ACER فروش RAM و حافظه SSD را آغاز کرده است

شرکت چینی BIWIN با ایسر توافق کرد که محصولات حافظه این شرکت همچون SSD و RAM را تولید کند. این معامله همچنین شامل برند گیمینگ Predator ایسر می‌شود. این شرکت همچنین در حال حاضر حافظه‌های HP را نیز تولید می‌کند. به نظر نمی‌رسد که ACER از این همکاری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی صحبتی به میان آورده باشد.

در همین حال ، BIWIN محصولات آینده را از طریق وب سایت جدیدی به آدرس Acerstorage.com تبلیغ می کند. تأمین کننده در حال آماده سازی NVME SSD به نام Acer FA100 است که با استفاده از PCIe 3.0 سرعت خواندن / نوشتن 3،300 مگابایت بر ثانیه و 2700 مگابایت بر ثانیه را فراهم می کند که هم تراز با سایر درایوهای NVME مصرفی موجود در بازار است. BIWIN همچنین بر روی تولید SSD داخلی 2.5 اینچی تمرکز کرده است که سرعت خواندن/ نوشتن آن تا 560 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. همچنین حجم آن ممکن است تا 2 ترابایت متغییر باشد.

از دیگر محصولات آینده این شرکت ، تولید انواع RAM با نام تجاری ACER می‌باشد. فعلا هنوز هیچ صحبتی از قیمت یا تاریخ دقیق عرضه مشخص نشده است. محصولات حافظه نیز به برند گیمینگ Acer’s Predator PC وارد می شوند. سایت Predatorstorage.com دو ماژول RAM را به همراه درایو NVME SSD آینده که 3400 مگابایت بر ثانیه و 3000 مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن دارد ، لیست می کند.

مشارکت BIWIN با سایر تولید کنندگان کامپیوتر و لپ تاپ به برندهای HP  و ایسر محدود نشده تا جایی که کمپانی تایوانی MSI اعلام کرده که قصد ورود به بازار SSD را دارد. با این حال ، در مورد MSI ، این شرکت در حال تبلیغ محصول آینده است که با استفاده از PCIe 4.0 سرعت خواندن 7000 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد.