با همراهی ZenBook Duo 14 UX482 دو صفحه ای کارهای بیشتری انجام دهید

هرکس تا به حال از چند مانیتور استفاده کرده است، از فواید داشتن صفحه نمایش دوم به خوبی آگاه است. فضای اضافی روی صفحه نمایش برای جستجوی اطلاعات، مراقبت از ایمیل، تنظیم پنجره های کنترل برای افزایش بهره وری یا استفاده بهتر از نرم افزار ایجاد محتوا یا فقط پخش یک ویدیوی YouTube عالی است، که بهره مندی از همه اینها بدون ایجاد مزاحمت در فضای کاری اصلی شما عالی است. کاربران مدتهاست که برای سهولت انجام چند کار همزمان، نمایشگرهای اضافی را به لپ تاپ خود وصل کرده اند، اما تا زمانی که برای اولین بار ZENBOOK Duo را راه اندازی کردیم، لپ تاپ هایی با صفحه نمایش دوم یکپارچه تقریباً ناشناخته بودند. در حال حاضر، ما آماده هستیم تا دوباره در این راه پیشقدم شویم. لپ تاپ ZENBOOK Duo 14 UX482 که از نظر ظاهری و داخلی اصلاح و به روز شده اند، جریان محاسبات دو صفحه ای را آسان تر و قوی تر از همیشه می کند.

SCREENPAD PLUS جوابگوی مناسب نیازهای شما !

ایسوس می گوید : روند کاری ما برای بهبود و اصلاح SCREENPAD PLUS با یک تغییر بزرگ آغاز می شود. هنگامی که در ZENBOOK Duo اصلاح شده را باز می کنید، یک سیستم لولایی قوی جدید، صفحه نمایش ثانویه SCREENPAD PLUS را به سمت شما بلند می کند. این سیستم لولایی، صفحه نمایش را در زاویه دید طبیعی تری قرار می دهد تا روشن و خوانا به نظر برسد. سیستم لولایی مذکور، لبه بالایی SCREENPAD PLUS را با پایین صفحه اصلی تراز می کند تا چشمهای شما از یک صفحه به صفحه دیگر بصورت یکپارچه منتقل شوند.

مکانیزم لولایی منحصر به فرد ZenBook Duo 14 UX482 مزایای عملکردی نیز دارد. با باز کردن درب لپ تاپ، دریچه های وسیعی برای سیستم خنک کننده ایجاد می شود تا در معرض هوای تازه قرار گیرد. جریان هوای استثنایی که این نحوه طراحی ایجاد می کند، اجزای لپ تاپ را با قرار دادن در دمای بهینه برای عملکرد پایدار بالا، یکپارچه می کند.
علیرغم اینکه لولا جدید به بهره وری و عملکرد ZenBook Duo می افزاید، وزن و سنگینی بیشتری به دستگاه نمی افزاید. در حقیقت، مدل امسال نازک تر از مدل اصلی است. بنابراین می توانید آن را همراه خود به کافی شاپ، کتابخانه یا فرودگاه ببرید. بسته بندی دستگاه آسان بوده و وزن زیادی به شما تحمیل نمی کند.

ZENBOOK Duo 14 لپ تاپ دو صفحه ای برای همه

ZenBook Duo 14 UX482 با فریم سبک وزن ، پردازنده مرکزی نسل 11 اینتل و صفحه نمایش نوآورانه ScreenPad Plus، انجام چند کار همزمان را بدون دردسر به شما ارائه می دهد. صفحه نمایش دوم مناسب آن، همه چیز را از مرور روزانه وب تا بهره وری برای بیان هنری امکان پذیر می سازد.

