معرفی چند مدل لپ تاپ دانشجویی در سال 2021 | مناسب برای کلاس های آنلاین

امروزه با وجود کلاس های آنلاین لپ تاپ به یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای دانشجویان و دانش آموزان تبدیل شده است. بهترین نوت بوک و لپ تاپ دانشجویی برای دوران دانشگاه و دبیرستان لپ تاپی است که برای کل دوران تحصیل دوام داشته باشد. همچنین تمام نرم افزار های مورد نیاز برای و کلیه انتظارات یک دانشجو را به طور کامل بتواند برآورده کند. همچنین سبک و قابل حمل بوده و عمر باتری بالایی داشته باشد. علاوه بر موارد گفته شده ف سرعت لپ تاپ هم برای دانشجویان و دانش آموزان مساله بسیار مهمی است.

شاید فکر کنید که دستیابی به یک لپ تاپ با بودجه مناسب برای مدرسه و دانشگاه سخت است. خوشبختانه، هنوز هم می‌توان لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌های دو در یک با آخرین پردازنده‌های AMD و Intel را پیدا کرد. آن ها علاوه بر پردازش قوی ، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. تنها رایانه‌های شخصی که ممکن است مجبور باشید منتظر آن‌ها باشید، دارای پردازنده‌های قدرتمند جدیدتر نسل یازدهمی Intel Core هستند. که قول افزایش عملکرد لپ‌تاپ‌ها را برای گیمرها می‌دهند.

بیشتر انتخاب‌های ما برای بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانشگاه بین 500 تا 1000 دلار قیمت دارند.

بهترین مک بوک مناسب دانشجویان و دانش آموزان :

MacBook Air M1 جدیدترین مک بوک ایر با حافظه رم 8 گیگابایتی ، هر آنچه که شما از یک لپ تاپ دانشجویی انتظار دارید را ارائه می دهد. این لپ تاپ قدرتمند با قیمت 999 دلار در بازار جهانی معامله می شود. (با توجه به نوسانات قیمت دلار در ایران از ذکر مبلغ به ریال معذوریم.)

MacBook Air M1 دارای یک پردازنده مرکزی 8 هسته ای و یک پردازنده گرافیکی 7 هسته ای می باشد. البته پردازنده گرافیکی هشت هسته ای از این مدل نیز تولید شده که 250 دلار از مدل قبلی گران تر است. این نوت بوک قدرتمند برای حافظه داخلی خود از یک حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی استفاده می کند.

مانند مدل های قبلی لپ تاپ مک، M1 Air دارای صفحه کلید جادویی اپل می باشد. همچنین دارای تاچ آی دی، پد لمسی فورس و صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا است.

بهترین لپ تاپ ویندوزی همه کاره برای دانشجویان

Lenovo Yoga 7i ، این 2 در 1 نازک 3 پوندی با Intel Core و یک سیستم عامل ویندوز قوی برای افرادی است که برای انجام کارهای مدرسه به لپ تاپ دانشگاهی نیاز دارند. بدنه تمام فلزی این لپ تاپ ، زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است. همچنین دارای کیبوردعالی و خوش دست هست که به راحتی می‌توانید ساعت ها تایپ کنید. این نوت بوک دارای صفحه نمایش 14 اینچی می باشد. این نوت بوک ارزان تر از سری Lenovo IdeaPad یا Lenovo ThinkPad است.

به‌عنوان دو در یک، می‌توانید از آن به‌عنوان لپ‌تاپ یا تبلت استفاده کنید و از ورودی قلم با Active Pen اختیاری لنوو پشتیبانی می‌کند. اگرچه از نظر ویژگی‌های اضافی در مقایسه با همتای ممتاز خود، Yoga 9i، سبک است، اما یکی از دریچه‌های کشویی لنوو را برای وب‌کم دارد که در صورت تمایل به شما حریم خصوصی می‌دهد و یک حسگر اثر انگشت برای ورود سریع به سیستم دارد. همچنین دارای عمر باتری طولانی برای بوت شدن است.

بهترین کروم بوک دانشجویی و دانش آموزی

از تلاش برای کار بر روی اسناد یا صفحات گسترده در یک صفحه نمایش کوچک خسته شده اید؟ Acer Chromebook Spin 713 از یکی از نمایشگرهای روشن VertiView ایسر استفاده می کند. صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی 2256×1504 پیکسل با نسبت تصویر 3: 2می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این لپ‌تاپ با سیستم عامل کروم فضای عمودی بیشتری را برای کار در اختیار شما قرار می‌دهد، اما همچنان عرض یک لپ‌تاپ معمولی 13.3 اینچی با نسبت 16:9 را دارد.

عمر باتری این دستگاه، که در آزمایشات تیم تحقیق و توسعه پارتاکو نزدیک به 13 ساعت دوام آورد. این لپ تاپ عالی برای انجام کارهای بیشتر در روز است و همچنان به اندازه کافی نازک و سبک برای حمل و جابجایی است.

