نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در اصفهان

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در اصفهان

 قصد دارم یکی از مراکز با سابقه و معتبر خدمات نوتبوک و تعمیرات لپ تاپ در اصفهان را به شما معرفی کنم. اگه برای تعمیر یا تعویض قطعه و یا ارتقای رم و هارد دستگاهتون نیاز به مرکز معتبر دارید و یا به دنبال نمایندگی معتبر تعمیرات لپ‌تاپ در اصفهان هستید، ما امروز می خواهیم شما را با تعمیرگاه لپ‌تاپ پارتاکو ( پارت ایران ) آشنا کنیم که بتوانید از خدمات این مرکز معتبر بهره مند شوید.  

اگر حوصله داشته باشید به شما خواهم گفت که ( در یک مرکز معتبر ) کدام یک از خدمات برای محصولات : ایسوس ، لنوو ، دل و سایر برند ها اجام می شود و اینکه چرا هزینه تعمیر در نمایندگی پارت ایران – پارتاکو مناسب است. در ضمن در مورد قیمت مناسب خرید قطعه مورد نیاز با شما صحبت خواهم کرد. برخی از انواع خدمات پارتاکو – پارت ایران شامل موارد زیر است :‌

این مرکز تعمیرات لپ تاپ در اصفهان برای چه دستگاه هایی خدمات ارائه می دهد ؟!

  • نمایندگی و مرکز تعمیرات انواع لپ تاپ و نوت بوک ایسوس ASUS اصفهان ( N Series – GAMING -ROG – X series )
  • مرکز خدمات و نمایندگی دل DELL در اصفهان  ( DELL INSPIRON – DELL VOSTRO – DELL Latitude )
  • مرکز رفع مشکلات و ایرادات سخت افزار و نمایدگی معتبر نوت بوک ایسر  در شهر اصفهان
  • عیب یابی تخصصی ، رفع مشکلات نرم افزاری و نمایندگی لپ تاپ لنوو اصفهان
  • رفع مشکل هنگ کردن و دمای پیش از حد انواع لبتاب و نوتبوک به عنوان نمایندگی معتبر HP

هـدف پارتـاکو : تبدیل کاربـر عصبـانی به مشتــری خوشحــال است

همه مشتریان ما باهوش هستند. درست مثل خودتان! آنها تعمیرگاه مورد نظرشان را آگاهانه انتخاب می کنند، درست مثل مشتریان ما. پارت ایران ( پارتاکو ) نیاز به تعریف ندارد ، این مجموعه همواره تلاش می کند با خدمت رسانی به موقع و دقیق در زمان و هزینه مشتریانش صرفه جویی کند. هدف ما این است که شما را دیر تر ملاقات کنیم. چون حقیقتا سرمان خیلی شلوغ است. پس یک بار برای همیشه ایراد لپ تاپ شما در تعمیرگاه پارت ایران رفع خواهد شد و اگر دستگاه ( مشتری ) مشکلی داشته باشد که در آینده دردسری ایجاد کند ما به ایشان اطلاع می دهیم. 

  • فایده پارت ایران ( به عنوان نمایندگی لپ تاپ در اصفهان ) برای شما یکی دوتا نیست ! اولا از نظر جغرافیایی در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. ثانیا با نزدیک بودن به بازار کامپیوتر اصفهان ( خیابان طالقانی ) شما می توانید میزان کیفیت خدمات و قیمت مناسب تعمیرات در این مرکز را مقایسه کنید.

خدمات پارتاکو در سراسر ایران برای انواع لپ تاپ و نوت بوک

  • مشتریان عزیز ما در سایر شهرستان‌های اصفهان و شهر‌هایی ایران مثل : شیراز ، مشهد ، همدان و حتی تهران به عنوان مراجعه کنندگان بخش تعمیرات ، جامعه بزرگی از مشتریان پارتاکو را تشکیل می دهند .
  • سایر عزیزان می تونن دستگاه خودشون را ارسال کنند تا علاوه بر خرید مقرون بصرفه ، لذت تعویض اصولی قطعاتی مثل باتری را تجربه کنند. یکی از مزایایی که مراجعه به این تعمیرگاه برای شما خواهد داشت اینه که : دستگاه بصورت تخصصی عیب یابی میشه و اگر ، مثلا در رند شارژ نشدن لپ تاپ ، مشکل از باتری یا هر قطعه دیگر باشه ، از ایراد اصلی مطلع می شوید.