ZenBook Duo’s ScreenPad Plus توجه زیادی را به خود جلب واهد کرد، اما صفحه نمایش اصلی 14 اینچی آن با کیفیت Full HD نیز چیزهای زیادی برای فخرفروشی دارد. فریم آن از چهار طرف با حاشیه های کوچک غیرقابل تشخیص نانو قاب شده است. این امر باعث می شود دستگاه به طرز خارق العاده ای جمع و جور باشد. حتی با نمایشگر 14 اینچی، فضای اشغالی آن به نمونه های لپ تاپ های 13 اینچی نزدیکتر است. صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع PANTONE معتبر با توانایی ایجاد رنگ های دقیق بوده و دارای فناوری بدون لرزگواهی شده توسط TÜV Rheinland است که به کاهش خستگی چشم کمک می کند.
شاسی ZenBook Duo 14 UX482 به آبی آسمانی پیچیده منتهی شده است. درپوش دارای یک روکش فلزی حاشیه ای برای ایجاد یک ظاهر آرام و در عین حال منحصر بفرد است که کار با آن در همه محیط ها راحت است. لولا ErgoLift آن به گونه ای طراحی شده که بالا بردن درپوش لپ تاپ، پشت شاسی را نیز بلند می کند. این امر جریان هوا را به دریچه های پایینی باز کرده، صفحه کلید را به زاویه تایپ راحت تری متمایل و کیفیت صدایی را که از بلندگوهای رو به پایین می شنوید بهبود می بخشد.

در تمام کارهایی که در هر دو نمایشگر با حداکثر CPU اینتل 7 هسته ای نسل 11 انجام می دهید، یک تجربه محاسباتی سریع و دقیق خواهید داشت. گرافیک ارتقا یافته Intel Iris Xe قابلیت های جدیدی را برای سرگرمی باز می کند. مدل هایی با GPU اختیاری NVIDIA GeForce MX450 برای کاربرانی که خواهان ارتقاء تولید محتوا و حتی برخی از بازی های سبک هستند در دسترس هستند. ZenBook Duo به لطف SSD سریع PCIe با فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت، برنامه ها را بسرعت بوت و اجرا می کند.

مدل های ZenBook Duo UX482 با گرافیک یکپارچه دارای گواهینامه Intel Evo هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که انها عمر باتری طولانی مدت، اتصال Wi-Fi 6 و کیفیت صدای برتر همراه با عملکرد عالی را ارائه می دهند. اتصال به لطف یک جفت پورت Thunderbolt 4 USB Type-C به راحتی صورت می گیرد. از طریق این پورت ها، می توانید ZenBook Duo یا دستگاهی مانند تلفن هوشمند خود را شارژ کنید، به یک نمایشگر خارجی یا هر یک از لوازم جانبی خود متصل شوید.

ScreenXpert 2 امکان چند کار همزمان را به آسانی را فراهم می کند

صاحبان نسل اول ZenBook Duo از این که چگونه ابزارهای نرم افزاری مناسب ScreenXpert به آنها این امکان را می دهد تا بیشترین بهره را از طرح صفحه نمایش دوگانه لپ تاپ خود ببرند، سپاسگذار هستند. ابزارهای جدید موجود در مجموعه ScreenXpert 2 ما استفاده از مزایای ScreenPad Plus را بیش از پیش آسان کرده است. این مرکز کنترل به روز شده به شما امکان می دهد برنامه هایی را که اضافه می کنید تنها با چند ضربه سریع راه اندازی کنید. فقط میانبرهایی را برای برنامه های مورد علاقه خود مانند Microsoft Word و Outlook یا Adobe Photoshop اضافه کنید، و می توانید آنها را در یک لحظه بدون به هم ریختن دسکتاپ خود باز کنید. انتقال برنامه ها و پنجره ها از صفحه اصلی به ScreenPad Plus یا بالعکس به سادگی حرکت یک انگشت است. آیا تمایل دارید از کل ScreenPad Plus به عنوان یک صفحه لمسی پهن و راحت استفاده کنید؟ با سه انگشت روی آن ضربه بزنید تا حالت صفحه لمسی فعال شود.


