ده تا از بهترین آنتی ویروس ها | آموزش نصب نود ESET NOD 32

با اینکه در طی این چند سال مایکروسافت توانسته است، امنیت ویندوز خود را بسیار ارتقا دهد. اما بهتر است وقتی یک رایانه‌ی جدید می‌خرید یا ویندوز خود را عوض می کنید اولین کاری که انجام می دهید نصب یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس خوب و قدرتمند باشد،میخواین بدونین چه انتی ویروسی مناسب شماست؟
می توانید برای محافظت از سیستم خود آنتی ویروس های متفاوتی و استفاده کنید که در پایین توضیحات بیشتری داده شده است.همراه ما باشید

آنتی ویروس رایگان نصب کنم یا بخرم؟

وقتی شما یک آنتی ویروس را خریداری کنید حتما امکانات بیشتری را به شما می دهد که این امکانات در انتی ویروس رایگان محدود تر است.

اکثرا برای اینکه خرج نکنن  آنتی ویروس رایگان را دانلود می کنن و فکر می کنن که بهترین آنتی ویروس را دارند ولی خب اینطور که فکر می کنید نیست زیرا شما هنوز نسخه خریداری شده که قطعا یک چیز بیشتری دارد و ارزش خرید دارد را استفاده نکرده اید و  مطمئنا امکانات پیشرفته تری در نسخه خریداری هست و اما اینطور نیست که بگویم نسخه رایگان به درد نمی خورد.

آنتی ویروس رایگان برای افرادی که احتمال ویروس گرفتن سیستمشون کم هست( به علت کمتر استفاده کردن از رایانه ) مناسب است زیرا تمام خواسته های اون فرد رو بر طرف می کند.

آنتی ویروس رایگان تمام نیاز های شما را بر طرف می کند ولی آنتی ویروسی که خریداری شود قطعا رسیدگی بیشتری دارد و باعث امنیت بیشتری می شود.

برای اینکه بتونین تفاوت آنتی ویروس رایگان را با انتی ویروس خریداری شده بفهمید بهتر است که ما را دنبال کنید در ادامه توضیحات بیشتری داده شده است.

از آنتی ویروس رایگان چه انتظاراتی داشته باشیم

باید بدونین که آنتی ویروس های رایگان، الکی رایگان نیستند
شرکت سازنده نرم افزار خود را رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا بتواند از داده‌های شما جهت بهبود نرم افزار خود بهره بگیرد،و همینطور بیشتر مواقع امکان دارد با پنجره هایی به صورت پاپ آپ مواجه شوید.
چند مورد از آنتی ویروس های رایگان را به شما معرفی می کنیم که با نسخه پولی برابری می کند.

1.بیت دیفندر

نسخه رایگان بیت دیفندر بسیار سبک و زیبا ساخته شده.
سرعت اسکن بالا و تشخیص سریع ویروس باعث بالا قرار دادن بیت دیفندر بین رقبا شده است.

2.انتی ویروس رایگان اواست

جدید ترین نسخه آنتی ویروس برای گیمینگ در نظر گرفته شده که برای بازی های فشرده آنتی ویروس سخت افزار سیستم شمارو به کار نگیرد. این برنامه برای این است که  گیمر ها تمام سخت افزار سیستم را به کار می گیرن و باعث ویروس های جدیدی می شوند به علت بازی های مختلف و خوب حالا جای نگرانی ندارد چون این آنتی ویروس برای گیمر های عزیزمون هست. امکانات اضافی موجود در نسخه رایگان این آنتی ویروس عبارت‌اند از: مسدود کننده تماس، دیوار آتش و حتی یک ویژگی ضد سرقت که به شما اجازه می‌دهد در صورت گم شدن گوشی آن را قفل یا اطلاعات آن را پاک کنید. اواست جزو محدود آنتی ویروسایی هست که افراد میشناسن و از آنها استفاده زیادی می کنن .اواست انتی ویروس خوبی برای گوشی است و در اکثر موبایل ها دیده می شود. 

3.سوفوس هوم

سوفوس هوم خود را نرم افزاری تجاری معرفی کرده نسبت به نرم افزار های رایگان دیگر امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.این آنتی ویروس خود را یک آنتی ویروس تجاری می داند که این به نفع ما کاربران است و این اشنایی با  آنتی ویروس باعث میشود که ما جذب این محصول شویم و به دنبال آن برویم و خب جدا از اسم این محصول میتونیم از کارایی این آنتی ویروس هم تعریف کنیم. طبق اطلاعاتی که گروه وب  پارتاکو جمع کرده است این آنتی ویروس بعد از آنتی ویروس نود 32 یکی از محبوب ترین انتی ویروس های امروزه است.