هر روز افراد بسیاری با نگرانی یا ناراحتی وارد دفتر کار و مرکز تعمیرات لپ تاپ ( پارت ایران ) شده و سپس با خوشحالی و رضایت خارج می شوند. این رضایت و لبخند مشتری ، افتخار 10 ساله مجموعه پارت ایران ( اصفهان ) است. ما در مرکز نمایندگی ( پارت ایران – پارتاکو ) مفتخریم که کاربران عصبانی را به مشتریان خوشحال تبدیل می کنیم ! 

تعمیرات سخت افزار

رفع مشکلات نرم افزار

سرویس دوره ای لپ تاپ

تبدیل دستگاه قدیمی به لپ تاپ تازه نفس

در بسیاری از مواقع، شما می تونید با یک هزینه ناچیز ، دستگاه خودتون را ارتقا بدید و سالیان سال ازش استفاده کنید. به قول برخی از مشتریان ما : وقتی رم لپ تاپ را ارتقا بدید و حافظه SSD نصب کنید . اونموقع خواهید دید که دستگاه شما پرواز میکنه و مشکل هنگ کردن ویندوز 10 رفع میشه ! لپ تاپ هایی مثل سری اینسپایرون دل مدل 5110 و انواع لپ تاپ اچ پی سری DV6 و DV7 برای این کار مناسب هستند. بسیاری از لپ تاپ های نسل چهارم ایسوس به راحتی قابل ارتقاء هست. نمایندگی اصفهان : پارتاکو آماده بهبود وضعیت  و افزایش سرعت لپ تاپ شما هست

خرید و تعویض باتری اورجینال لپ تاپ در اصفهان

ارایه خدمات ایده آل  در یک تعمیرگاه لپ تاپ در اصفهان فقط به تعمیر برد و اجزای الکترونیکی محدود نمی شود. در رایانه های قابل حمل امروزی ، بسیاری از باتری‌ها داخل لپ تاپ نصب شده است . این باتری‌ها را با عنوان باتری لیتیومی : یون لیتیوم و لیتیوم یون پلیمر می شناسند. برای تعویض باتری داخلی لپ‌تاپ لازمه که قاب دستگاه باز بشه . شما می تونید برای جلوگیری از شکستگی های احتمالی که در حین باز کردن نوت‌بوک یا لپ تاپ شما پیش میاد ، تعویض باتری دستگاه خودتون را با خیال راحت به تعمیرگاه پارتاکو بسپورید. این یعنی خرید و تعویض باتری بصورت مستقیم ، بدون واسطه و با قیمت عمده فروشی در شهر خودتون !

  • انجام تست های مربوط به شارژ باتری ، عیب یابی و رفع مشکلات مدار شارژ نوت بوک 
  • فروش و تعویض انواع باتری لپ تاپ  ( ایسوس ، لنوو ، سامسونگ ، سونی وسایر برند های معتبر مثل : انواع لپ تاپ دل لپ تاپ ها و نوت بوک های فوجیتسو ، ایسر ، توشیبا و … )
  • خرید بدون واسطه و تعویض انواع باتری نوت بوک و اولترا بوک های جدید و قدیمی

تعویض و یا ترمیم قاب و بدنه

اگر قاب لپ تاپ شما شکسته و یا لولای ان از جای خودش خارج شده است . قبل از آسیب رسیدن به نمایشگر و یا قطع شدن فلت تصویر لپ تاپ ،برای ترمیم شکستگی و یا خرید و تعویض آن مراجعه کنید. ترک های ریز و یا شکستگی بدنه ممکن است باعث شود لولا به یکباره از جای خودش خارج شده و به اجزای اصلی آسیب برساند.