ما همچنین قابلیت های انجام چند کار همزمان توسط ScreenPad Plus را افزایش داده ایم

این لپ تاپ ZenBook Duo 14 UX482 ردیاب جدید برنامه ها، همه برنامه ها و پنجره های باز را به صورت موزاییکی نشان می دهد و به شما امکان می دهد آنها را حرکت دهید تا تصمیم بگیرید که در کدام صفحه قابل مشاهده باشند. اگر گروهی از برنامه ها وجود دارند که اغلب آنها را بطور همزمان باز می کنید – نرم افزار آفیس، مرورگر وب دلخواه شما و شاید یک برنامه ایمیل – می توانید همه آنها را به یک گروه کاری اختصاص دهید. هر زمان که می خواهید آن برنامه ها را باز کنید، فقط روی نام گروه کاری در راه انداز ضربه بزنید تا همه آنها در موقعیت هایی که قبلا تعریف کرده اید، راه اندازی شوند.
مجموعه ارتقا یافته ScreenXpert همچنین دارای عملکردهای خاصی برای کاربران برنامه های با قابلیت نوآوری مانند Adobe’s Photoshop ، Lightroom Classic ، After Effects و Premiere Pro است. ما یک کنترل پنل سفارشی برای این برنامه ها ایجاد کرده ایم که کنترل های لمسی قدرتمندی را برای عملکردهای مهم در اختیار شما قرار می دهد. فقط کنترل های مجازی مانند نوار لغزنده، شماره گیرها و دکمه ها را روی رابط قرار داده و آنها را به عملکردهای نرم افزاری که اغلب از آنها استفاده می کنید ارتباط دهید. ما در تلاش هستیم تا برنامه های بیشتری را با این ویژگی سازگار کنیم.

لپ تاپ آینده، امروز در دسترس شماست !


ZenBook Duo 14 جدید، طراحی ابتکاری اولیه را حفظ و آن را با اصلاحات کلیدی بهبود می بخشد. بین طراحی فیزیکی به روز شده ScreenPad Plus، ابزارهای نرم افزاری جدید و اجزای جدید هیجان انگیز که عملکرد سیستم را به سطح کاملا جدید می رسانند، ZenBook Duo توانایی استفاده از قدرت چند کار همزمان یک صفحه دوم را آسانتر از همیشه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لپ تاپ نوآورانه، با نماینده ASUS محلی خود تماس بگیرید.

رنگ ( Color )

مشخصات سیستم عامل ( Operating System )

چند کانفیگ با پردازنده های گوناگون ( Processor )

مشخصات و توان پردازش گرافیکی ( Graphics ) لپ تاپ Zen Book Duo 14 UX482

Intel® Iris Xe Graphics,NVIDIA® GeForce® MX450,2GB GDDR6
Intel® Iris Xe Graphics

مشخصات نمایشگر ( Display ) ZENBOOK Duo 14 UX482

نمایشگر اضافی Additional Display

مشخصات حافظه رم ( Memory )

نوع و ظرفیت حافظه ذخیره سازی Storage

درگاه های اتصال I/O Ports

کیبورد و تاچ پد Keyboard & Touchpad

دوربین Camera

مشخصات صدا Audio

اینترنت و اتصالات Network and Communication

مشخصات باتری Battery

مشخصات آداپتور شارژر Power Supply

وزن دستگاه Weight ZenBook Duo 14 UX482

ابعاد دستگاه Dimensions (W x D x H)

برنامه های داخلی Built-in Apps

MyASUS Features

Microsoft Office

1-month trial for new Microsoft 365 customers. Credit card required.
Office Home and Student 2019 included
WPS Office Standard Edition (With license for 3 products)
Microsoft Office Home & Business 2019

Military Grade

US MIL-STD 810H military-grade standard

Regulatory Compliance

Energy star

Security

Trusted Platform Module (TPM)
BIOS Booting User Password Protection
Trusted Platform Module (Firmware TPM)
McAfee LiveSafe 30-day trial
IR webcam with Windows Hello support

Disclaimer

*Upgrade rollout plan is being finalized and is scheduled to begin late in 2021 and continue into 2022. Specific timing will vary by device. Certain features require specific hardware, see https://www.microsoft.com/windows/windows-11-specifications

محتویات داخل جعبه لپ تاپ ZenBook Duo 14 UX482 ) Included in the Box )

امیدوارم از این مقاله پارتاکو درباره لپ تاپ ZenBook Duo 14 UX482 راضی باشید.