ایسوس از کجا شروع کرد؟ | Asus Company

شرکت ایسوس جزو بزرگترین تولید کننده های رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است. این شرکت در پایتخت کشور تایوان یعنی شهر تایپه قرار دارد. امروز اینجاییم که راجب این برند توضیحات کامل تری بدهیم و شمارو با این برند آشنا کنیم. این شرکت پرطرفدار در سال 1990 کار خود را شروع کرد. جالب است بدونید که لپ تاپ های این شرکت فوق العاده در آسیا جزو پرطرفدار ترین برند ها است. لازم است که این موضوع که ساخت برند ایسوس نظریه مدیران قبلی شرکت ایسر بوده است. به نظر شما ایسوس از کجا شروع کرد؟ با پارتاکو همراه باشید تا بیشتر بدونیم.

شرکت ایسوس

شرکت ایسوستک که با اسم ایسوس شناخته شده است. در سال 1990 به دست مردانی تایوانی شروع به فعالیت کرد. به گفته مدیران این شرکت برند ایسوس از چهار حرف آخر پگاسوس (اسب بالدار یونان باستان) گرفته شده است. همانطور که در بالا گفتم این برند جزو موفق ترین و محبوب ترین برند های اسیا است. این شرکت نزدیک به چهار شرکت در تایوان و چند شرکت دیگر در شهر هایی مثل چین ،استرالیا، جمهوری چک و مکزیک دارد.این شرکت ساخت تمامی دستگاه های دیجیتالی را امتحان کرده است. در ادمه راجب این موضوع توضیحات بیشتری می دهیم. شاید هنوز برای شما سوال باشد که ایسوس از کجا شروع کرد؟

محصولات شرکت ایسوس

 اول باید بگویم که شرکت ایسوس در ساخت لپ تاپ به طور جدی ای به سر می برد . شروع این برند هم برای ساخت و تولید از رایانه و مادر برد بوده است. تمامی محصولاتی که ما از این شرکت می بینیم به 2 دسته تقسیم شده اند. دسته اول برای افراد عادی و استفاده خانگی است. دسته دوم برای افرادی که حرفه ای هستند از دستگاه های خیلی خاص و با کیفیت تری استفاده می کنند وجود دارد. در بخش اول بهتر است که راجب این دستگاه یعنی محصول اصلی ایسوس صحبت کنیم. در کل باید استفاده خودتون از این رایانه را بدانید و بعد از آن سیستم مورد نظر خودتون رو خریداری کنید.

لپ تاپ های ایسوس

ASUS در سال 1989 تاسیس شد.  یک شرکت چند ملیتی است . که با بهترین مادربردهای جهان و رایانه های شخصی با کیفیت بالا ، مانیتور ، کارت های گرافیک ، روترها و سایر راه حل های فناوری شناخته شده است. این شرکت در سال 2019 رتبه دوم را در صنعت نو آوری به خود اختصاص داد. ایسوستک در سال 2004 اولین نوت بوک خود را وارد بازار کرد. در همون سال ایسوس به عنوان پیشروترین سازنده نمایشگر vga در جهان شناخته شد. لپ تاپ های محبوب ایسوس از اون دسته سیستم هایی هستند که استفاده و کارایی زیادی دارند.

موبایل های ایسوس

موبایل های برند محبوب ما امروزه خیلی پیشرفت داشتند و اتفاقا در سال پیش ااین برند یک گوشی هوشمند برای عکاسی و استفاده طولانی طراحی کرده است. در سال 2007 همین شرکت با شرکت مرسدس بنز همکاری خود را شروع کرد و در همون سال تولید تلفن همراه را شوع کرد. این گوشی ظاهر نسبتا خوبی دارد ولی مورد علاقه همه سلیقه ها نیست و بیشتر افراد خاص این گوشی را می پسندند. که خب این گوشی از برند معروف و محبوبی ساخته شده است. غیر ممکن است که شخصی با این گوشی کار کند و از استفاده یا خرید آن پشیمون شود.

گوشی های جدید این برند معروف که به اسم zenfone 7 است در رو نمایی خود حسابی شلوغ کرد و در آسیا بسیار طرفدار پیدا کرد. این گوشی ویژگی ای دارد که به لپ تاپ شما وصل شود . برای مثال اگر با رایانه خود فیلمی ببینید بعد از یک تایمی از آن خسته شوید می توانید آن را بر روی گوشی خود انتقال دهید و ببینید. گوشی های این برند قیمت بالایی ندارد و کارایی آن با قیمت آن کاملا هماهنگ است. برای دیدن این گوشی می توانید بر روی کلمه موبایل بزنید و ویدیو انتشار شده توسط خود ایسوس را در یوتیوب ببینید. فکر می کنم که حالا متوجه شده باشید که ایسوس از کجا شروع کرد؟

قطعات لپ تاپ ایسوس

این برند در تلاش است که تمامی قطعات رایانه را خود تولید کند و این شرکت از ساخت مادر برد شروع به فروش کرد و به مرور زمان به ساخت سیستم های کاملی رسید. این برند تا الان گوشی موبایل ، لپ تاپ و نت بوک ها ، مادر برد، کیس و کامپیوتر ، موس و قطعات گیمینگ ها ساخته شده است. این برند از سری های مختلفی تشکیل شده است که هر سری تفاوت های خود را دارد. سری های جدیدی که ایسوس بعد از 30 سال خدمت به بازار رایانه وارد کرده است PROART است .

این سری از رایانه های ایسوس از جدید ترین فناوری های حال حاضر برخوردار است. در این سیستم ها تمامی جذابیت یک لپ تاپ را می توانید ببینید. که به نظر من سلیقه همه افراد است و خیلی کم پیش می آید که کسی از ظاهر این رایانه خوشش نیاید. قیمت این دستگاه حدودا 10 هزار پوند است که امکان دارد بالا تر هم برود که با قابلیت های این سیستم مناسب است. رایانه های ایسوس جزو اون برند هایی است که هیچوقت به گرون فروشی آن را به یاد نیاوردند. اما خب بعضی از دسگاه های این برند قیمت های بالای دارند که اکثر آن ها به علت کارایی زیادی که دارند بالا رفته اند.

امیدوارم که از این مقاله خوشتون بیاد.