لپ تاپ ایسوس N552 | Asus Vivo-Book Pro

این Asus Vivo book نه تنها یک لپ تاپ ایسوس N552 پر سرعت است که از آخرین فناوری تجهیزات سخت افزار برخوردار است بلکه یک تجربه لذت بخش چندرسانه ای کامل را فراهم می کند. این سری از یک پردازنده ( CPU ) قدرتمند برای عملکرد بی دردسر ، گرافیک با کیفیت بالا در سطح اجرای راحت بازی ها ، و صفحه نمایش  4K / UHD شارپ و با وضوح بالا برخور دار است . ASUS Vivo book N552 Pro را باید دید تا حقیقت آن باور شود. هنگامی که صدای شگفت انگیز ASUS Sonic Master را با استفاده از فناوری ICE-power® ایسوس می شنوید افسانه باور پذیر می شود. با ما همراه باشید تا این لپ تاپ را مرور کرده و پس از به رخ کشیدن امکانات آن ، قطعات و تجهیزات آنرا برای خرید و جایگزینی معرفی کنیم.

یک لپ تاپ سریع و سرحال با تمامی فناوری های جدید !

هر کدام از مجموعه قطعات و یا اجزای موجود در ASUS VivoBook Pro N552 برای ارائه عملکرد فوق العاده انتخاب شده است. یک پردازنده نسل چهارم و چهار هسته ای Intel® Core i7 با عملکرد بالا ، گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 960M و جدیدترین نسخه ویندوز 10 با عملکرد عالی دسکتاپ ، امکان نصب حافظه  اس اس دی فوق العاده سریع تا 512 گیگابایت PCIe® x4 1500MB برای فضای ذخیره سازی SSD ، همچنین 16 گیگابایت RAM DDR4 که همه اینها حداکثر قدرت و حداقل زمان پاسخگویی را برای کاربر تضمین می کند.

عملکرد بی سابقه و پر طرفدار لپ تاپ ایسوس N552

در قلب ASUS VivoBook Pro N552 پردازنده چهار هسته ای Intel® Core i7-6700HQ فوق العاده قدرتمند قرار دارد که عملکردی بدون دردسر را برای هر کاری که فکرش را می کنید ارائه می دهد.  جدیدترین حافظه رم DDR4 با 16 گیگابایت ( ظرفیت حافظه ) که 33 درصد سریعتر از DDR3 است را در اختیار دارید. سری N به شما امکان فرایند چند وظیفه ای ( Multitask ) فوق العاده روان را فراهم می کند و قدرت زیادی از horsepower را برای انجام سخت ترین وظایف ذخیره می کند. یک SSD با کارایی بالا با رابط PCIe® x4  با 1500 مگابایت در ثانیه برای انتقال اطلاعات، در واقع سریع ترین حافظه موجود را به سری N ارائه می دهد. این یعنی دو برابر سریعتر از SSD های PCIe® x2 و 16 برابر سریعتر از مدل های SATA 3 ! پس مطمئن باشید که سری N می تواند به راحتی و با کارآیی عالی، از عهده هر کاری که می خواهید انجام دهید برآید.

گرافیک شگفت انگیز NVIDIA در قد و قواره لپ تاپ گیمینگ

ASUS VivoBook Pro N552 با داشتن گرافیک در قوی در سطح بازی با مشخصات : NVIDIA® GeForce® GTX 960M می تواند به راحتی از پس کارهای گرافیکی نیز برآید. خواه تماشای فیلم ، ویرایش عکس ها و کلیپ های ویدئویی باشد. البته اجرای جدیدترین بازی های تولید شده در فصل ارائه لپ تاپ ایسوس N552 برای این رایانه آسان است .  ASUS Vivo Book Pro N552 تمام توان گرافیکی مورد نیاز شما را برای عملکرد بی عیب و نقص در اختیار دارد.

