بهترین لپ تاپ های 4K در سال

بهترین لپ تاپ های 4K به اندازه کافی زیبا هستند که فک شما را باز نگه دارند! بله، در صورت تمایل می توانید فیلم ها و سریال های تلویزیونی را در 1080p تماشا کنید، اما با وضوح بالاتر، یعنی 2160 در 3840 پیکسل و پنل های 4K به طور معمول روشن تر و حتی پر رنگ تر از صفحه نمایش 1080p هستند. و از آنجا که تعداد گیم هایی که از این وضوح پشتیبانی می کنند رو به افزایش است، بهترین لپ تاپ های بازی برای ارائه بهترین تجربه ممکن از راه می رسند.

یکی از بهترین لپ تاپ های 4K اطراف Dell Precision 7540 است.

انتخاب زیادی از بهترین لپ تاپ های 4K وجود دارد، و این نمایشگرهای فوق العاده شارپ را در بهترین لپ تاپ هایی که می توانید خریداری کنید پیدا خواهید کرد. بنابراین لپ تاپ های 4K می توانند لپ تاپ هایی برای ویرایش فیلم و ویرایش عکس نیز باشند. با این حال، بخاطر داشته باشید که لپ تاپ های 4K معمولاً عمر باتری مناسبی ندارند، بنابراین باید با برخی مسائل آن کنار بیایید.

ما با اندازه گیری میزان روشنایی و درصد sRGB که صفحه های آنها را پوشش می دهد، این لیست را تهیه کرده ایم. و وقتی لپ تاپ های 8K وارد شوند، ما یک رده بندی کاملاً جدید برای شما آماده خواهیم کرد.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ 4K تاکنون هستید، آن Dell XPS 15 خواهد بود. نه تنها دارای درخشان ترین صفحه 4K است، همچنین عمر باتری چشمگیری را نیز به همراه خواهد داشت، بنابراین شما نمی توانید مصالحه ای را که معمولاً در بیشتر لپ تاپ های 4K انجام می دهید، در این مورد نیز لحاظ کنید. این سیستم همچنین دارای یک پردازنده Core i9 را که دارای قابلیت اورکلاک است، و آن را با یک پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1650 مجزا جفت می کند که از آن یک هیولای زیبا می سازد.

اگر علاقمند به بازی هستید

اگر به دنبال ویرایش ویدیو یا برخی از بازی ها هستید، این لپ تاپ برای شما مناسب است. اما اگر یک گیمر تمام عیار هستید، Gigabyte Aero 17 HDR لپ تاپ بازی 4K است که می توانید خریداری کنید. شما همه زنگ ها را به صدا در خواهید آورد، از جمله یک صفحه نمایش جذاب 17.3 اینچی، 4K HDR، یک کیبورد فوق العاده راحت، عمر باتری و عملکرد بسیار قوی، همه در یک طراحی براق قرار گرفته اند.

شما حتی یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2070 Max-Q دریافت خواهید کرد، اگرچه به اندازه رقبا خوب نیست، اما همچنان در بازی های مورد علاقه خود فریم های بالایی را به شما می دهد.

اگر طراح یا گیمر حرفه ای هستید

افرادی که برای کارهای خلاقانه حرفه ای مانند مدل سازی سه بعدی و ویرایش ویدیو محتوای 4K به یک دستگاه نیاز دارند، احتمالاً MSI WS65 9TM را می خواهید، که بهترین ایستگاه کاری 4K هم اکنون در دسترس است. WS65 پردازنده قدرتمند نسل 9 مدل Core i7 و پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro RTX 5000 Max-Q را در یک شاسی فوق العاده و بادوام بسته بندی می کند. با ماندگاری بالای باتری و صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K از جذابیت های بالایی برخوردار است.

بهترین لپ تاپ های 4K که می توانید امروز بخرید:

منبع: بهترین لپ تاپ های 4K در سال 2020 laptopmag