عیب یابی تخصصی و دقیق سخت افـزار و نرم افزار

اگرچه عیب یابی لپ تاپ ها به دانش فنی و اطلاعات تخصصی نیاز دارد. اما افراد با تجربه و متخصص در پیدا کردن مشکل لپ تاپ و رفع ایرادات آن موفق عمل می کنند. آنها با توجه به تبحبر خاصی که در زمینه عیب یابی و رفع اشکالات انواع لپ تاپ و نوت بوک دارند می توانند علت مشکلات را شناسایی کرده و ایرادات کلافه کننده و یا انواع ارور ها را رفع کنند . عیب یابی و رفع مشکل دستگاه ها بخاطر ساختار پیچیده در طراحی و ساخت لپ تاپ و ظهور فناوری‌های جدید در طراحی آنها ، هر روز سخت تر از قبل می شود. اما نگران نباشید زیرا گروه تخصصی و نمایندگی تعمیرات پارتاکو با تکیه بر دانش و مهارت فنی این مجموعه ، می تواند هر مشکلی که شما را بابت سلامت لپ تاپ نگران کرده رفع نماید.

پارتاکو به شما اطمینان خاطر می دهد که با عیب یابی صحیح و اصولی در زمان و هزینه پرداختی شما صرفه جویی خواهد شد ‌

خدمات نرم افــزار : رفع مشکلات سیستم عامل و برنامه هـا

مشکلات مربوط به بخش نرم افزار لپ تاپ طیف گسترده ای از ایرادات را شامل می شود.  بد افزرا ها و ویروس‌های کامپیوتری ، اختلالات در بروز رسانی سیستم عامل ، مشکلات نصب و اجرای انواع بازی و برنامه‌های کاربردی و سایر ایرادات مشابه ، مواردی هستند که برای کاربر دردسر ایجاد می کند. بسیاری از کاربران تمایل دارند که نرم افزار مورد نیاز خودشان را از اینترنت دانلود کرده و آنها را کرک کنند. در بسیاری از این موارد بخاطر کیفیت پایین ” کرک یا برنامه فعال ساز ” این نرم افزار ها خیلی زود از کار می افتد. البته مشکلات و دردسر‌هایی که تحریم ها ایجاد کرده است نیز به عنوان دلیل اصلی از کار افتادن حساب کاربران در نرم افزرا های تخصصی تر شمرده خواهد شد. 

  • منابع و سیستم های ERP و  CRM بیشتر از هر چیز در معرض خطر قرار دارند. 

هر روز مشکلات از کار افتادن ویندوز  و غیر فعال شدن امکان بروز رسانی آنتی ویروس ، افراد بیشتری را درگیر می کند. اگر شما به عنوان کاربر معمولی از لپ‌تاپ خودتان استفاده می کنید و یا اگر به عنوان دانشجو ، پزشک ، معمار و طراح یا افراد متخصص ، با سایر نرم افزار های حرفه ای سر و کار دارید به هر حال نگران نباشید . تیم نرم افزاری ( مرکز تعمیرات لپ تاپ در اصفهان به عنوان نمایندگی نوت‌‎بوک و لپ تاپ ) پارتاکو آمادگی دارند تا همه مشکلات مربوط به بخش نرم افزار نوت بوک یا لپتاپ شما را شناسایی کرده و برای رفع آن دست بکار شوند. پارتاکو بیش از 15 نفر پرسنل تعمیرگاهی دارد که در امور رفع مشکلات رایانه فعالیت می کنند.

