سرویس دوره ای لپ تاپ

آیا همه لپ تاپ ها به سرویس دوره ای نیاز دارد !

قطعا پاسخ این پرسش ، یک بله محکم و قاطع است ! اما اینکه سرویس دوره ای لپ تاپ چیست و چگونه انجام میشود را بگذارید تا گروه تعمیر کاران پارتاکو جواب بدهند ! در واقع سرویس دوره ای لپ تاپ به همه اقدامات لازم و قابل اجرایی گفته می شود که برای بهبود ضعیت دستگاه شما انجام پذیر خواهد بود! مثلا وقتی به تعمیرگاه مجاز خودروتان مراجعه می کنید. مکانیک می گوید : فیلتر روغنش هم کثیف بود، برات عوضش کردم !  و قطعا شما به وی اعتماد دارید. داستان سرویس های دوره ای برای لپ تاپ ها نیز به همین نحو است. شاید لپ تاپ شما فقط به غبار زدایی نیاز داشته باشد. تا بتواند به تابیری ، راحت تر نفس بکشد. اما در برخی از مواقع کارهای بیشتری نیاز است مثل : رفرش کردن خمیر سیلیکون !

سرویس دوره ای برای لپ تاپ نو و یا کارکرده !

حتی لپ اپ هایی که چیزی از عمر مفید آنها نگذشته ، گاها به سرویس های دوره ای نیاز دارند ! مثلا نفوذ گرد و غبار به داخل محوطه تهویه از مواردی است که حتی برای جدید ترین لپ تاپ ها اتفاق خواهد افتاد. یا اینکه ممکن است قاب و بدنه لپ تاپ شما در اثر ضربه دچار ترک های ریزی شده باشد که این اشکالات سطحی به آسانی قابل رفع باشند. اما اگر این ایرادات جزیی که در هنگام سرویس دوره ای قابل رفع خواهند بود ، نادیده گرفته شوند. ممکن است به مرور زمان باعث بروز فجایع بزرگی مثل شکستن ناگهانی قاب لپ تاپ و فروپاشی ساختار لولا گردد که نهایتا باعث شکستن نمایشگر خواهد شد.

چرا مشتریان سرویس دوره ی به پارتاکو اعتماد دارند !؟

مشتریان جدید ممولا از طریق مشتریان قبلی به پارتاکو مراجعه می کنند. زیرا تعمیرکاران از روند سرویس دوره ای لپ تاپ و یا نحوه صحیح عیب یابی و یا احتیاجات دستگاه در زمان نیاز به تعمیر ، اطلاعات کافی دارند. تعمیر کاران پارتاکو با توجه به روند عیب یابی ده دقیقه ای لپ تاپ ، میتوانند با کمترین درصد احتمال خطا ، ایراد قطعی دستگاه شما را یافته و هزینه سرویس و یا تعمیر لپ تاپ را بطور دقیق اعلام کنند. 

کدام قطعات لپ تاپ به سرویس نیاز دارند ؟!

سرویس فن لپ تاپ یکی از شایع ترین مواردی است که هنگام بررسی دستگاه احتمالا برای آن اقدام خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که هنگام تعمیرات دوره ای، قابل توجه است ، سرویس لولای لپ تاپ می باشد. معمولا تنظیم سختی و ریگلاژ لولا ها به مرور زمان بهم میخورند، در این حالت بار بصورت نامساوی تقسیم شده و نهایتا به جایگاه لولا صدمه می زند. همین ایرادات جزئی که در زمان سرویس های دوره کشف و رفع می گردد از آسیب های بیشتر جلوگیری می کنند.

هزینه سرویس لپ تاپ چقدر می شود ؟!

بدون تعارف و معطلی بگویم : هزینه سرویس لپ تاپ شما با توجه به حال و روز دستگاه ، قطعا متفاوت خواهد بود. برخی از موارد ممکن است به تعویض قطعه نیاز باشد. در این موارد هزینه ها متفاوت خواهند بود. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر روی مساله هزینه ها ، محل زندگی شما است . مثلا هزینه تعمیر لپ تاپ در اصفهان قطعا کمتر از هزینه تعمیر لپ تاپ در شیراز خواهد بود زیرا هزینه های پست و حمل و نقل به آن اضافه خواهد شد. برای آگاهی از هزینه تعمیر لپ تاپ و یا سرویس دستگاه بهتر است بصورت تلفنی از بخش تعمیرات پارتاکو مشاوره بگیرید.