آخرین نسخه این کروم بوک اولین نسخه ای است که تأییدیه Evo اینتل را دریافت می کند، به این معنی که بهترین تجربه ممکن را با این مدل را خواهید داشت. همچنین اولین موردی است که از Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند، که به شما امکان می دهد به چندین نمایشگر خارجی متصل شوید و همچنین سرعت داده و شبکه سازی سریع را ارائه داده است.

بهترین لپ تاپ دانش آموزی کمتر از 500 دلار

Gateway در دهه 1990 به عنوان تولید کننده دسکتاپ ها و لپ تاپ های ارزان قیمت شناخته شده بود. سال گذشته، این برند برای مجموعه جدیدی از لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها که به طور انحصاری از طریق Walmart فروخته می‌شد احیا شد. این مدل‌ها اخیراً با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل به‌روزرسانی شدند. ما هر دو مدل 15.6 و 14.1 اینچی را آزمایش کردیم. Gateway GWTN141 رای ما را به عنوان یک گزینه ارزان قیمت برای انجام کارهای مدرسه به دست می آورد، در حالی که هنوز به اندازه کافی سبک است تا بتوانید در طول روز در محوطه دانشگاه و مدرسه آن را حمل کنید.

مورد قابل توجه این دستگاه ، استفاده از پردازنده Core i5 اینتل است که علیرغم جفت شدن با قطعات ارزان تر، عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد. کیبورد این لپ تاپ مناسب است ولی تاچ پد دقیقی ندارد. GWTN141 از یک صفحه نمایش فول اچ دی بهره می برد. طی تست های انجام شده توسط تیم تعمیرات لپ تاپ پارت ایران ، باتری این دستگاه توانست تا 10 ساعت دوام بیاورد.

سبک وزن ترین لپ تاپ برای دانش آموزان با قیمت کمتر از 700 دلار

این لپ تاپ دانشجویی مقرون‌ به‌ صرفه دارای صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، حسگر اثرانگشت و درگاه USB Type-C است. Acer Swift 3 همچنین یک لپ‌تاپ فوق‌العاده سبک با وزن کمتر از 1.5 کیلوگرم و قیمت مناسب ، یکی از بهترین گزینه برای دانش آموزان ، دانشجویان و معلمانی هست که به طور دائم در کلاس های آنلاین شرکت می کنند.

علاوه بر این ایسر سویفت، ما از طرفداران Acer Aspire 5 نیز هستیم. که دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی بزرگتر است. Acer Aspire 5 در پیکربندی‌های مختلفی موجود است که از 405 دلار شروع می‌شود. اما اگر می‌خواهید گرافیک مجزای سطح ابتدایی برای بازی‌های اولیه و تولید محتوا داشته باشید، می‌تواند تا 711 دلار افزایش یابد.

بهترین 2 در 1 ویندوزی برای دانش آموزان ، دانشجویان و اساتید

سرفیس پرو 7 ( SURFACE PRO 7 ) که از نسل دهم پردازنده Intel Core قدرت می گیرد. همچنان استاندارد دستگاه های ویندوزی است که هم به عنوان لپ تاپ سرفیس و هم به عنوان تبلت صفحه لمسی کار می کنند. اگرچه این لپ تاپ قابل تبدیل تبلت بهتری نسبت به لپ تاپ دارد. (اگر در لپ‌تاپ‌های دانشجویی به دنبال خلاف آن هستید، دستگاه‌های Yoga دو در یک لنوو لپ‌تاپ‌های بهتری نسبت به تبلت‌ها هستند.) علاوه بر عملکرد عالی و عمر باتری که می‌توانید انتظار داشته باشید، نسخه هفتم سرفیس Pro بالاخره یک پورت USB-C دریافت می کند. اندازه فوق‌العاده قابل حمل لپ‌تاپ سرفیس، آن را به یک لپ‌تاپ دانشجویی ایده‌آل برای دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان تبدیل می‌کند که ممکن است وسایل زیادی حمل کنند. اگرچه این شرکت هنوز لپ‌تاپ Surface Pro را بدون کیبورد Type Cover و Surface Pen می‌فروشد، اما اغلب می‌توان آن را با قیمت نسبتاً ارزان تر از لپ‌تاپ پیدا کرد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ میان رده برای دانش آموزان

DELL G15 با حداکثر 6 گیگابایت پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3060، 8 یا 16 گیگابایت حافظه RAM و حداکثر 1 ترابایت حافظه هست . این لپ‌تاپ‌ها اساساً یک نسخه لپ‌تاپ بازی مقرون ‌به ‌صرفه‌تر از لپ‌تاپ‌های Dell Alienware هستند. اما همچنان قادر به اجرای جدیدترین بازی ها هستند. اگر به دنبال یک لپ تاپ دانشجویی گیمینگ هستید این مورد را به شما پیشنهاد می کنیم.

از این که با پارتاکو همراه بودید سپاسگذاریم. اگر در مورد این مقاله نظر ، انتقاد یا پیشنهادی داشتید می توانید از طریق بخش نظرات بیان کنید.