پارتاکـو : مرکـز نصب سیستم عامل ویندوز و نـرم‌افـزار در اصفهان

خدمـات سخت افــزار : عیب یابی و رفـع مشکل قطـعات

  1. سرنوشت لپ تاپ معیوب در دست تعمیرکار و یا نمایندگی سرویس آن است. اگر سیستم شما باز بشه و تعمیرکار آن از پس عیب یابی و رفع مشکل دستگاه شما برنیاد ، ممکنه اشتباهاتی که مرتکب میشه لپ تاپ شما را برای همیشه از کار بیندازه. 
  2.  از کار افتادن دستگاه ، به خود شما هم بستگی دارد. در مواقعی که به یکی از تعمیرگاه ها و یا نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در اصفهان مراجعه می کنید ، لطفا اتفاقاتی که پیش آمده یا مواردی که حس می کنید باعث شده لپ تاپ شما از کار بیفته را با تعمیرکار در میان بگذارید.
  3.  مواردی مثل آبخوردگی یا سوختگی از طریق مشاهده قابل رویت هستند ولی در مواقعی که کاربر ، دستگاهش را دستکاری می کند عواقب تعمیرات سنگین تر  می شوند. 
  4. قبل از مراجعه به تعمیر گاه و یا نمایندگی تعمیر لپ تاپ، از دستکاری رایانه بپرهیزید و همیشه در اسرع وقت به نمایندگی و مراکز معتبر مراجعه کنید. 

باز کـردن صحیح لپ تاپ چه اهمیتی دارد؟

اگر به دنبال مرکز معتبر تعمیرات لپ تاپ در اصفهان هستید باید بدانید یکی از مهم ترین مراحل تعمیر لپ تاپ ، بازکردن دستگاه است. با اینکه قاب و بدنه خیلی از لپ تاپ ها به علت مشکلاتی مثل ضربه خوردن دچار آسیب شده اما تسلط به روش اصولی باز کردن بدنه دستگاه برای جلوگیری از بروز آسیب های احتمالی لازم و ضروری است. باز کردن پنل لپ‌تاپ به روش اصولی از بروز آسیبی که در حین جدا کردن قاب و کیبورد رخ می دهد . جلوگیری می کند.

اگر هنگام باز‌کردن قاب کف لپ‌تاپ متوجه شدیم که قاب یا لولای دستگاه شما آسیب دیده است به شما اطلاع می دهیم. نمایندگی های مجاز و مراکز معتبر تعمیرگاهی برای بازکردن لپ تاپ شما ، مهارت های لازم را دارند. 

  • شما می توانید برای تهیه قاب یا لولای لپ تاپ در اصفهان به پارتاکو مراجعه کنید.

تست ولتـاژ و بررسی وضعیت جریان کشی چه کمکی می کند؟!

تست ولتاژ یکی از موارد تخصصی است که وضعیت بسیاری از قسمت های مختلف مدار لپ‌تاپ شما را مشخص می کند. ولتاژ گیری صحیح به تعمیر‌کار کمک می کند ایراد دستگاه شما را بهتر تشخیص دهد.  مشکل روشن نشدن لپ‌تاپ یا بسیاری از ایرادات مربوط به عدم شارژ باتری یا مشکلات تصویر از این طریق قابل شناسایی است. 

0.02
VOLTAGE

تعویض قطعات روی برد لپ تاپ

یکی از تفاوت های عمده لپ تاپ با کامپیوتر های رومیزی همین قطعات روبردی است. بخش های مهمی از لپ تاپ شما روی برد اصلی مونتاژ شده است که مزیت های بیشماری دارد. تاخیر زمانی ارتباط میان قطعات ، کاهش حجم و فضای اشغال شده ، کاهش دما و افزایش طول عمر و ده ها مزیت دیگر وجود دارد که کارتهای PCI را به Chip تبدیل کرده است. در نوت بوک های جدید تر ، حافظه خواندنی ( RAM )  و پردازنده اصلی ( CPU ) روی برد اصلی مونتاژ شده است. 

تعویض قطعات روی برد لپ تاپ HP و نوت بوک DELL بسیار حساس بوده و نیاز به دانش و مهارت دارد. در ضمن باید کارگاه شما به تجهیزات مورد نیاز تعویض قطعات روی برد مجهز باشد. پارتاکو یکی از مراکز مجهز تعویض قطعات رو بردی در اصفهان است. تعمیرگاه پارتاکو به عنوان نمایندگی فعال در اصفهان آماده است تا با تعویض تخصصی انواع چیپ و تراشه های روی برد نوت بوک و لپ تاپ  ( DELL – ACER – TOSHIBA – FUJITSU – ASUS – SAMSUNG ) و سایر برند ها ، شما را از ارسال لپ تاپ به تهران بی نیاز کند. 