آنتی ویروس تحت شبکه ای

بهترین آنتی ویروس تحت شبکه دارای کنسول مدیریتی مرکزی است که مدیریت و کنترل تمامی اندپوینت ها (کاربرها) و نرم افزارهای داخل شبکه را انجام می دهد و فرمان های عملیاتی را منظم و بدون خطا در داخل شبکه توزیع می کند. نمونه ای از این آنتی ویروس ها را با هم بشناسیم:

1.کسپرسکی

وقتی که شما به امنیت سایبری نیاز دارید کسپرسکی قابلیت هایی به شما می دهد که می توانید تمام شکاف های امنیتی شبکه را پوشش دهید. کسپرسکی همیشه از پیشروترین کمپانی ها در تست های شناسایی بدافزار، نشت و درز اطلاعات، حملات هکرها، دستگاه های دزدیده شده و ارتباط کارمندان با مشتریان بوده است. محصول کسپرسکی تحت شبکه یا کسپرسکی بیزنس سوئیت تکنولوژی محافظت در مقابل انواع بدافزارها را ارائه می دهد.

2.سیمانتک

سیمانتک یکی  از قدرتمندترین کنسول های مدیریتی را در بین تمام رقبا دارد. این ضد ویروس از یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و تحلیل رفتار برای شناسایی بدافزارها و مقابله با حملات سایبری استفاده می کند. سیمانتک نوعی آنتی ویروس هست که سعی دارد در رقابت های خود پیش بیوفتد البته چه برندی هست که دوس نداشته باشد؟! از رقابت های این محصول معلوم است که سعی دارد خود را در سطح بالاتری ببرد و در تلاش است که برندی محبوب و شناخته شده باشد.

3.اف سکیور

شاید یکی از محدود نقطه ضعف های این آنتی ویروس تعداد زیاد نکات مثبت کاذب نسبت به دیگر رقبا باشد. دلیل این امر نیز سخت گیری موتور اف سکیور برای فایل های مشکوک می باشد. آنتی ویروس سازمانی اف سکیور برای تمام دستگاه ها از جمله ویندوز ، مک ، لینوکس و موبایل نسخه به خصوصی ارائه می دهد.

آنتی ویروس سبک

آنتی ویروس های سبک ویژگی های زیادی دارن برای مثال:

آنتی ویروس کامپیوتر

هر رایانه ای به آنتی ویروس نیاز دارد همانطور که خانه به دزدگیر نیاز دارد!
بهترین انتی ویروس ها برای کامپیوتر را نمی شناسید؟ مرکز تعمیرات لپ تاپ پارتاکو آنتی ویروس های ایمن و معتبر را برای شما نصب می کند.

1.آنتی ویروس ترند میکرو

ترند ‌میکرو یک آنتی ویروس با عملکرد سریع و قدرتمند در شناسایی ویروس‌ها است. امکانات این آنتی ویروس کامپیوتر اسکن و حذف بدافزارها، مقابله با سایت‌های مخرب و فیشینگ، مقابله با باج‌افزارها، سیستم کنترلی برای والدین و ویژگی نابودگر فایل‌های مزاحم هستند.

2.آنتی ویروس نود 32

نود 32 یکی از بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر شناخته شده که امروزه پر طرفدار ترین سیستم امنیتی برای کامپیوتر شناخته شده.  نود 32 یکی از محصولاتی هست که استفاده کننده های درجه یک آنتی ویروس آن را می شناسن و اطلاعات  متفاوتی راجب اون دارند و خب واقعا هم آنتی ویروس قوی و فوق العاده ای است که در آخر مقاله درباره نود 32 صحبت می کنیم و آموزش نصب آن را با هم مشاهده می کنیم.

3.انتی ویروس اویرا

شرکت آلمانی اویرا در ماه‌های اخیر پیشرفت زیادی در بهبود عملکرد نرم‌افزار امنیتی خود داشته است. این آنتی ویروس کامپیوتر قوی دارای امکانات اسکن و حذف بدافزارها، مقابله با سایت‌های مخرب و فیشینگ، مدیریت پسوردها، مقابله با باج‌افزارها، ویژگی مدیریت پسوردها، دیوار آتش، توان ترمیم فایل‌های آسیب ‌دیده است.

قابلیت نصب انتی ویروس در اندروید

نصب نرم‌افزار از استورهای غیر رسمی گوشی خود را در معرض خطرات بی‌شماری قرار می‌ دهید. به هر حال فارغ از هر نوع نرم‌ افزاری که شما روی گوشی یا تبلت اندرویدی‌ تان به کار می برید، نصب یک آنتی ویروس یا اپ امنیتی کار عاقلانه‌ای خواهد بود. 