صفحه نمایش 4K / UHD همه جانبه

ASUS VivoBook Pro N552 با وضوح حیرت انگیز 3840 در 2160 پیکسل بر روی نمایشگر 4K / UHD ، تصاویر بصری زنده و با جزئیات کامل را به شما ارائه می دهد؛ آنقدر که تصور می کنید واقعی هستند. همه چیز واقعا واضح به نظر می رسد. فناوری انحصاری ASUS Splendid با اطمینان از بهینه سازی تنظیمات ، کیفیت بی نظیر هر آنچه را که مشاهده می کنید تضمین می کند.

 

3840X2160 4K/ Ultra-high-definition
 282ppi Pixel Density

رنگ های بیشتر و تصاویر اعجاب انگیز

ایسوس گفته نمایشگر پیشرفته 4K / UHD که برای لپ تاپ ASUS VivoBook Pro N552 در نظر گرفته است با ترکیب منابع سخت افزاری و نرم افزاری برای ایجاد بهترین تصاویر در کلاس کاری خودش آماده ارائه بهترین نرخ پسخگویی و بهره وری کیفیت است. این موضوع به ظاهر ساده یعنی : خروجی تصاویر با طیف رنگی بسیار گسترده 72٪ NTSC ، 100٪ sRGB و 74٪ Adobe RGB ، این بدان معنی است که سری N می تواند : رنگ های دقیق تر و  تصاویر واضح تری را  نمایش دهد. هنگامی که آن را تجربه کردید ، هیچ چیز دیگری برای به اندازه کافی خوب نخواهد بود.

178IPS    72 %NTSC  100 %sRGB

تنظیمات بهینه شده Audio Wizard

بخش تنظیمات نرم افزاری ایسوس N552  با کمک ASUS Audio Wizard برای شخصی سازی تنظیمات صوتی مناسب و دلخواه شما ، پنج حالت قابل انتخاب دارد. مثلا حالت موسیقی؛ کیفیت پخش آهنگ های مورد علاقه شما را به اجرای زنده نزدیک می کند ، در حالی که حالت فیلم یک تجربه سینمایی واقعی را فراهم می کند. حالت ضبط صدا نیز ضبط های پویا و واضح را ارائه می دهد و حالت Gaming  بعد جدیدی از لذت را به بازی های مورد علاقه شما می بخشد. سرانجام ( حالت گفتار ) صداها را واضح و قدرتمند می کند.

طراحی شده با روکش کاملاً آلومینیومی براق و زیبا

جزئیات طراحی فوق العاده و جذاب در ASUS VivoBook Pro N552 وجود دارد. جلوه ای از طراحی منحصر بفرد در اطراف بلندگوها ، تا برجستگی های لبه که انگار عین الماس برش خورده است! سری N جایگزین قابل حمل و مناسب برای  کامپیوتر رومیزی  Desktop P.C Hi-End  مخصوص بازی است، بنابراین اکنون می توانید بازی و سرگرمی را با خود به هر جایی ببرید ! باز شدن راحت درب دستگاه طراحی آرم ASUS که روی آن درخشش دارد با زیبایی تمام ، انتخاب و سلیقه شما را برجسته می کند.
  • CPU: Intel Core i7-6700HQ
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX
  • 950M (4GB DDR3)
  • AFFICHER: 15.6”, Full HD (1920 x 1080), IPS
  • TECHNOLOGIES SOUTENUES: 128GB SSD + 1000GB HDD
  • RAM: 8GB DDR4
  • POIDS: 2.53 kg (5.6 lbs)