انواع مک بوک Apple در نسخه های جدید تر ، معمولا به طرز شگفت آوری ظریف و جمع و جور هستند. قطعات بسیار ریزی روی برد آنها وجود دارند. این قطعات را با نام SMD , SMT می شناسند. این قطعات حساس و بسیار کوچک بعضا وظایف مهمی دارند . خرابی یک یا چند ( ریز قطعه ) ممکن است باعث از کار افتادن یک بخش از لپ تاپ شود. تعویض این قطعات شما را از عوض کردن مادربرد بی نیاز کرده و هزینه تعمیرات لپ تاپ در اصفهان را کاهش می دهد. پارتاکو برای تعمیرات تخصصی و رفع ایرادات انواع مک بوک ایر و مک بوک پرو ، برنامه های خاصی دارد.

تعمیر یا تعویض مادربرد

مادربرد ( Mainboard ) نوت بوک یا لپ تاپ شما به عنوان برد اصلی دستگاه ، وظایف مهمی دارد. برخی از مشکلاتی که در کارکرد لپ تاپ اختلال ایجاد می کند مربوط به مادربرد است. یک تعمیرگاه حرفه ای در اصفهان باید بتواند این ایرادات را بخوی شناسائی کند تا هزینه تعمیر مادربرد کاهش یابد. 

این قطعه در صورت تعمیر اشتباه بعضا غیر قابل تعمیر می شود و یا در برخی از موارد ممکن است ریسک تعمیر مادربرد بالا باشد. پارتاکو امکان خرید و تعویض مادربرد لپ تاپ در اصفهان را برای شما فراهم نموده است . بدون واسطه خرید کنید و در همان مرکز تعویض نمایید.

 

هزینه تعمیر لپ تاپ چقدر می شود !؟

خیلی از مشتریان ما قبل از اینکه بخوان به تعمیرگاه لپ تاپ ( دفتر مرکزی پارتاکو ) مراجعه کنند، اول تماس میگیرن تا از هزینه تعمیرات و یا قیمت قطعات لپ تاپ مطلع باشند . باید خدمتتون عرض کنم که هزینه تعمیر بستگی به حال و اوضاع لپ تاپ شما داره ! 

 

مشتری ارجمند و دوست عزیز !

کارشناسان پارتاکو از ابتدای مراحل ثبت دستگاه در تعمیرگاه و بررسی برای عیب یابی تا اتمام مراحل که از عیب یابی ، تعمیر و یا تعویض قطعه شروع میشه و با رفع ایراد حتمی خاتمه پیدا میکنه با شما بطور مستقیم در ارتباط هستند و همه هزینه های : تعمیر ، تعویض ، سرویس ، عیب یابی و مجموع خدمات سخت افزاری و نرم افزاری  انجام شده توسط پارتاکو را به شما اعلام می کنند.

  • در هرجای ایران که هستید فرقی نداره ! شمالی ترین شهر ها تا جنوبی ترین مناطق ایران می توانند دستگاه خودشون را با خیال راحت به نمایندگی تعمیرات پارتاکو ارسال کنند.

لبخند رضایت شما ، هدف اول و آخر تیم پارتاکو هست !

از فروشگاه پارتاکو  قطعات مورد نیاز خودتان را تهیه کنید. اگر تمایل داشتید می توانید تعویض قطعه را به تعمیرگاه پارتاکو بپسورید. می توانید در خصوص اعتبار و سابقه پارتاکو تحقیق کنید. مجموعه پارت ایران ( پارتاکو ) در زمینه تعمیرات لپ تاپ سابقه درخشانی دارد.

نظرات برخی از مشتریان ارجمند پارتاکو ( کاربران عزیز و همکاران ارجمند )
آدرس دفتر نمایندگی و تعمیرات لپ تاپ در اصفهان  ( پارتاکو – پارت ایران )
اصفهان : خیابان طاقانی - بازار بزرگ کامپیوتر - واحد 99 : دفتر فروش و خیابان طالقانی ( نرسیده به اردیبهشت ) مجتمع نور یک - طبقه دوم : دفتر تعمیرات
تلفن تماس : 03131312173 داخلی 111 و 112 ( تعمیرات )

آخرین مقالات تعمیرگاهی

تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات

شما می توانید از همه شهر های ایران دستگاه خود را ارسال کنید.

