تبلت دل Latitude 7320 نسل جدید تبلت های ویندوزی

درست زمانی که فکر می‌کردید نسل تبلت های ویندوزی با کلاس سازمانی منقرض شده ، شرکت DELL تبلت 13 اینچی جدید خود را معرفی کرد. به نظر می‌رسد تبلت دل Latitude 7320 برای رقابت با Microsoft Surface Pro 7 وارد میدان شد. این تبلت جدید دل از جدیدترین پردازنده Core-i7 نسل 11 استفاده می کند. بنابراین به عنوان رقیب جدی تبلت جدید مایکروسافت محسوب می‌‌شود. آخرین تبلت ویندوزی DELL در سال 2019 با مدل Latitude 7200 وارد بازار شده بود و به نظر می رسید. با پارتاکو همراه باشید تا معرفی کوتاهی بر این لپ تاپ داشته باشیم.

مناسب برای سازمان‌ها و ادارات

تبلت دل Latitude 7320 همانند سایر تبلت‌ها دارای یک پایه نگهدارنده هست. به کمک آن به راحتی تبلت را روی میز قرار دهید و روز کاریتان را شروع کنید. نمایشگر 13 اینچی 7320 از Surface Pro 7 ( 12.3 اینچ ) و Apple IPAD PRO ( 12.9 اینچ ) بزرگ تر است. اما وضوح تصویر نمایشگر این دو تبلت رقیب نسبت به DELL Latitude 7320 بهتر است. این شرکت برای عضو جدید خانواده خود صفحه نمایش 4K تولید نکرده. اما بخشهای بزرگ IT که تبلت جدید را برای کارمندان خود سفارش می دهند ، احتمالاً کمتر وضوح صفحه نمایش برایشان اهمیت دارد. برای این سازمان ها بیشتر ویژگی‌های امنیتی و مدیریت یکپارچه مهم است. حفاظت از بایوس ، پشتیبانی از Card Reader و استفاده از فناوری جدید Intel vPro عمده انتظارات بسیاری از سازمان‌ها را فراهم می‌کند.

همراه تبلت DELL Latitude 7320 یک صفحه کلید ارائه شده. این کیبورد بسیار مشابه با صفحه کلید همراه Microsoft Surface Pro X و +Surface Pro 7 هست. همانند صفحه کلید Signature Surface Pro X با بسته نرم افزاری Slim Pen ، پوشش صفحه کلید Latitude 7320 دارای یک قلم فعال است. این قلم به صورت مغناطیسی در جای خود قرار می گیرد و به صورت بی سیم شارژ می شود. Latitude 7320 با نسبت 84 به صفحه نمایش به بدنه و گوریلا گلس که روی صفحه را می پوشاند ، بسیار براق به نظر می رسد. در هنگام رفت و آمد در محل کار ، باید در برابر حملات و خراش های گاه به گاه مقاومت کند.