ویژگی لپ تاپ دل | تفاوت های سری XPS

ویژگی لپ تاپ دل تفاوت XPS

پارتاکو سعی دارد که به شما کمک کند که بتوانید لپ تاپ مناسب خودتون را به راحتی پیدا کنید. لپ تاپ های دل همانطور که می دانید جزو برند های اولی هست که وارد بازار شد. تاسیس کننده این شرکت مایکل دل جوون ترین مدیر عامل جهان ( در اوایل تاسیس شرکت دل) است. دل در سن کم قطعات کامپیوتر را به هم وصل می کرد و می فروخت و حال جزو پولدار ترین ها هست. با پارتاکو همرا باشید تا لپ تاپ های دل سری xps را بیشتر بشناسید. ویژگی لپ تاپ دل و تفاوت XPS را با ما بخوانید.

لپ تاپ و نوت بوک های XPS

نوت بوک های XPS به گرافیکی بودن معروف هستند . XPS ها جزو بهترین سری های دل هستند. البته از قیمت بالا ای هم برخوردار هستند و همینطور ظاهر زیبایی هم دارند. لپ تاپ های XPS از قیمت های بالایی برخوردار هستند که باعث کمتر دیده شدن آن در بازار شده است. البته این قیمت فقط مال سری XPS هست در سری های دیگر قیمت به حداقل رسیده است و ئدر بازار پر از لپ تاپ های برند دل است. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل یکی از تخصص های ما هست که می توانید با خیال راحت لپ تاپ های خودتون و به پارتاکو بسپارین. حتی می توانید در سایت ما قطعات لپ تاپ خودتون رو به راحتی سفارش بدین.

لپ تاپ Xps 13

لپ تاپ های دل برای شروع از سری XPS 13 شروع کردند. که هر ساله نسخه جدیدی از XPS 13 به بازار وارد می شود. XPS 13 از سال 2012 تا به حال در حال رشد است و سعی دارد که خود را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. لپ تاپ XPS 13 جزو بهترین لپ تاپ های 13 اینچی هست که در بازار وجود دارد.

XPS ها سری های مختلفی دارد که قرار هست به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید بیشتر راجب لپ تاپ های XPS 13 بدانید به ادامه مطلب بروید.

لپ تاپ XPS 15

لپ تاپ های XPS 15 معروف به کوچیک ترین 15 اینچی هستند. این لپ تاپ بسیار خوش دست و زیبا طراحی شده است. XPS 15 مثل XPS 13 سری های مختلفی دارد که در هر سری سعی در پیشرفت داشته. اصلا نگران این موضوع که شاید صفحه مانیتور بی کیفتی داشته باشد نباشید. بهترین 15 اینچ دنیا لپ تاپ دل است که توانسته بهترین امتیاز را بگیرد . تا هرچقدر که می خواهید به راحتی زوم کنید و اصلا به این فک نکنید که شاید تار شود. این لپ تاپ دارای اخرین نسل پردازنده یعنی نسل هفتم پردازنده های 8 هسته ای است که باعث بالاترین سرعت در لپ تاپ دل XPS شده است. برای آشنایی با بقیه سری های XPS 15 ما را دنبال کنید.

ویدیو در یوتیوب است.

XPS 15 VS XPS 13

اگر بخواهیم راجب تفاوت لپ تاپ دل سری XPS بگوییم اول از همه لازم به گفتن است که سری XPS جزو بهترین سری های لپ تاپ دل است. اگر برای شما لپ تاپ با گرافیک بالا مهم است بهتر است که از XPS 13 دو در یک استفاده کنید. اما اگر به لپ تاپی احتیاج دارید که گرافیک خوبی داشته باشد و نسخه بزگتر دو در یک XPS 13 باشد ازنسخه دو در یک XPS 15 – 9575 استفاده کنید.

اگر بخواهیم قیمت این لپ تاپ ها را بررسی کنیم لپ تاپ XPS 13 کلاسیک خیلی مناسب است با هزینه کمی که پرداخت می کنید می توانید یک سی پی یو 6 هسته ای، 512 مگابایت حافظه داخلی اس اس دی داشته باشید. خدماتی که به شما می دهد خیلی بیشتر از مبلغی است که شما پرداخت می کنید.

ویژگی لپ تاپ دل | تفاوت های سری XPS

لپ تاپ XPS 17

XPS 17 لپ تاپی است با تمامی نقات قوت XPS های قبلی که دلیل پیشرفت ایکس پی اس است. تنها نقطه ضعفی که می شود در 17 اینچی بودن پیدا کردن اندازه بزرگ آن است که حمل و نقل لپ تاپ را خیلی سخت می کند.اندازه صفحه مانیتور بستگی به استفاده شما از لپ تاپ دارد. برای کسانی که کارای گرافیکی می کنند و یا از سیستم خود برای استفاده از برنامه هایی مثل اتوکد استفاده می کنند یا در کارهایی مثل ادیت کردن شرکت می کنند به مانیتور های بزرگ تری احتیاج دارند. با در نظر گرفتن این موارد کسانی هستند که برای کار خود از لپ تاپ های 17 اینچ استفاده می کنند. تعدادی از این لپ تاپ های 17 اینچی را با هم بشناسیم.

XPS 15 VS XPS 17

لپ تاپ 17 اینچ با 15 اینچ تفاوت های زیادی ندارد چون سری اخر لپ تاپ 17 اینچی دل رو از روی ایکس پی اس های قبلی زدند با سایز بزرگتر که البته با نقات قوت خیلی بیشتر که باعث تفاوت های کوچکی بین این سری شده است. اولین تفاوتی که با نگاه کردن به این دو لپ تاپ متوجه می شوید صفحه نمایش آنها هست. لپ تاپ 15 اینچ با 17 اینچ تفاوت ظاهری زیادی دارد. وقتی اینچ دو لپ تاپ متفاوت باشد گرافیک و حافظه های مختلفی هم دارد که صد در صد در ایکس پی اس 17 این قابلیت ها بیشتر است.

xps 15 vs xps 17