دوربین عکاسی نیکون Nikon Z7 ii

دوربین عکاسی نیکون Nikon Z7 ii: پردازش پیشرفته، کارایی بیشتر، اما در یک طراحی آشنا، Nikon Z 7II همه آنچه را که عالی بودرا از نسخه قبلی دارد علاوه بر ان قابلیت های بیشتری پیدا کرده است. Z 7II با داشتن سنسور BSI CMOS با وضوح بالا 45.7MP با فرمت فول فریم FX و پردازنده های تصویر EXPEED 6 دوگانه، در ساختن کیفیت و وضوح بالا حساسیت زیادی بخرج می هد.

در طراحی سنسور از فیلتر کم گذر نوری برای ایجاد قابلیت ضبط جزئیات بیشتر استفاده نشده است و سنسور از یک محدوده حساسیت طبیعی تا ISO 64 برای ضبط شاداب و غنی پشتیبانی می کند. پردازش به روز شده که سرعت بیشتری را شامل می شود، از جمله سرعت عکسبرداری مداوم 10 فریم در ثانیه و بافر بیشتر برای کار با سوژه های در حال حرکت. ویدئوی UHD 4K 60p نیز با امکان ضبط خارجی در 10 بیتی با استفاده از حالت های N-Log یا HLG HDR پشتیبانی می شود.

ویژگی های سنسور

این سنسور همچنین دارای یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 493 نقطه ای است که اکنون از AF-Eye-Detect در حالت AF-Wide-Area و در حین ضبط فیلم و در نور کم تا -4.5 EV را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، 5 لرزشگیر در بدنه تا ظاهر لرزش دوربین را با هر لنز نصب شده کاهش دهد. با تعادل بخشیدن به تصویربرداری، Z 7II طراحی فیزیکی کلی خود را حفظ می کند، با این وجود با رابط اسلات کارت حافظه دوگانه جدید، به روز شده است: یک کارت CFexpress نوع B و یک کارت SD UHS-II برای ذخیره سازی بهتر داده ها طراحی شده است. هر دو صفحه نمایش لمسی OLED EVF با رزولوشن 3.6 میلی متری و LCD صفحه نمایش لمسی 3.2 “2.1 میلی متری دارای قابلیت انعطاف پذیری برای ترکیب تصویر و پخش هستند، و از اتصال بی سیم SnapBridge می توان برای کنترل از راه دور دوربین، به اشتراک گذاری تصویر با دستگاه تلفن همراه و حتی به روزرسانی از طریق بی سیم فراهم است.

دوربین نیکون نسل دوم Z

نیکون با بهبود تلاش های اولیه خود ، پلت فرم Z 7 را تجدید کرده است تا سرعت بیشتر، پردازش سریع تر، و قابلیت انعطاف پذیری بیشتر را بدون از بین بردن کیفیت ارائه دهد.

45.7MP FX-Format BSI CMOS Sensor and Dual EXPEED 6 پردازنده

یک سنسور 45.7MP BSI CMOS برای عکسبرداری با وضوح بالا ، کیفیت کم نور چشمگیر و سرعت خواندن سریع مورد استفاده قرار می گیرد تا از عکسبرداری مداوم ، فیلم و ضبط با گذشت زمان بهره مند شود. طراحی نور پس زمینه سنسور به طور قابل توجهی باعث شفافیت خروجی با حساسیت بالا، کاهش نویز هنگام کار حتی در مقادیر ISO بالا، تا ISO 25600، و همچنین کیفیت زنده و روان در حساسیت های پایین ISO 64.

ضبط ویدئو UHD 4K

Z 7II با استفاده از ویژگی های سنسور و پردازنده برای عکاسی و ثبت تصاویر ثابت، یک دوربین چند رسانه ای بسیار توانایی است. ضبط فیلم UHD 4K تا 60p و فیلمبرداری Full HD 1080p نیز برای پخش آهسته با سرعت 120p پشتیبانی می شود. فایل های ویدئویی را می توان در کارت های حافظه درون دوربین ذخیره کرد یا از طریق خروجی HDMI به عنوان یک فایل فشرده نشده در یک ضبط کننده خارجی اختیاری ذخیره کرد.

مشخصات:

نمونه عکس های دوربین عکاسی نیکون Nikon Z7 ii

منبع: amazon