درباره مانیتور نامرئی چه می دانید ؟ | مانیتور مجازی شرکت Qualcomm

آیا شما به اندازه کافی مانیتور و نمایشگر جهت انجام کارهای روزمره خود دارید ؟ بعضی از افراد معمولا هنگام کار با لپ تاپ و یا دسکتاپ از چندین مانیتور در کنار هم استفاده می کنند. این روش مشکل آن ها را تا حد زیادی حل می کند. ولی آیا این روش زمانی که شما قصد سفر دارید مناسب است؟ با این حال، طی چند روز گذشته در اجلاس اسنپدراگون کوالکام ( Qualcomm’s Snapdragon )، این شرکت تراشه یک برنامه واقعیت افزوده ( AR ) را نشان داد که واقعاً عالی بود : مانیتور نامرئی !

فناوری خاص درگیر یک جفت عینک AR بود که به یک لپ‌تاپ Qualcomm 8cx Gen 3 متصل شده بود و نرم‌افزار ویژه‌ای را اجرا می‌کرد که به عینک اجازه می‌داد نمایشگرهای مجازی را نمایش دهد که ویندوز آن‌ها را به عنوان مانیتورهای واقعی می‌دید. شما می توانید با استفاده از یک منو، مانیتورها را در “فضا” حرکت دهید. من آنها را درست بالای مانیتور واقعی لپ تاپ قرار دادم.

اگر مانیتور شما مجازی ( مانیتور نامرئی ) است، اطرافیان شما نمی توانند آنچه را که روی آن کار می کنید، ببینند. چون فقط از طریق عینک مخصوص قابل مشاهده می باشد.

به عنوان تست ، با استفاده از این ابزار جدید ، تعدادی صفحات وب را پیمایش کردم. این کار با کمی تاخیر انجام می شد ولی قابل تحمل بود. هشدارهای معمول AR اعمال می شود. عینکی که من می زدم روی صورتم می چرخید و میدان دید بسیار محدودی داشت.

کوالکام برنامه ای برای تجاری سازی این اپلیکیشن نداشت. اما این دقیقاً همان چیزی است که شرکت موتورولا و لنوو در مورد ترکیب لپ‌تاپ‌های لنوو با عینک‌های جدید A3 این شرکت برای ایجاد تجربیات جدید برای سری اداری ThinkPad با من صحبت می‌کردند.

از این که با پارتاکو همراه بودید متشکریم .