معرفی سامسونگ گلکسی Note 20

معرفی سامسونگ گلکسی Galaxy Note 20، Note 20 Plus و شایعه شده Note 20 Ultra می توانند بهترین گوشی های اندرویدی باشند. این چیزی است که ما تاکنون می دانیم. انتظار می رود گوشی های جدید سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ و پیشرفتۀ 120Hz، دوربین های بهبود یافته، عملکرد سریع چشمگیری را ارائه دهند.

به علاوه، باید چندین ویژگی پیشرفته‌ در قلم S Pen سامسونگ به همراه استاندارد اتصال 5G مشاهده کنیم. گلکسی نوت 20، پاییز امسال با سری جدید آیفون 12 با رقابت سختی روبرو خواهد شد، اما براساس شایعاتی، سامسونگ آماده ارائه برخی از بهترین تلفن های بزرگ است.

Galaxy Note 20:

Galaxy Note 20 Plus/Note 20 Ultra

قیمت

براساس قیمت گذاری های مرسوم، ما انتظار نداریم که نوت 20 ارزان باشد. گلکسی نوت 10 در حال حاضر با 949 دلار شروع می شود و Galaxy Note 10 Plus با قیمت 1099 دلار و نوت 10 پلاس 5G 1299 دلار و Galaxy S20 Ultra هم 1399 دلار قیمت دارد. با این حال، با توجه به یک شایعه اخیر، گلکسی نوت 20 می تواند بسیار گرانتر از مدل قبلی خود باشد.

صفحه نمایش

به نظر می رسد این طراحی شبیه به گلکسی S20 باشد، هرچند جایی وجود دارد که یک قلم S Pen برای قلم سامسونگ در نظر گرفته است. هر مدل دارای نمایشگر Infinity-O سامسونگ است، اما Windows United می گوید سامسونگ می تواند با Galaxy Note 20 Ultra حتی بزرگتر شود و از 7 اینچ فراتر رود.

همچنین حاشیه های موجود در این مدل ضخیم تر از چیزی است که از نوت 20 انتظار داریم. بنابراین امیدواریم Karl Harmless، تصاویری را که در توییتر به اشتراک گذاشته، صحیح باشد وقتی او آنها را به عنوان “پیش نمایش طراحی خشن” توصیف می کند.

تمام شایعات از ماه فوریه حکایت از این داشت که سامسونگ به صفحه نمایش OLED جدید و 5G بهینه مجهز خواهد بود. این صفحه نمایش به منظور کاهش مصرف برق و ساطع کمتر نور آبی ساخته شده است. درصورتی که محصول جدید سامسونگ این صفحه را قبول کند، می تواند منجر به عمر باتری بیشتر شود. اخیراً ، Elec گزارشی را در مورد فناوری نمایشگر سیلیکون ترکیبی- اکسید و پلی کریستالی – یا HOP – منتشر کرده است که می تواند مصرف انرژی را تا 20٪ کاهش دهد.

دوربین سلفی

یکی از شایعات طراحی جالب نشان می دهد سامسونگ یک دوربین سلفی، زیر صفحه نمایش در پشت صفحه نوت 20 دارد که در صورت عدم استفاده ناپدید می شود. شیائومی و Oppo با این فناوری تلفن های مفهومی تولید کرده اند، اگر چه هنوز هیچ تولید کننده ای نتوانسته است چنین دستگاهی را منتشر کند. اگر سامسونگ بتواند این کار را انجام دهد، اولین نفر خواهد بود و از نظر طراحی صنعتی یک نقطه عطف مهم می باشد.

هر شرکتی در تلاش بوده است تا این “هدف نهایی” که یک گوشی بدون حاشیه، شکاف و یا بریدگی و سوراخ طراحی کند. با این حال، به نظر نمی رسد که این نوآوری برای رونمایی از نوت 20 آماده باشد – ممکن است این موضوع بیشتر به یک Galaxy S30 سامسونگ برسد.

دوربین های سامسونگ گلکسی نوت 20

این می تواند یک نکته باشد که نوت 20 تصویربرداری سری Galaxy S20 را مجسم می کند. با نصب لنزهای سه گانه برای پایه Note 20 و شاید چهار لنز (با لنز 108 مگاپیکسلی) برای نوت 20 Plus یا Ultra. سری Note به طور معمول جدیدترین دوربین های Galaxy S را با پیشرفت های اندکی دارند، بنابراین به نظر می رسد که این به روزرسانی دور از انتظار نخواهد بود.

پردازنده سامسونگ گلکسی نوت 20

سامسونگ اخیراً روند تولید جدید خود را برای پردازنده های موبایل 7nm و 6nm اعلام کرده است. این تراشه ها به دلیل کوچکتر بودن، انرژی کمتری مصرف می کنند. ساخت آنها در برنامه های 5G بهینه تر و در عین حال امکان طراحی باریک را نیز فراهم می شود. با توجه به اینکه این پردازنده های جدید باید در سه ماهه اول امسال آماده باشند، این امکان وجود دارد که بتوانیم گلکسی نوت 20 را با یک تراشه 6 نانومتری ببینیم که قدرت پردازشی بزرگی را درون یک شاسی باریک تر به وجود می آورد.

باتری

گزارشی از گلکسی کلوپ گفت که استاندارد گلکسی نوت 20 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را دریافت می کند، که ارتقا یافته از باتری 3،500 میلی آمپر ساعتی گلکسی نوت 10 است. هنوز مشخص نیست که Galaxy Note 20 Plus چه چیزی بدست آورده است، اما این امکان وجود دارد که بسته 4500 میلی آمپر ساعتی را گلکسی S20 پلاس و باتری حتی بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی از Galaxy S20 Ultra در نظر گرفته شود.

منبع: tomsguide معرفی سامسونگ گلکسی Note 20