کنید این فقط یک نقطه ضعف است.

همچنین بد است: پس از اینکه یک توسعه دهنده شخص ثالث در چین سعی در ایجاد نسخه آندروید Clubhouse کرد که نیازی به دعوت ندارد ، این سرویس در حال حاضر اولین نقض داده را داشته است.

حریم خصوصی نیز در حال تبدیل شدن به یک مشکل است. Inc.com گزارش می دهد در حالی که شما نمی توانید (به راحتی) کارنامه های Clubhouse خود را ضبط کنید ، اما شرکت قطعاً همه آنها را ضبط می کند. در سیاست حفظ حریم خصوصی برنامه دقیقاً گفته شده است. همچنین اطلاعات دیگر مربوط به شما را نه تنها از طریق آنچه شما به اشتراک می گذارید (مخاطبین و رسانه های اجتماعی) بلکه از دیگران به اشتراک می گذارد (مخاطبین و رسانه های اجتماعی آنها). این همیشه با تمام ترفندهای معمول مانند کوکی ها شما را ردیابی می کند.

چگونه حساب کلاپ هاوس خود را حذف کنیم؟

در صورت تمایل حذف یک حساب Clubhouse آسان نیست. برای ارسال این درخواست باید از طریق ایمیل “support@alphaexplorationco.com” درخواست کنید و امیدواریم که آنها آن را تأیید کنند.

ممنون از اینکه با پارتاکو همراه بودید.

منبع: PCMAG