نسل دوازدهم لپ‌تاپ‌های MSI سری H اینتل: ترکیبی عالی از هوش و قدرت برای بازی کردن و تولید محتوا

کمپانی MSI همیشه در خط مقدم استفاده از فناوری های جدید به نفع گیمرها و تولیدکنندگان محتوا بوده است و برای امسال نیز این ماجرا تفاوتی نداشته است. لپ‌تاپ‌های MSI که از جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل (Alder Lake-H ) و پردازنده‌های گرافیکی (Nvidia RTX 3080 Ti) بهره می‌برند و نه تنها در دنیای واقعی، بلکه در دنیای متاورس نیز به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران هستند.

معرفی

الگوهای محاسباتی در آستانه یک تغییر اساسی هستند. عواملی مانند اتصالات و ارتباط همیشه در دسترس که تاکنون در دستگاه‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گرفتند اکنون برای رایانه ها بسیار برجسته شده‌اند. بنابراین نیاز به داشتن قدرتی بسیار بالا و قابلیت حمل راحت امری ضروری است. گیمرها همیشه به دنبال فریم‌های بیشتر در تصاویر و کیفیت بصری بالاتر هستند در حالی که سازندگان محتوا دائماً آرزوی صرفه‌جویی در یک ثانیه از وقتشان هنگام انجام پروژه‌های خود را دارند.

مجموعه لپ تاپ های بازی و تولید محتوا MSI 2022 برای پاسخگویی به کسانی که بهترین ها را از چه از نظر فناوری‌های جدید و چه از نظر زیبایی شناسی میخواهند ارائه شده است که آخرین پیشرفت های سخت افزاری را همراه با طراحی بسیار چشم نواز که توجه به جزئیات در آن موج می‌زند ترکیب کرده است.

MSI Gameverse بلیط ورود شما به متاروس و فراتر از آن:

در زمانه‌ای که کاربران به دنبال راه‌حل‌هایی هستند تا بتواند نیاز روزافزون به قدرت محاسباتی را برآورده کند، تفکرات در حوزه متاورس به طور فزاینده‌ای در میان گسترش دهندگان فناوری و کاربران در حال افزایش است. جالب است که بدانیم مفهوم متاورس اصلا جدید نیست اما ما فقط حالا می‌توانیم به تحقق پتانسیل واقعی آن فکر کنیم که آن هم به لطف پیشرفت در قدرت پردازش CPU و GPU است.

MSI همواره در شناسایی و همسویی با تکنولوژی های در حال تغییر پیشرو بوده است. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و تولید محتوای MSI مجهز به جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل (Alder Lake-H) و گرافیک‌های پرقدرت (Nvidia RTX 3080 Ti ) آماده هستند تا تجربه‌ واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فراگیر و جذابی را برای شما به ارمغان بیاورند.

نسل دوازدهم MSI سری H اینتل:

MSI عرضه کننده مجموعه ای هیجان انگیز و بی نظیر از لپ تاپ های مخصوص بازی و تولید محتوا برای سال 2022 است. با MSI Stealth GS77 عملکردی بی‌نقص در هنگام بازی خواهید داشت و جالب اینجاست که این افزایش قدرت دستگاه باعث افزایش وزن آن نشده و یا با پرچمدار سری Raider GE می‌توانید قدرت را با همه وجود حس کنید.

سری Vector GP برای پاسخگویی به گیمرهایی طراحی شده که به یک سیستم با طراحی ظریف، همراه با عملکردی پیشرو و در کلاس بالا نیاز دارند. MSI Creator Z16P  و  MSI Creator Z17 برای طراحان خلاقی ساخته شده که نیاز به عملکردی افسارگسیخته همراه با تعدد گزینه های ورودی دارند، سیستم های یاد شده همه آن چیزی را که این افراد برای زنده کردن تخیل خود لازم دارند در اختیارشان قرار می‌دهند.

فناوری هایی که شما را شگفت زده می کند :

کمپانی MSI همواره برای به حداکثر رساندن استفاده از پتانسیل سخت افزاری تلاش کرده. امسال MSI فناوری های نوآورانه‌ای را معرفی کرده که به شما کمک می کند تا بدون نگرانی در مورد وقوع مشکلات، زمان طولانی تر کار و بازی کنید.

سیستم خنک کنندگی بسیار قدرتمند :

فرقی ندارد کار شما تکمیل به موقع رندرهای پریمیر پرو با وضوح بالا باشد یا اعمال فیلترهای پیچیده در فتوشاپ و یا کار بر روی پروژه‌ای در برنامه ISV، تولید محتوا همیشه به یک سیستم با خنک کننده بسیار قوی نیاز دارد که بتواند CPU و GPU را خنک کند و آنها را همواره در شرایط و دمای مساعد نگاه دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع مهم MSI Creator Z16P را به سیستم خنک کننده اتاق بخار مجهز کرده است. این فناوری جدید 76 درصد بازدهی بیشتری را ارائه می دهد و در مقایسه با لوله های حرارتی معمولی65 درصد جریان هوای بیشتری را تعدیل می کند.

نتیجه لپ‌تاپی است که می‌تواند تا 70 درصد عملکردی قویتر نسبت به نسل قبلی خود ارائه دهد و دمای داخلی آن تا 2 درجه سانتی‌گراد خنک‌تر است.

MSI CENTER

MSI Center فروشگاهی یکپارچه برای پشتیبانی از تمام جنبه‌های لپ‌تاپ شماست، چه بخواهید ازافکت‌های Mystic Light RGB استفاده کنید و یا قصد تنظیم دقیق CPU و GPU خود را داشته باشید. مرکز جدید ارتقا یافته MSI ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند هوش مصنوعی خودکار و هوش مصنوعی نویز محیط را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

هوش مصنوعی خودکار سناریوهای استفاده از سیستم بدون دخالت کاربر را به صورت هوشمند مدیریت می‌کند.

هوش مصنوعی نویز محیط می‌تواند میزان نویز موجود در محیط را تشخیص داده و سرعت و عملکرد فن را بر اساس آن تنظیم کند. بنابراین در حال حاضر نگرانی در مورد کاهش عملکرد سیستم در سرعت پایین فن مشکلیست که کاملا حل شده است.

پرچمداران مخصوص بازی و تولید محتوا MSI 2022 : لپ‌تاپ‌هایی که مانند ندارند:

پیشرفت‌های فناوری در زمینه CPU و GPU که در CES 2022 توسط اینتل و انویدیا معرفی شد در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد. MSI بهترین‌ پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Alder Lake-H و پردازنده گرافیکی پرچمدار لپ‌تاپ Nvidia Ampere RTX 3080 Ti را به کار گرفته است تا محصولاتی خلق کند که هم از نظر فناوری و هم از نظر زیبایی‌شناسی متمایز باشند.

مجموعه نوآوری های MSI در سیستم خنک کننده، سیستم عامل و کنترل نرم افزار تضمین می کند که شما می توانید حداکثر عملکرد ممکن را از چنین سخت افزار قدرتمندی دریافت کنید.