معرفی 5 سازنده برتر رم لپ تاپ | Laptop Ram top5 Review

مزایای رم ها به عنوان یکی از قطعات مهم در مرکز توجه کاربران رایانه های رومیزی و کامپیوترهای همراه که تحت پلتفرم لپ تاپ و نوت بوک شناخته می شوند، قابل توجه بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است. قبلا در مقاله انتخاب و خرید رم به طور مفصل درباره ویژگی های مرتبط به این نسل از حافظه‌ها صحبت کرده ایم. بهترین کارکرد رم می تواند بر روی سرعت عمل لپ تاپ شما تاثیر گذار باشد. به نقل از نظریه پردازان و طرفداران بنچمارک ها ، بعضی از برندها رم های بهتری تولید می کنند. پس از بررسی نکات تخصصی مربوط به مساله خرید رم لپ تاپ ، نوبت آن رسیده تا در مورد برترین تولید کنندگان RAM  صحبت کنیم. با پارتاکو همراه باشید.

شماره یک : کمپانی کینگستون Kingston RAM

کینگسنون نام یک شهر واقع شده در کانادا هست. اما نام Kingston هنگام خرید انواع حافظه ها و تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات ، توجه مارا بخودش جلب می کند. Kingston در ایران و در دوران اسمبل رایانه های  مشهور به سری Pentium 4  زبانزد بود. اما این شرکت برای تولید قطعات مربوط به لپ تاپ نیز موفق عمل کرده است. Kingston Technology با ترکیب گسترده ترین و دقیق ترین فرایندهای آزمایش در صنعت حافظه ، یک مرکز تولید فناوری استثنایی است که با ویژگی گسترش مداوم فناوری های نوآورانه ، استانداردهای صنعت حافظه را بهبود بخشیده و از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان در طول تاریخ خود ، عملکرد موفقی داشته است. قابلیت ایجاد اطمینان، سنگ بنای استراتژی محصولات کینگستون است. جلب اطمینان مشتری نقش مهمی در توسعه برند کینگستون داشته است. البته این شرکت متعهد شده که با ظهور تکنولوژی های جدید ، محصولات خود را بروز رسانی کند.

کینگستون امروز

کینگستون بزرگترین تولید کننده ی مستقل محصولات حافظه در جهان شده است . کینگستون با داشتن دفتر مرکزی کالیفرنیا ، بیش از 3000 نفر را در سراسر جهان در اختیار دارد. کمپانی kingston به عنوان یکی از “بهترین شرکتها برای کار در آمریکا” شناخته می شود. اصول: احترام ، وفاداری ، انعطاف پذیری و یکپارچگی کینگستون یک فرهنگ سازمانی مثال زدنی را ایجاد می کند. کینگستون بر این باور است که سرمایه گذاری در کارمندان امری ضروری است و وجود هر یک از کارکنان یک بخش حیاتی از موفقیت شرکت است . همین تعهد مثال زدنی و حس احترام باعث شده تا در بین نمایندگان فروش و مصرف کننده گان محصولات مرتبط با ذخیره سازی داده نیز محبوب واقع گردد.

kingston

کینگستون چه محصولاتی تولید می کند؟

این شرکت به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات و قطعات سخت افزاری مرتبط با حافظه فعالیت دارد. از تولید تراشه های Access Memory Random تا مونتاژ انواع رم که برای انواع لپ تاپ ، نوت بوک و اولترا بوک در نظر گرفته شده ، همه و همه جزوی از برترین محصولات کمپانی کینگستون هستند. این شرکت درمورد تولید و فروش محصولات مرتبط با حافظه ی انواع کامپیوترهای رومیزی و تجهیزات گیمینگ، عملکرد رضایت بخشی داشته به گونه ای که وارد کنندگان و فروشندگان این برند معتبر ( در ایران ) محصولاتشان را با خیال راحت گارانتی نموده و کارکرد آنرا ضمانت می کنند.


شماره دو : برند کروشیال

کمپانی کروشیال حدود 40 سال است که در زمینه تولید و مونتاژ تراشه های حافظه فعال است. این شرکت ازSD RAM  ها شروع کرده و کارش را تا به امروز با تولید محصولات سری DDR4  ادامه داده است. این شرکت فعالیتش را در سال 1987 میلادی شروع کرده و امروزه به یکی از محبوب ترین برند های تولید حافظه و تراشه تبدیل شده است. بسیاری از محصولات این شرکت در تست بنچمارک سربلند بوده و به عنوان یکی از رقبای اصلی کینگستون و اپیسر شناخته شده هست.

کروشیال برخی از محصولات  خودش را به انواع مک بوک ها اختصاص داده و با همین عنوان در وب سایت خود منتشر نموده است. اگر قصد خرید رم کروشیال را داشته باشید باید بدانید: اطمینان خاطر از کیفیت محصولات کروشیال برای شما مثال زدنی خواهد شد.

crucial

بروز رسانی در آینده نزدیک….