معرفی لپ تاپ دل XPS 15

DELL XPS

لپ تاپ های ایکس پی اس 15 معروف به کوچیک ترین 15 اینچی هستند. این لپ تاپ بسیار خوش دست و زیبا طراحی شده است. ایکس پی اس 15 مثل ایکس پی اس 13 سری های مختلفی دارد. در هر سری سعی در پیشرفت داشته. اصلا نگران این موضوع که شاید صفحه مانیتور بی کیفتی داشته باشد نباشید. بهترین 15 اینچ دنیا لپ تاپ دل است. این لپ تاپ دارای اخرین نسل پردازنده یعنی نسل هفتم پردازنده های 8 هسته ای است. که باعث بالاترین سرعت در لپ تاپ دل ایکس پی اس شده است. برای آشنایی با بقیه سری های ایکس پی اس 15 ما را دنبال کنید. لپ تاپ های سری ایکس پی اس دل جزو معروف ترین سری ها هستند. در مقاله معرفی لپ تاپ دل XPS 15 با ما همراه باشید.

اصلا چرا دل بخریم؟

برند دل جزو اون برندای قدیمیه که هنوز که هنوزه جزو بهترین برند های موجود تو بازار است. لپ تاپ دل از اون دسته لپ تاپ هایی است که قبل از خرید دو دلی و بعد از خرید آن مطمئن می شوی که خرید درستی کردی.

لپ تاپ های دل سری های مختلفی دارد که هر سری مناسب یک کار و یک سن هست. از لپ تاپ های مناسب گیمینگ گرفته تا لپ تاپ هایی که مناسب طراحی و برنامه نویسی هستند. ما برند دل را به شما معرفی می کنیم چون یکی از برند هایی است که اگر با آن کار کرده باشید می دانید که اصلا جای پشیمانی برای شما نمی گذارد.

بهترین لپ تاپ های سری XPS 15

معمولا لپ تاپ های دل سری های جدیدی که رو نمایی می کند از سری های قبلی قوی تر و شیک تر هستند. همانطور که از لپ تاپ های خود سرتر هستند از بقیه لپ تاپ های موجود در بازار هم سرتر هستند.

DELL XPS 15 9570 

معرفی لپ تاپ دل XPS 15

صفحه نمایش 15.6 اینچی که برای برنامه نویس ها و گرافیس هایی که بیشتر از چندین ساعت به مانیتور نگاه می کنند کاملا انتخاب درستی است. مانیتور این لپ تاپ از کمترین حاشیه ممکن استفاده کرده است که حتی برای وب کم جایی نماند . وب کم این لپ تاپ در پایین مانیتور قرار دارد. مطمئن باشید لپ تاپ XPS 15 9570 می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای طراحان و کسانی که استفاده زیادی از مانیتور دارند باشد. لپ تاپ های 15 اینچی اکثرن اندازه سایز های بزرگی دارد . کمتر جایی می شود لپ تاپ های 15 اینچی و حمل کرد. اگر کسی هستید که با سنگینی لپ تاپ مشکل ندارید یا لپ تاپ خود را جای ثابتی گذاشته اید لپ تاپ دل XPS 15 بهترین انتخاب برای شما می باشد.

DELL XPS 15 2020

DELL XPS 15

لپ تاپ های XPS 15 2020 جزو بهترین و جدید ترین لپ تاپ های حال حاضر دل است. لپ تاپ ای زیبا و خاص با طراحی فوق العاده ظریف که مناسب هر آدم خوش سلیقه ای است. هر سال دل با لپ تاپ های جدیدی که رو نمایی می کند همه رو شگفت زده می کند. طراحی فوق العاده زیبا ، سبک تر ، حاشیه های کوچیک تر ، جزوی از این شگفت انگیزی است. لپ تاپ دل 15 اینچ قطعا نمی تواند سبک ترین لپ تاپ حال حاضر بازار باشد. اما لپ تاپ XPS 15 2020 با گرافیک بالا و سخت افزار با قدرت و باتری مقاومی که به اندازه طول عمر شما دوام می آورد جزو لپ تاپ های راحتی است که می توان حمل کرد.

DELL XPS 15 9560

XPS 15

لپ تاپ های ایکس پی اس 15 به سبکی و راحتی معروف اند و این لپ تاپ جزو اون 15 اینچ هایی است که به راحتی می توان جا به جا کرد. این لپ تاپ طراحی قوی داشته و باتری های مقاومی دارد که حداقل 9 الا 10 ساعت کار کردن با آن بدون نیاز به شارژر است. می توان گفت که این لپ تاپ به راحتی برنامه هایی مثل حسابداری، فتوشاپ و انواع بازی هارا برای شما اجرا می کند. XPS 15 9560 لپ تاپی مقاوم و با قدرت که می توانید با آن سالهای سال زندگی کنید.

لپ تاپ های دل

دل وقتی که شروع به ساخت لپ تاپ کرد با قیمت های مناسبی به بازار وارد کرد. به مرور زمان قیمت های دل باز هم تغییری نکرد و شرکت هایی از بیرون درخواست ساخت لپ تاپ می دادند که شرکت دل آن لپ تاپ ها را با سخت افزار قوی درست می کرد و برنامه هایی که برای آن شرکت ها نیاز بود و براشون نصب می کردند و این باعث درخواست بیشتر لپ تاپ های دل می شود. اینجوری شد که لپ تاپ های دل به فروش زیادی می رسید و هنوز محبوبیت های زیادی دارند.

لپ تاپ هایی از برند اپل به محدود افرادی می رسید. اپل از شروع خود قیمت های بالایی داشت حالا چه در ساخت گوشی چه در ساخت کامپیوتر و لپ تاپ که فقط افراد محدودی می توانستند آن را خریداری کنند. اما لپ تاپ هایی مثل دل با قیمت مناسبی که داشتند افراد زیادی از آن استفاده می کردند.

تعمیرات لپ تاپ دل

لپ تاپ های دل جزو اون دستگاه هایی است که نمی شود به راحتی تعمیر کرد ولی شما می توانید به راحتی لپ تاپ خودتون را به ما بسپارید و نگران چیزی نباشید. پارتاکو در خدمت شماست.

امیدوارم که از خوندن این مقاله لذت برده باشید.