1.avl ویروس کش مناسب موبایل

از تماس شماره‌های مشکوک با گوشی شما جلوگیری می‌کند و همچنین قابلیت ضد فیشینگ آن برای جلوگیری از باز شدن سایت‌های خطرناک، بسیار مفید و کاربردی است. 

آنتی ویروسAVL آنتی ویروسی است که از تمام چیزای مشکوک که میخوان وارد گوشی شما بشن جلو گیری میکند و آن هارا نابود میکند که این موضوع باعثت محبوبیت AVL در گوشی شده است.

آنتی ویروسی که مناسب همه هست!

اگه یه برنامه برای ایمنی رایانه خود میخواهید ما را دنبال کنید
یکی از بهترین گزینه ها از نظر کارشناسان حوزه امنیت اینترنت و رایانه، آنتی ویروس نود ۳۲ می باشد.

انتی ویروس نود32 به علت کارایی بالایی که داره و قیمت مناسبش طرفداران زیادی دارد که اکثرن ان را به کسانی که تازه میخوان انتی ویروس نصب کنن پیشنهاد میکنن و باعث بالا اومدن این انتی ویروس شده اند. 

مشکل پیدا کردی با نصب نود 32؟

برای شروع باید مقداری صبر کنین تا برنامه دانلود شود و بعد به مراحل نصب شدن می پیوندیم.

برای اینکه نود 32 را داشته باشید میتوانید از 2 روش استفاده کنید

فرق نسخه خریداری شده برا نسخه دانلود شده فرق زیادی ندارد اما همانطور که قبلا گفتم نسخه خریداری شده امکانات خیلی بیشتری به شما میدهد و نسخه رایگان ان امکانات را ندارد.

1.ان را باز کرده و از use a purchased license key وارد میشوید

وقتی وارد شوید می توانید ادامه کار را انجام دهید.

2.بر روی continue بزنید.

برای اینکه بتونین رمز را داشته باشید میتوانید از سایت مورد اعتماد خودتون دانلود کنید و برای اینکه رمزتونو پیدا کنید باید سرچ کنید و نام محصول را به گوگل بگین  و از ابتدایی ترین سایت هایی که به شما نشان می دهد آن را کپی کنید و در جایی که باید رمز را بزنید ان را پیست کنید.  این رمز ها زمان محدودی دارند که میتوانید برای خودتان این رمز را خریداری کنید که  همیشه رمز داشته باشید .

میتوانید رمز آنتی ویروس خودتان را از سایت ما خریداری کنید.

3.به قسمت بعدی میرویم.

و در ادامه continue را زده 

4.برای ادامه باید بر روی enable eset کنید.

وقتی بر روی enable eset کلیک کنید به برنامه اجازه ورود می دهید.

5.برای ادامه باید بر روی enable detection کنید.

enable را زده و برای ورود از continue استفاده می کنیم تا به صفحه بعدی برویم

6.بر روی yes’ i want کیلیک میکنیم

وقتی آن را زدین از کلمه install استفاده می کنید و حالا نود 32 در حال نصب است. 

7.برای مرحله اخر

کلمه دان را زده و برنامه ما نصب می شود.

آنتی ویروس نود ۳۲ چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

این آنتی ویروس با امنیت و پر سرعت میباشد و قابل استفاده تمام کاربران هست.
با استفاده از نسل پنجم نرم افزار “ESET NOD32 Antivirus” رایانه شما در حین انجام فرآیندهایی از قبیل: گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می گیرد.
DMON مخفف Document MONitor: این بخش مسئول بررسی فایل های آفیس برای تشخیص وجود یا عدم وجود ویروس در آن ها می باشد.

IMON یا Internet MONitor: این بخش مسئول بررسی ویروسی بودن یا نبودن اینترنت است.

EMON یا E-mail MONitor: این بخش به عنوان کمکی برای لوک اوت به منظور تشخیص ویروسی بودن یا نبودن ایمیل ها می باشد.

XMON یا MS eXchange MONitor: مسئولیت بررسی نامه های ورودی و خروجی به برنامه مایکروسافت eXchange سرور را برعهده دارد.
اگر شما از تنظیمات زیاد و شلوغ ضد ویروس ها خسته شده اید نرم افزار “ESET NOD32 Antivirus” بهترین انتخاب برای شماست. طراحی زیبا، ارائه تنظیمات پیشرفته با دسترسی آسان و ارائه گزارشات و رویدادهای امنیتی مهم رایانه موجب افزایش بهره وری و صرفه جویی در وقت کاربر خواهد شد.

امیدوارم  کمک کرده باشم درصورت داشتن مشکل با پارتاکو درارتباط باشین.

نویسنده : هستی خواجه زاده