PC-3000 Express سیستم و بازیابی اطلاعات هارد

PC-3000 Express سیستم و بازیابی اطلاعات هارد : PC-3000 Express یک راه حل نرم افزاری سخت افزاری است که برای تشخیص و ترمیم HDD براساس رابط های SATA (Serial ATA) و PATA (IDE) برای بسیاری از فروشندگان از جمله (Seagate, Western Digital, Fujitsu, Samsung, Maxtor, Quantum, IBM (HGST), HITACHI, TOSHIBA) برای ظرفیت های مختلف (از 500 مگابایت تا 8 ترابایت) و فاکتورهای مختلف: 3.5 “- درایوهای رومیزی ، 2.5” و 1.8 “- درایو های لپ تاپ در نظر گرفته شده است.

PC-3000 Express همراه با Data Extractor Express، سیستم حرفه ای را تشکیل می دهد که به شما امکان می دهد داده ها را از طریق SATA بازیابی کنید و حتی HDD هایی که با IDE کار می کنند. اگر می خواهید این HDD ها را تعمیر کنید، فقط به PC-3000 Express نیاز دارید و برای بازیابی اطلاعات هم به PC-3000 Express و هم به Data Extractor Express نیاز دارید.

  PC-3000 Express قدرتمند جدید

یک برد تستر شش پورت است که در یک شکاف PCI-Express قرار می گیرد. شش پورت تشخیصی 4 پورت SATA (سرعت انتقال داده تا 133 مگابایت در ثانیه) و 2 پورت PATA (سرعت تا 100 مگابایت در ثانیه) است.

پورت های اصلی SATA0 و SATA1 هستند در حالی که SATA2 و SATA3 با پورت های PATA قابل تغییر هستند (PATA0 و PATA1). بسته به نیاز خود می توانید چهار درایو را به طور همزمان به PC-3000 Express متصل کنید – دو درایو SATA و دو درایو SATA یا PATA. بنابراین، می توانید همزمان با 4 درایو SATA یا 2 SATA و 2 PATA کار کنید.

همه درگاه ها قابل تفکیک و مستقل هستند. عملکرد، تقریباً در همان سطح حفظ می شود حتی زمانی که همه پورت ها دارای بار همزمان هستند. این امر به دلیل استفاده کارآمد از بافر سخت افزاری داده های انتقالی از 4 پورت UDMA و از طریق گذرگاه 4 کانال PCI-Express امکان پذیر شده است.

قابلیت اسیلوسکوپ:

شما می توانید یک نمودار را بصورت بصری ببینید که اطلاعات دقیق مربوط به وضعیت برق را در زمان واقعی نشان می دهد. این ویژگی امکان انجام تشخیص پیشرفته HDD و تعیین علت خرابی را فراهم می کند.

صفحه اسیلوسکوپ ولتاژ برق پس از شروع HDD

واحد منبع تغذیه مجهز به بلندگوی صوتی است که علت خرابی از واحد منبع تغذیه کامپیوتر است یا اضافه جریان HDD.

یکی از مهمترین ویژگیهای جدید PC-3000 Express امکان راه اندازی برنامه PC-3000 و وظایف استخراج داده به عنوان فرایندهای جداگانه سیستم عامل است. نرم افزار “PC-3000 Resource Manager” استفاده از PC-3000 Express جدید را بسیار آسان و موثر می کند. “PC-3000 Resource Manager” پورت و فعالیت فرآیند مربوط را کنترل می کند ، وضعیت پورت ها را کنترل می کند ، شرایط فرآیند را بررسی می کند و در صورت لزوم فرایندها را از بین می برد.

پس از شروع فرآیند، می تواند از هر تعداد پورت Express-PC-3000 استفاده کند. به عنوان مثال، می توان برای هر پورت چهار فرایند راه اندازی کرد یا می توان دو فرایند را راه اندازی کرد: یکی با سه پورت کار می کند و دیگری فقط با یک پورت و غیره.