عمده فروش قطعات لپ تاپ | قیمت عمده باتری و شارژر ، رم و هارد

مرکز فروش عمده قطعات داخلی ، قاب و بدونه انواع لپ تاپ و نوت بوک – باتری و شارژر – نمایشگر – حافظه رم و هارد دیسک – حافظه اس اس دی فرم فاکتور 2.5 اینچ و M2 , M-SATA , SATA-M2 یا سایر قطعات حیاتی مانند : فن و خنک کننده را آماده نموده. پارتاکو به عنوان مرکز پخش قطعات لپ تاپ – لوازم نوت بوک – پخش کننده باتری و شارژر اولترا‌بوک و مک بوک در خدمت شما است. این پخش کننده قطعات اورجینال مفتخر‌است که برای بیشتر از 1500 فروشگاه لوازم جانبی لپ تاپ در سراسر ایران ، بار ارسال می کند. قیمت های عمده فروشی – تخفیف ویژه – سبد خرید محصولات اورجینال و فروش نقدی یا اعتباری ، تنها بخشی از خدمات پارتاکو – پارت ایران است.

مجموعه خدماتی پارت ایران به عنوان مرکز تعمیرات و عمده فروش قطعات لپ تاپ ؛ سایر لوازم مانند: مادربرد و قطعات الکترونیکی – انواع نمایشگر و سایر قطعات مثل BOARD  MINI BOARD – CHIP – GPU : CPU – LED LCD  را فراهم نموده است. این مرکز عمده فروش باتری و شارژر اورجینال و های کپی با امکان خرید حضوری – سفارش تلفنی و آنلاین از روی سایت پارتاکو؛ تمامی محصولاتش را با ایمن ترین روشهای حمل و نقل مانند : پست – تیپاکس – باربری به سراسر ایران انجام می دهد.

شماره واتساپ 09334220155 ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب و خرید محصولات

چــرا فروشگـاه اینترنتـی پارتاکــــو و مرکــز خدمــات پارت ایـران را انتخاب کنیم ؟!

پارت ایران در‌قبال اعتبار 15 ساله خودش متعد است و برای زمان و هزینه های مشتری و همکاران ، احترام ویژه ای قائل است . لذا همه محصولات از نظر سلامت و کارائی ، تست شده و دارای مهلت تست – ضمانت و یا گارانتی هستند. پارتاکو بهترین مرکز خدمات و عمده فروش و مرکز پخش قطعات لپ تاپ است.

اگر به دنبال عمده فروش قطعات لپ تاپ هستید ؛ بهتره بدانید در ( مجموعه پارتاکو – پارت ایران ) لوازم جانبی و قطعات اصلی انواع لپ تاپ و نوت بوک با برندهای : لنوو – ایسر – ایسوس – فوجیتسو – دل – اچ پی – توشیبا و سایر کارخانجات معتبر، به صورت کلی و جزئی موجود هست.

پشتیبانی تلفنی و آنلاین عمده فروش قطعات ولوازم لپ تاپ

ارائه مشاوره برای خریداران و مشتریان جزعی از الزامات فعالیت و دوام یک مجموعه موفق در حوزه تامین و فروش محصولات و لوازم الکترونیکی لپ تاپ و مک بوک است. مجموعه خدماتی و فروشگاهی پارتاکو توانسته با اتکا به تجربه و دانش خود ، بیش از 15 نفر پرسنل ومجرب را در حیطه مشاوره و راهنمای خرید مشتری ، آموزش دهد.

  • تلفن تماس – مشاوره رایگان و استعلام قیمت برای مشتریان خرید اینترنتی 37113 – 031

عمده فروش انواع آداپتور وشارژر برای لپ تاپ و نوت بوک

فروش عمده انواع باتری پرتابل و داخلی برای لپ تاپ و نوت بوک

شرایط عمده فروش باتری لپ تاپ چیست

برای کاربرانی که قصد خرید انواع باتری لپ تاپ را دارند : مرکز پخش و عمده فروش باتری لپ تاپ شاید اولین گزینه برای انتخاب یک مرکز خرید معتبر و مناسب باشد. اما لازم دانستم تا نکاتی در مورد عمده فروشی باتری لپ تاپ برای شما مشتری عزیز مطرح نمایم. باتری ها در دو نوع هستند. از نوع سلول گرد و با فرم استوانه ای که در داخل لپ تاپ یا بیرون آن نصب می شوند. ومدل دیگرآنها باتری تخت است که برای لپ تاپ ها و نوتبوک های جدید استفاده می شود. به هر حال آنچه که برای خرید باتری با کیفیت اهمیت دارد : توجه به سال ساخت آن است. باتری هایی که مدت زیادی از تولید آنها گذشته برای خرید مناسب نیست.

شرایط انبار و ارسال

باتری ها در برابر رطوبت و ضربه آسیب پذیر هستند. پس شرایط نگهداری کالا توسط عمده فروش اهمیت دارد. از طرفی یک مرکز پخش باتری باید بتواند برای حمل و نقل محصولاتش چه در زمان تحویل گرفتن از انبارهای چین و چه در زمان ارسال بار برای مشتری ؛ شرایط استاندارد و ایمن را رعایت کند. لطفا به این موارد دقت کنید.

فروش کلی و جزئی انواع هارد دیسک و حافظه اس اس دی

عرضه کننده انواع حافظه رم DDR2 – DDR3 – DDR4  برای لپ تاپ و مک بوک .

مرکز پخش قاب و بدنه – صفحه کلید و کیبورد اورجینال

ضمانت و گارانتی محصولات ؟

پارتاکو با توجه به نوع و شرایط محصول در نهایت یک یا چند گزینه مانند مهلت تست – گارانتی و یا ضمانت بازگشت وجه را در نظر گرفته است که مشتریان و همکاران با خیال راحت خرید کنند. انواع باتری و شارژر چه به صورت تکی یا درحالت فروش عمده ، دارای گارانتی هستند.