پس از ثبت دستگاه ، لپ تاپ شما توسط کارشناس مربوطه بررسی شده و هزینه ها به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا می دانستید ؟!

زمانی که درباره محل شرکت‌های بزرگ تولید کننده لپ تاپ و دفاتر مراکز معتبر خدمات و سرویس رایانه ها صحبت می کنیم، شاید تصویری که ذهن ما را درگیر می کند : نمایی از کارخانجات و دفاتر خدمات اروپایی و یا خط تولید لپ تاپ در کشور چین است. اما یکی از کشورهایی که در زمینه تعمیرات و رفع مشکل رایانه و لوازم الکترونیکی فعال است کشور هندوستان می باشد. مراکز تعمیراتی در کشور هندوستان اعتبار و سابقه درخشانی در مورد عیب یابی تخصصی و ایجاد طرح و برنامه تعمیر گاهی دارند. کارشناسان خبره و افراد متخصص در حیطه عیب یابی و رفع مشکلات سیستم های رایانه ای در هند به عنوان سرمایه عظیم علمی در این کشور شناخته می شوند. با تشکر از همراهی شما با پارتاکو. 

با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم به کامپیوتر نیاز دارند و یک نیاز عمومی محسوب می شود و با توجه به امر سهولت در جابجایی کامپیوتر عموم مردم لپ تاپ و نوت بوک را نسبت به کامپیوتر ترجیح می دهند . از آنجایی که قیمت لپ تاپ و لوازم الکترونیکی روز به روز رو به افزایش است و از این جهت خرید مجدد این لوازم در صورت خراب شدن آن مقرون به صرفه نمی باشد ما می توانیم با یک هزینه ی به صرفه و کم ، دوباره رایانه خود را احیا کرده ، آن را تعمیر کنیم و مجددا سال ها از آن استفاده کنیم . در این مقاله درمورد عیب یابی قطعات اصلی لپ تاپ صحبت خواهیم کرد.

آیا لپ تاپ من تعمیر می شود!؟

بعضی از مردم یک نگاه اشتباه به تعمیرات دارند و از نظر آنها ، لپ تاپی که تعمیر شود دیگر کارایی قبل را ندارد و نمی توان از آن استفاده کرد . ما در تعمیرگاهمان ثابت کرده ایم که با تعمیر کردن لپ تاپ نه تنها می توان از آن استفاده کرد بلکه با یک ارتقا جزئی می توان کارایی آن را نیز دو چندان نمود.


خاموش بودن محض دستگاه ( NO POWER )

این مشکل به دلایل مختلف ممکن است بروز کند .شما می توانید کابل آداپتور ، آداپتور و سه راهی برق را چک کنید و یا آنرا تعویض کنید . باطری دستگاه را در صورت خارجی بودن آن از دستگاه خارج کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید چنانچه لپ تاپ شما همچنان خاموش ماند و روشن نشد امکان اینکه به تعمیرات مادربرد احتیاج داشته باشد ،بسیار زیاد است . دلیل اصلی خرابی مادربرد بروز اختلالات در ولتاژیا کارکرد مادربرد ، سوختن یا خرابی برخی قطعات و یا خرابی آرایه بندی پایه های چیپست گرافیک ((VGA یا پل جنوبی (PCH) و یا پل شمالی (ICH ) است که می توان با خیال راحت لپ تاپ خود را به متخصصان ما سپرده و پس از تعمیر ، آن را دریافت و از آن استفاده کنید

خاموش شدن ناگهانی ( power OFF )

در این موارد باید به یک نکته توجه کرد . اینکه در یک بازه زمانی خاص لپ تاپ خاموش میشود ویا اینکه بازه زمانی خاصی ندارد و اصطلاحا ناگهانی و بدون زمان کارکرد خاصی (random power off) لپ تاپ خاموش می شود. هریک از این موارد دلایل خاص خود را دارند. مثلا اگر لپ تاپ شما در عرض 5 یا 10 دقیقه خاموش میشود و بلافاصله پس از روشن کردن ، این بازه زمانی کمتر شده و این بار لپ تاپ زمان کمتری روشن می ماند احتمالا سیستم خنک کننده لپ تاپ شما دچار مشکل شده است. در نظر داشته باشید لپ تاپ شما در هر بازه زمانی خاموش می شود و قابل تعمیر می باشد

