مقایسه DELL با Lenovo: کدام برند لپ تاپ بهتر است؟

DELL و Lenovo از تولید کنندگان محبوب لپ تاپ و نوت بوک در جهان هستند. هر دو برند دل و لنوو لپ‌ تاپ‌های متنوعی را تولید و روانه بازار کرده اند. همیشه این سوال بین افراد مختلف مطرح بوده که بین نوت بوک‌های دل و لنوو کدام یک بهتر است؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید انتظارات خود از یک رایانه قابل حمل بیان کنید. این برتری به نیاز شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، لپ تاپ های Lenovo ThinkPad و DELL Latitude هر دو در بین کاربران تجاری محبوب شده اند و ویژگی‌های مشابهی دارند. به هر حال ممکن است هر کدام از این برندها ، مزایای منحصر به فرد خودش را داشته باشد. امروز تفاوت لپ تاپ‌های دل و لنوو را برای شما شرح خواهیم داد.

برای مثال:

البته از این مورد نمی‌توان چشم پوشی کرد که Lenovo نسبت به Dell فروش بهتری دارد. اگرچه مردم نباید فقط از محبوبیت به عنوان معیار تصمیم گیری خرید استفاده کنند. افراد و هم شرکت ها بهتر است نیازهای منحصر به فرد خود را در نظر گرفته و نسبت به این نیازها ، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند.

آیا لپ تاپ های Lenovo قابل اعتماد هستند؟

در شرایط معمولی و نرمال ازسری Lenovo ThinkPad به عنوان “اسب کاری قابل اعتماد” یاد می‌شود. مدل‌های بهتر Lenovo به دلیل طراحی محکم و عمر بالای باتری به محبوبیت بالایی رسیده اند. اگر دانشجو هستید ، سری IdeaPad برای کارهای روزمره شما مناسب است. اگر اهل بازی هستید سری Legion را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کیفیت قطعات داخلی لپ تاپ کدام یک از این دو شرکت بهتر است؟

کیفیت قطعات لپ تاپ های دل و لنوو بسته به نوع کاربرد و بودجه ی شما متفاوت است. به عنوان مثال ، لپ‌ تاپ های پرچمدار Lenovo تمایل به استفاده از قطعات رده بالا دارند. مثلا Lenovo Yoga 920 و ThinkPad Carbon X1 از پردازنده های نسل هشتم i7 و ساختارهای محکم استفاده می کنند. به همین ترتیب ، دستگاه‌های Dell ، مانند سری Alienware ، دارای پردازنده i7 هستند.

اگر به دنبال یک کروم بوک هستید که از پردازنده‌های سطح بالای اینتل استفاده کند و قیمت مناسبی داشته باشد Dell برای شما پیشنهادات خوبی دارد. لپ تاپ‌های ارزان قیمت Lenovo تمایل به استفاده از پردازنده های پایین تر دارند.

به طور خلاصه ، DELL به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به لنوو محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. سری‌های برتر از هر دو برند دارای قطعات و ساختارهای قابل مقایسه هستند. با این حال ، اگر مردم واقعاً نیاز به خرید نوت بوک ای مقرون به صرفه داشته باشند ، ممکن است مدلهای ارزان قیمت DELL را بهتر ببینند تا کیفیت بالاتری را با هزینه کمتر دریافت کنند. به عنوان مثال ، خانواده هایی که نیاز به خرید لپ تاپ های مدرسه ای دارند که سرعت پردازش مناسب را با قیمت پایین تری در اختیار آنها قرار دهد ، ممکن است جستجوی خود را با Dell آغاز کنند.

آیا Dell یا Lenovo بهترین خدمات مشتری را ارائه می دهند؟

شهرت Dell تا حدودی نسبت به مدلهای مشابه بیشتر است. آنها همچنین شهرت بهتری برای خدمات به مشتریان دارند. در حالی که اکثر مشتریان از لپ تاپ Dell یا Lenovo جدید خود رضایت کلی داشتند ، اما گاهی اوقات از خدمات پس از فروش که از Lenovo دریافت می کردند، ناراضی بودند. به خصوص اگر برای پرسیدن سوالی نیاز به تماس داشتند. از سوی دیگر ، مشتریان و داوران اغلب خدمات مشتریان دل را استثنایی توصیف می کردند.

لپ تاپ های Dell یا Lenovo چقدر باید دوام بیاورند؟

اکثر منابع می گویند کاربران لپ تاپ باید انتظار داشته باشند که لپ تاپ خود را حداکثر سه تا پنج سال نگه دارند. برخی از لپ تاپ ها ممکن است پس از آن نقطه به خوبی کار کنند. با این حال ، آنها همچنین تمایل ندارند که برنامه ها و نرم افزارهای پیشرفته تری را تا آن زمان اجرا کنند و نیاز به جایگزینی دارند.

از این که با پارتاکو همراه بودید سپاسگذاریم. هرگونه نظر ، انتقاد یا پیشنهادی داشتید ، می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.