درباره ایسوس Asus N552VW-FI043T

Asus N552VW-FI043T لپ تاپی است که برای بازی و چندرسانه ای طراحی شده است. درب این لپ تاپ با یک ماده فلزی خاکستری تیره پوشانده شده است. این رایانه در آمازون با ویندوز 10 ارائه می شود و ایسوس از قبل نرم افزار McAfee Live Safe را نصب کرده است. این لپ تاپ از یک پردازنده 2.6 گیگاهرتزی Intel Core i7-6700HQ و 16 گیگابایت رم DDR4 استفاده می کند که هر دو ماژول RAM قابل تعویض هستند. این لپ تاپ از حافظه اس اس دی درایو  128 گیگابایتی و هارد دیسک مغناطیسی 2 ترابایت برای فضای ذخیره سازی بهره می برد. گرافیک انویدیا GeForce GTX960M با کمک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 3840 x 2160 پیکسل ، تصاویر با کیفتی را ارائه می دهد. N552VW-FI043T عملکرد خوبی برای بازی و چندرسانه ای دارد که پوشش و دقت رنگ مناسبی دارد. این لپ تاپ برای کارهای ساده دم دستی و کارهای رندر مناسب است. صفحه کلید دارای پد شماره ( کلید های ماشین حساب ) است و صفحه لمسی از بیشتر حرکات سفارشی دست برای ویندوز 10 ( از جمله Cortana و انتخاب پنجره ) پشتیبانی می کند. درایو DVD اینترنال موجود است و درگاه ها و اتصالات مناسبی وجود دارد: سه عدد پورت USB 3.0 ، پورت USB 3.1 Type-C ، پورت اترنت گیگابیتی ، پورت HDMI ، DisplayPort ، کارت خوان SD و جک ترکیبی هدست 3.5 میلی متری وجود دارد. علاوه بر این ، یک وب کم 720p برای کنفرانس ویدیویی نصب شده است. N552VW معادل 2.53 کیلوگرم وزن دارد و باتری آن حدود 3 ساعت شارژ می دهد. منبع : notebookcheck.net

در مورد باتری N552 با سلول ژاپن

این لپ تاپ برای ذخیره و استفاده انرژی الکتریکی از یک باتری لیتیوم یونی استوانه ای استفاده می کند. کد بین المللی که برای شناسایی و یافتن این باتری استفاده می شود A41N1501 می باشد. باتری N552 دارای 4 سلول از نوع لیتیوم یون است که برای ولتاژ 15V مونتاژ شده است. شما می توانید باتری این لپ تاپ را با سلول NCR ژاپن از فروشگاه اینترنتی پارتاکو تهیه کنید. 

شارژر لپ تاپ ایسوس 19 ولت 6.32 آمپر PA-1121-28 | ADAPTER ASUS 19V 6.32A

تامین انرژی این مدل از لپ تاپ ایسوس به کمک آداپتور های نسل جدید انجام می شود. ایسوس N552 برای تامین انرژی و شارژ نمودن باتری به حدود 120W انرژی دریافتی نیاز دارد. این شارژر در حقیقت 19 ولت 6.32 آمپر را برای دستگاه تامین می کند. جک 5.5mm*2.5mm برای این لپ تاپ تعبیه شده است. این درگاه برای بسیاری از مدل های ایسوس کاربرد دارد. اما بهتر است از منبع انرژی 120 واتی که با کد بین المللی PA-1121-28 قابل شناسایی هست استفاده کنید. 

 

خرید قطعات این لپ تاپ

بسیاری از قطعات ممکن است آسیب دیده و یا از کار افتاده باشند. معمولا برای تعمیر لپ تاپ و یا تعویض هر کدام از این قطعات معیوب، موارد جایگزین وجود دارند. پارتاکو آرشیو قطعات و لوازم ASUS N552 را که شامل : کیبورد – فن – لولا- اسپیکر – فلت تصویر – قاب و بدنه و سایر لوازم یدکی مربوطه می شود را را گرد آوری کرده و در اختیار کاربران این رایانه قرار داده است. برای شناسایی و جایگزینی محصولات مرتبط با N552  از پارت نامبر هر کالا که روی بدنه ان درج شده کمک بگیرید. برخی از این محصولات اینجا در دسترس است. برای تهیه سایر قطعات با مشاور و پشتیبان پارتاکو در ارتباط باشید.

فن ایسوس N552

کیبورد ایسوس N552

اسپیکر ایسوس N552

فلت ایسوس N552