دیلیت کردن اکانت فضای مجازی | دی اکتیو فضای مجازی

social media

ما اینجاییم که در این مقاله بهترین روش های دیلیت کردن اکانت فضای مجازی و به شما اموزش بدیم. حذف کردن اکانت به این علت است که: دیگر قرار نیست از اون حساب استفاده کنیم و تمام اطلاعات روی اون پاک بشه و دیگه کسی نتونه به اون اکانت دسترسی پیدا کنه. دراین مقاله راجب حذف اکانت و دی اکتیو اکانت های تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام می خوانیم.

علت دیلیت کردن اکانت فضای مجازی

یکی از رایج ترین دلیل های حذف حساب کاربری این است که ما اطلاعات روی حسابمون و دیگ نیاز نداریم و بهتر است که اکانت خودمون و کاملا حذف کنیم. دلیل دیگه ای که باعث حذف اکانت میشه اینه که ما از فضای مجازی خستمون میشه و نیاز داریم مدتی از فضای مجازی دور باشیم. در این موقعیت می تونیم دی اکتیو کنیم که راجب اونم صحبت می کنیم. برای اینکه بتوانید به راحتی حساب خودتون و حذف کنید بهتر است که با پارتاکو همراه باشید.

حذف کردن حساب کاربری تلگرام

همانطور که می دانید در تلگرام LOG OUT کردن به معنای بیرون رفتن است و اکانت کاملا از بین نمیرود بلکه باید اکانت خودتون و کامل حذف کنید.

برای حذف کردن اکانت تلگرام نیاز است که اول از هرچیزی داخل حسابتون باشید. دوم باید ویپی_انتون در طول انجام این مراحل روشن باشه. و در مرحله بعدی باید به سایت حذف اکانت تلگرام بروید . با استفاده ازهمین لینکی که براتون گذاشتم و وارد کردن شماره تماستون و کدی که روی حساب تلگرام شما میاد  می توانید به راحتی اکانتتون و حذف کنید. برای  اینکه شمارتون و وارد کنید باید ، پیش شماره کشورتون ( پیش شماره ایران +98 هست ) قبل از شمارتون بزنید و بعد با زدن شماره بدون 0 مراحل و انجام بدید.

برای وارد کردن کد نیاز است که به حروف کوچیک و بزرگ توجه کنید.

بعد از وارد کردن کد برای شما جعبه متن پیام باز می شود که علت حذف اکانتتون و می خواد که زدن اون اجباری نداره.

در مرحله بعد

از شما می پرسد که ایا مطمئن هستید؟ و بعد از زدن بله ( قبول کردن شرایط ) به شما می گوید که اکانت شما را حذف کرده است. وقتی  که شما حساب کاربریتون و حذف کنید صفحه اول تلگرام برای شما باز می شود که می توانید دوباره اکانتی برای خود بسازید.

حذف اکانت واتساپ

برای حذف اکانت واتساپ نیاز است که حتما در اکانت خودتون باشید و به قسمت SETTINGS ( تنظیمات واتساپ ) دسترسی داشته باشید . همانطور که در تصویر زیر می بینید به قسمت ACCOUNT بروید.

قسمت DELETE MY ACCOUNT را زده و وارد اون بشید.

کشور خودتون و وارد کنید بعد از آن شماره تماستون و بدون استفاده از 0 وارد کنید و طبق مراحل پیش بروید.

وقتی که شما شماره موبایلتون و وارد کردید بعد از آن می توانید دلیل حذف اکانتتون و بگید (اجباری نیست). لازم است بدونید که وقتی شما اکانت خودتون و حذف کنید تمامی گروه ها، پی ام ها و اطلاعات حساب شما پاک می شود. پس بهتر است که اگر اطلاعاتی و نیاز دارید حتما قبل از حذف کردن آن را بردارید. اینم بدونید که وقتی شما حسابتون و حذف کنید برای تمامی گروه هایی که در آن هستید پیامی به این صورت که شما لفت داده اید می رود.

حذف اکانت با گوشی اندروید یا ای یو اس تفاوت های زیادی ندارد فقط شکل ظاهری این دو انها را متفاوت می کند وگرنه هر دو به یه شکل هستند.

حذف اکانت اینستاگرام

نکته مهمی که باید به اون توجه کنید اینه که برای حذف اکانت اینستاگرام در خود اپ ( روی گوشی ) هیچ چیزی نیست که به شما کمک کنه و شما باید از نسخه وب اینستاگرام وارد شوید.

برای حذف اکانتتون اول باید وارد نسخه وب اینستاگرام شوید. بعد از اون شما باید پسوردتون و یوزرتون و وارد کنید. (اگر پسوردتون و به یاد نمی آورید لازم است که از طریق شماره یا ایمیلتون پسوردتون و عوض کنید و وارد کنید.) از طریق شماره نمی توانید دیلیت اکانت کنید. بعد از وارد کردن یوزر و پسورد از شما علت حذف و می خواهد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید.

  در ادامه دوباره از شما پسورد میخواد. در پایین صفحه گزینه permanently delete my account را می زنید و به شما می گوید که اکانتتون حذف شده است.

دی اکتیو یا اکتیو کردن چیست؟

DEACTIVATE کردن به این معناست که اکانت شما برای زمان محدودی که برای اون مشخص می کنید غیر فعال می شود و در دسترس شما و بقیه نیست. که آپدیت جدید برنامه ها این قابلیت و به آنها اضافه کرده و شما می توانید به راحتی در زمانی که می خواین یا مشغله زیادی دارید از فضای مجازی دور بمونید. اکتیو کردن هم به معنای معکوس دی اکتیو هست. وقتی شما حساب خودتون و دی اکتیو می کنید و می خواین بعد از مدتی اونو فعال کنید به اون اکتیو می گویند. این یک راهکار جایگزین دیلیت کردن اکانت فضای مجازی است.

چگونه اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

برای DEACTIVATE کردن هم مثل حذف کردن نیاز است که به نسخه وب اینستاگرام بروید. بعد از آن نیاز است که پسورد و یوزرتون و وارد کنید. بعد از وارد شدن به اکانتتون وارد EDIT PROFILE می شوید و گزینه TEMPORARILY DISABLE MY ACCOUNT را می زنید.

مثل قبل از شما علت DEACTIVATE کردن را می خواهد و در مرحله بعد شما باید رمزتون و وارد کنید.

برای شما پنجره ای میاره که مطمئن هستید که دی اکتیو کنید و شما گزینه بله و میزنید و اکانت شما دی اکتیو می شود.

وقتی که شما اکانت خودتون و به حالت دی اکتیو در بیاورید اکانت شما به همون شکل می مونه ولی پیج شمارو به هیچ شخصی نشون نمی دهد و اگر کسی پیجتون و پیدا کنه اسم شما Instagrammer است. دراین حالت شما بعد از یکی و دو روز می توانید پیجتان را اکتیو کنید. حالت دی اکتیو در هفته فقط یکبار اعمال می شود.

چگونه اینستاگرام را اکتیو کنیم؟

برای اکتیو کردن اینستاگرام نیاز است که اینکار را بعد از دو روز که دی اکتیو کرده اید انجام دهید. اکتیو کردن خیلی راحت تر از دی اکتیو کردن است. برای اینکار نیاز است که شما یوزر و پسوردتون و داشته باشید. به نسخه وب اینستاگرام میروید. در آنجا یوزر و پسوردتون و وارد می کنید. و حالا اکانت شما فعال است.

اگر هر سوالی دارید می توانید با پشتیبان پارتاکو در ارتباط باشید.