درباره لپ تاپ پورش دیزاین | Porsche Design

porsche design

شاید شما هم اسم برند porsche – design را شنیده باشید. شاید از محصول های این برند هم استفاده کرده باشید و مطمئن هستم که ازش راضی بوداید.

شرکت آلمانی پورش دیزاین بخاطر خودرو هایی که تولید می کند معروف است. اکثر ما اسم این برند و برای طراحی و ساخت ماشین شنیده ایم. پورش بعد از تولید محصولاتی مثل ساعت، کفش، عینک و اینجور محصولات شروع به ساخت گوشی کرد. بعد از ساخت گوشی وارد ساخت و تولید لپ تاپ شده است. همونطور که ماشین های پورش ظاهری زیبا و فوق العاده دارد. پس باید به شما ثابت شده باشد که پورش دیزاین طراحان حرفه ای دارد. با پارتاکو همراه باشید تا توضیحات بیشتری راجب پورش دیزاین بدهیم.

porsche design از کجا آمده است؟

پورش دیزاین در بیشتر لوازم های لوکس اثری از خود به جای گذاشته است. این برند از ماشین های فوق العاده ای که دارد به محبوبیت رسیده است و اکثر ما از روی ماشین این برند را می شناسیم. پورش دیزاین از سال 1972 توسط فردیناند الکساندر پورشه راه اندازی شد. مکان این شرکت معروف و دوست داشتنی در لودویگزوبورگ، آلمان قرار دارد. این شرکت در طول سالهای زیادی سعی در ساخت بهترین محصولات را داشته است. لازم است بگویم همیشه هم بهترین محصولات را به بازار وارد می کند.

لپ تاپ پورش دیزاین Book One

اولین لپ تاپ پورش دیزاین مدل BOOK ONE است. در این برند نقات ضعف زیادی می توان پیدا کرد. شکل و ظاهر زیبایی دارد که این استعداد شرکت پورش دیزاین است. اکثرا می گویند که پورش دیزاین برای ساخت خودرو فقط خوب است. که خب اینها همش قبل از همکاری پورش دیزاین با ایسر بود و الان بهترین کارایی و از پورش دیزاین مشاهده می کنیم. این لپ تاپ برای اولین تجربه زیاد هم بد نبود ولی خب قابل مقایسه با شرکت هایی همچون ایسوس، اچ پی و لنوو نبود.

همکاری پورش با دیگر برند ها

همه مردم و تمام برند ها می دانند که همکاری باعث ساخت بهترین محصول می شود. پورش دیزاین برای شروع به ساخت کالای دیجیتال همکاری خود را با برند هوآوی آغاز کرد. ما بارها دیدیم که شرکت های مختلفی با هم همکاری می کردند و حالا وقت آن شده که همکاری دو شرکت ایسر و پورش دیزاین را مشاهده کنیم. طراحی خاص و زیبای پورش و علم و هوش ایسر می تواند ترکیب خیلی فوق العاده ای باشد. حاصل این دو شرکت شد لپ تاپ Porsche Design Acer Book Rs  که برعکس تلاش اول پورش لپ تاپ خوب و قابل قبولی بود.

بهترین لپ تاپ پورش

لپ تاپی که می خوایم بهتون معرفی کنیم و از نظر من  بهترین لپ تاپ پورش هست. لپ تاپ Porsche Design Acer Book Rs است.

لپ تاپ شرکت ایسر و پورش از نظر من جزو بهترین لپ تاپ های شرکت پورش دیزاین است. این لپ تاپ از ظاهر حرفی برای آدم نمی گذارد و جزو زیبا ترین لپ تاپ ها است.

این لپ تاپ دارای یک پک جدا است که در آن موس و موس پد است. برای خرید این پک مسافرتی باید آن را جدا خریداری کنید. این پک حدود 110 هزار دلار قیمت دارد که موس این پک با لپ تاپ ست است.

این لپ تاپ در آمریکا به فروش رسیده است ولی هنوز به آسیا و اروپا نرسیده است و به زودی می رسد.

قیمت لپ تاپ های پورش همیشه بالا تر از کارایی لپ تاپ بوده است. برای همین به احتمال زیاد این لپ تاپ هم قیمت بالایی دارد. لپ تاپ Porsche Design Acer Book Rs 16  گیگابایت رم و یک نمایشگر 14 اینچی 1440P با پنل IPS که توسط محافظ آنتی باکتریال گوریلا گلس محافظت می‌شود  دارد . یعنی این دستگاه از مشکل های اولین لپ تاپ پورش خلاص شده است. ایسر و شرکت پورش دیزاین  عمر باتری های خود را بین 15 تا 17 ساعت اعلام کرده است.

این لپ تاپ از اثر انگشت ، شارژ سریع ، وای فای 6 و تعداد زیادی از پورت ها مثل USB-C تاندربولت 4 و USB 3.2   نسل دوم بهره می برد.

Porsche Design

در کل می توان گفت که پورش دیزاین مثل همیشه در تلاشه که بهترینارو به بازار ارائه بده. قیمت لپ تاپ های پورش دیزاین بخاطر اسم برند مقداری بالا هست ولی برای کسانی که با قیمت های بالا مشکلی ندارند خوب و کار آمد است. امید واریم که لپ تاپ های بهتری از پورش دیزاین ببیینیم . ویدیو زیر تیزر لپ تاپ Porsche Design Acer Book Rs است.