کابل تعمیر شارژر لپ تاپ | کابل تعویض برای آداپتور نوت بوک | راهنمای خرید

کابل خروج برق آداپتور شارژر برای انتقال جریان الکتریکی از آداپتور به لپ تاپ شما در نظر گرفته شده است . یک سوی این کابل به برد داخل آداپتور ( شارژر ) لحیم کاری و متصل شده و سمت دیگر کابل ، مجهز به سوکتی است که برای اتصال به کانکتور دستگاه شما در نظر گرفته شده است. این کابل‌ها به مرور زمان دچار فرسایش شده و یا خراب می شوند. خرید کابل تعمیر شارژر از پارتاکو ، جایگزین خوبی برای تعویض کابل معیوب شما می باشد. این کابل ها با کیفیت اورجینال ( اصلی ) و قیمت مناسب در پارتاکو به فروش می رسد.

تنوع کابل‌های تعمیر اداپتور زیاد است . برای خرید کابل تعمیری ، علاوه بر تطبیق سر کانکتور باید به کیفیت سیم و روکش رشته‌ها و محافظ بیرونی کابل دقت کنید. اگر کیفیت روکش‌های داخلی پائین باشد، کابل‌ها توان اتصال طولانی مدت در طول ساعت های زیاد را نخواهند داشت. در صورتیکه روکش کابل ضعیف باشد. زودتر از چیزی که تصور کنید دچار فرسودگی می شود. کیفیت پائین کابل‌ها می تواند در روند صحیح شارژ ختلال ایجاد کرده و نویز ایجاد کند.

برای خرید کابل تعمیر آداپتور باید چه نکاتی را در نظر بگیریم ؟

کانکتور سر کابل و سوکت شارژر لپ تاپ شما ، به عنوان اولین و مهم ترین شاخص برای انتخاب کابل و جایگزینی کابل معیوب قابل توجه است. این سوکت‌ها در مدل‌های مختلفی تولید شده و باید با نمونه قبلی کاملا یکسان باشد. نظر داشته باشید اگر سر سوکت با آنچه که برای لپ تاپ طراحی شده است تضاد داشته باشد. آسیب‌هایی در پی خواهد داشت که شامل موارد زیر می شود :


پس از سالها استفاده از آداپتور لپ تاپ و به علت استفاده نا مناسب و بد رفتاری با کابل ، کم کم نوبت تعویض کابل شارژر لپ تاپ شما فرا رسیده است. شما می توانید به جای خرید آداپتور، کابل آن را تعویض کرده و در پرداخت هزینه‌ها صرفه جویی کنید. در ابتدا مطمئن شوید که ایراد از کابل شما است. بعد از جدا کردن کابل برق شهر، لازم است که جعبه آداپتور را جدا کنید. مواظب باشید سطح برد و محل اتصال قطعات را لمس نکنید، زیرا امکان ایجاد اتصال کوتاه در مدار و در برخی از موارد، خطر برق گرفتگی وجود دارد. هرگز سعی نکنید منبع تغذیه را در حالت کار و یا اتصال به لپ تاپ تعمیر کنید. به هرحال تمام مسولیت اینکار با شما است. حتما به وضعیت سر کانکتور و قطبیت خروج برق دقت کنید. شارژر‌های USB Type C ظاهرا قطبیعت ندارند. اما شما همیشه ترتیب اتصال سیم ها را رعایت کنید.

خرید کابل تعمیر شارژر لپ تاپ

انواع کابل DC را از میان این محصولات انتخاب کنید