معرفی تبلت Lenovo YogaBook

تبلت Lenovo YogaBook  ترکیبی از تبلت و لپ تاپ است که مشابه آن کمتر پیدا می‌شود. از این دستگاه برای اولین بار در سال 2018 رونمایی شد. اگرچه این دستگاه یک لپ تاپ 2 در 1 است ولی صفحه کلید فیزیکی ندارد (در ادامه ، این موضوع را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد.) جالبه بدونید که این تبلت در دو مدل اندرویدی و ویندوزی روانه بازار شده است.

طراحی:

YogaBook بسیار شبیه لپ تاپ لنوو یوگا هست ولی در ابعاد و اندازه کوچکتر. جنس بدنه از آلیاژ آلومینیوم محکم ساخته شده که در عین ظرافت از استحکام خوبی برخوردار است. نسخه اندروید Lenovo Yoga Book ، که ما حدس می زنیم Lenovo انتظار فروش بیشتر آن را دارد ، در رنگهای طلایی ، مشکی کربنی و Gunmetal Grey به بازار عرضه می شود. نسخه ویندوز 10 فقط در رنگ مشکی کربنی عرضه می شود . در هر صورت همه این موارد فوق العاده به نظر می رسند.

یک دکمه خاموش / روشن در گوشه سمت راست دستگاه تعبیه شده و بلندگوهای آن از تکنولوژی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند. نمایشگرYoga Book 15 اینچی بوده و دارای رزولوشن 1,920 x 1,200 می‌باشد. همچنین توانایی پشتیبانی از 16 میلیون رنگ را دارد. بر روی این تبلت شما به راحتی می‌توانید ویدیوهای HD را تماشا کنید. کیفیت فیلم در یوگا بوک بسیار عالی به نظر می‌رسد.

تایپ تمام لمسی:

اگر شک دارید که بر روی یک کیبورد تماما دیجیتال بتوانید به راحتی تایپ کنید ، نگران نباشید. کیبورد این دستگاه کوچکترین خطایی ندارد. حتی بدون نرم افزار تصحیح خودکار ویندوز 10 متوجه شدیم که تایپ ما با این صفحه کلید ، بدون اشکال است. به هر حال ، ما بعد از حدود یک ساعت کار با دستگاه ، حرکت و تایپ در تلبت یوگابوک را به طرز شگفت آوری آسان یافتیم. البته ، تفاوت هایی بین هر دو صفحه کلید-یعنی دکمه های چپ و راست ماوس نسخه ویندوز 10 که امکان کلیک و کشیدن و عدم وجود نسخه اندروید در آن را پیدا می کنید وجود دارد اما هر دو تقریبا در یک سطح هستند.

دیجیتایزر Wacom در این تبلت فوق العاده است

به اندازه کافی خوب است که یوگا بوک اولین لپ تاپ یا رایانه لوحی است که دارای صفحه کلید است که به عنوان یک دیجیتایزر تمام عیار Wacom عمل می کند. حتی بهتر است که از این ابزار لذت ببرید ، ناگفته نماند که یک ترفند فوق العاده در آستین خود دارد. فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه خازنی در بالای صفحه کلید با نماد قلم ، ابزار را از نمایش کلیدها به نمایش می دهد ، اما چیزی جز یک نماد قلم روشن نیست. این بدان معناست که اکنون می توانید از سطح برای کشیدن یا نوشتن با قلم Real Pen موجود استفاده کنید.

در اندروید ، به نظر می رسد که Lenovo در نرم افزارهای سفارشی برای سیستم عامل از آزادی بیشتری برخوردار بوده است. صرف نظر از این ، هر دو نسخه کتاب یوگا قادر به یک ترفند فوق العاده فوق العاده هستند:

برداشتن خزهای قلم روی کاغذ و دیجیتالی کردن آنها برای دسترسی بعدی ، ویرایش و پشتیبان گیری. این امر از طریق یک دفترچه یادداشت مغناطیسی موجود که خود را به سطح Create Pad متصل می کند و نکات خطی (با استاندارد دفتر) برای قلم واقعی (شامل استاندارد دفتر) امکان پذیر است.

در حال حاضر ، اینجاست که EMR مطرح می شود. به محض اینکه قلم واقعی دفترچه یادداشت را لمس می کند – هنگامی که به سطح ایجاد پد متصل می شود – هر آنچه نوشته شده است از طریق پاسخ الکترومغناطیسی ناشی از تماس قلم به کاغذ از طریق سطح مغناطیسی عقب دفترچه یادداشت گرفته می شود تا از طریق صفحه به صفحه منتقل شود. ایجاد پد صحت دستیابی به این امر باورنکردنی است و این چیزی است که شما به سادگی باید آن را در عمل ببینید تا باور کنید.

با استفاده از این ویژگی ، حتی می توانید رایانه لوحی را در جهت معکوس تا کنید تا از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت کاغذی سنتی با پشتیبان دیجیتال استفاده کنید.

در کل ، Yoga Book’s Create Pad و Halo Keyboard ابزارهای جالبی هستند که این تبلت را از اکثر دستگاه های 2 در 1 جدا می کند. حتی بیشتر ، آنها انتظار دارند که Lenovo یک استاندارد دیگر در محاسبات دو منظوره را تقویت کند.

از این که با پارتاکو همراه بودید ممنونیم. لطفا از طریق بخش نظرات ، سوالات ، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما بیان نمایید. پیروز و سربلند باشید.