مشکلات شارژ باتری ( charging problem )

چهار مشکل عمده برای شارژ شدن باطری وجود دارد : ۱- خرابی باطری لپ تاپ ۲- خرابی آداپتور ۳- خرابی جک شارژ ۴- خرابی مدار شارژ که هرکدام از این موارد قابل حل شدن می باشد و متخصصان ما آن را به بهترین نحو ممکن برطرف خواهند کرد.

افزایش بیش حد دمای برد (over Heat)

موارد متعددی باعث بروز این مشکل می شود . مواردی مانند اتصالی بین قطعات ، خرابی چیپ ها ، خرابی cpu و یا اختلالات ناسی از سیستم خنک کننده لپ تاپ . این مشکل یک بحث تخصصی محصوب شده و باید لپ تپ توسط متخصص باز و تعمیر شود

قطع صدا (no sound)

اکثر کسانی که برای این مورد به متخصص ها مراجعه می کنند عموما برای آنها مشکلات نرم افزاری پیش آمده پس در صورت بروز این مشکل از اختلالات ویندوز و نصب درایور مخصوص لپ تاپ خود اطمینان حاصل فرمایید . در صورت اینکه خروجی صدا هدفون لپ تاپ شما نیز قطع می باشد باید نسبت به تعویض Sound Jack و یا پورت خروجی صدای لپ تاپ اقدام کنید .گاهی مشکل صدا از این طریق رفع نمی شود و نیاز به تعمیر برد وجود دارد

تصویر ندادن LED یا VGA HDMI No video

 

  • از عوامل عمده این مشکل میتوان به خرابی LED یا LCD ،فلت تصویر ، چیپست گرافیک ، پل جنوبی (PCH) ، پردازنده CPU  ویا مدارات گرافیکی مادربرد اشاره کرد.
  • در صورت اینکه مشکل گرافیکی باشد چیپست معیوب باید ریبال یا ریسولد شود که با این عمل احتمال ۹۸ درصد لپ تاپ شما تعمیر خواهد شد و ۲ درصد امکان دارد با ریبال کردن چیپست مشکل شما حل نشود و نیاز به تعویض چیپست و یا تعویض مادربرد داشته باشید.
  • اگر مشکل  LED  یا فلت باشد ، در سریعترین حالت ممکن متخصصان ما آن را تعویض کرده و به شما تحویل خواهند داد. و در صورت اینکه مشکل از مدار گرافیکی لپ تاپ باشد پس از تشخیص عیب و رفع آن توسط متخصص مربوطه با کمترین زمان و هزینه ، دستگاه شما تعمیر و به شما تحویل داده میشود.

خاموش شدن هنگام وصل کردن آداپتور (AC adapter turn off when plugged in)

امکان خرابی باطری ، جک شارژ و یا آداپتور در این مواقع بسیار زیاد است. البته در بعضی موارد نیز امکان اتصال کوتاه و بروز مشکلات مدار شارژ هم وجود دارد.

آبخوردگی لپ تاپ

ریختن مایعات بر روی لپ تاپ از جمله خطرناک ترین آسیب های وارده به لپ تاپ میباشد که بسته به میزان مایعات و مقدار نفوذ به عمق لپ تاپ میتوان خسارات جبران ناپذیری داشته باشد. شما بلافاصله پس از ریختن مایعات روی لپ تاپ ، باطری لپ تاپ را جدا کرده و به هبچ عنوان دستگاه را روشن نکنید. متخصصان ما در ابتدای کار شستشوی مادربرد و قطعات را در دستور کار قرار می دهند که این کار برای از بین بردن رسوبات و مایعات بجا مانده و برای جلوگیری از اتصال کوتاه ضروری است. پس از آن با کنترل ولتاژ ، قطعات آسیب دیده را تشخیص و تعمیرات مربوطه انجام میشود.