استخر HPOOL | همه چیز درباره استخر جدید ارز چیا

استخر ارز چیا ( HPOOL ) در واقع یک سیستم مشارکتی ماینینگ چیا هست. در حالت عادی ، سرعت استخراج و میزان درآمد شما بسته به ظرفیت هارد است. ممکنه چندین ماه طول بکشد تا یک واحد XCH برداشت کنید. ولی استخر HPOOL تعدادی از فارمرها به صورت همزمان عملیات استخراج را انجام می دهند. در این استخرها میزان ظرفیت هارد اعضا با هم تجمیع شده و استخراج چیا بر اساس ظرفیت کل صورت می گیرد. با این حال هر شخص به صورت مجزا می‌تواند برای خودش عملیات استخراج را انجام دهد. این استخر 3 هفته گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که hpool استخر غیر رسمی استخراج ارز چیا می باشد.

 استخر چیا چه کاربردی دارد؟

اجازه دهید تا این مورد را به زبان ساده برای شما توضیح بدم. فرض کنید شما 10 ترابایت فضا در اختیار دارید. در این صورت حدودا 2 سال طول میکشه تا یک واحد کامل از XCH را در حساب خود داشته باشید. حالتی را در نظر بگیرید که 10 نفر از دوستان شما هر کدام به صورت مجزا 10 ترابایت برای شما فراهم می کنند و به شما اجازه می دهند تا بدون دسترسی به اطلاعات آن ها از فضای هاردشان برای استخراج ارز چیا استفاده کنید. در این صورت شما بدون هزینه اضافه حدودا 100 ترابایت فضا در اختیار دارید و مدت زمان دوساله شما برای استخراج یک واحد چیا به دوماه کاهش پیدا می کندبا مقدمه ای که گفتم فکر می کنم تا حدودی متوجه منظورم شده باشید. زمانی که شما در یک استخر چیا عضو می‌شوید ، در واقع با تعداد زیادی از ماینرهای چیا ، فضای در دسترس خودتان را به استراک می گذارید. بنابراین مدت زمان استخراج چیا به شدت کاهش یافته و میزان درآمد شما به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

به این نکته توجه کنید که هیچ کدام از اعضای استخر ، نمی تواند به ارزهای استخراج شده توسط شما دسترسی داشته باشد و عملیات استخراج به صورت مجزا انجام می شود. فقط میزان ظرفیت هست که بین اعضای استخر به اشتراک گذاشته می شود.

تا کنون استخرهای مختلفی برای استخراج چیا معرفی شده است که HPOOL جدیدترین آن هاست. استخر رسمی چیا XCHPOOL نام دارد که هنوز فعالیت خودش را آغاز نکرده است. به محض شروع فعالیت این استخر ، آموزش کاملی برای شما خواهیم گذاشت.

آموزش ثبت نام در استخر HPOOL برای استخراج ارز چیا

برای ثبت نام و فعالسازی استخر جدید چیا ابتدا وارد سایت www.hpool.co می شویم. بعد از وارد شدن به سایت ، صفحه زیر برای شما ظاهر می شود. شما در ابتدا باید بر روی گزینه SignUp کلیک می کنیم.

در این قسمت باید ایمیل و کلمه عبور برای خود تعیین کنید. در نهایت گزینه Sign In را بزنید.

در ابتدا یک ایمیل و کلمه عبور را وارد کرده و بعد از زدن Sign in ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد. بعد از تایید ایمیل می‌توانید به پنل کاربری دسترسی داشته باشید. بعد از ورود به پنل گز Personal Center

در این مرحله وارد Personal Center شده و بر Open Pool کلیک نموده و این گزینه ALL قرار دهید. بعد از به کمک کلید های ترکبی CTRL + F عبارت Chia ECO کلیک می کنیم:

بر روی گزینه Download Center کلیک کنید

در صفحه باز شده ، نرم افزار Chia Plotter را دانلود کنید.

پس از انتخاب گزینه فوق ، باید نسخه مناسب سیستم عامل خود را انتخاب کنید:

مجددا به Download Center رفته و نرم افزار Chia Miner را دانلود می کنیم.

حالا وقت آن رسیده که نرم افزار Chia Plotter را اجرا کنید

بعد از باز کردن نرم افزار در قسمت اول 24 کلمه ای که هنگام ساخت کیف پول چیا به شما داده را وارد میکنید و بر روی Sign کلیک کنید. بعد از دریافت Signature ان را کپی نمایید.

حالا باید وارد حساب کاربری خود در سایت چیا شده و گزینه Plots را انتخاب نمایید:

در صفحه باز شده ، گزینه Add A Plot را زده و سپس گزینه Add A Plot Directory را انتخاب کنید.

بعد از این کار ، باید پلات هایی که از قبل ساخته شده را حذف نمایید. از حساب خود خارج شده و مجددا به حساب کاربری HPOOL وارد شوید. از قسمت POOL گزینه Configuration را انتخاب می کنیم.

از بخش Pool گزینه Configuration را زده و Signature را در Bind Signature Data کپی کنید.

در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام دهید ، پیغامی مبتنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات برای شما نمایش خواهد داد.

حالا وقت آن رسیده که نرم افزار Chia Miner را اجرا کنید.

گزینه Setting را انتخاب کنید:

بر روی مورد اول کلیک کرده و نام ماینر خود را انتخاب میکنیم. API را کپی کرده و در قسمت API Key کپی میکنیم.

در مرحله ی بعد باید پلات های خود را اضافه کنید. بر روی گزینه دوم کیلک کرده و پلات های مورد نظر جهت افزودن به استخر HPOOL را انتخاب میکنیم.

امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید. خوشحال میشیم که با نظرات خوبتون پیشنهادات و انتقادات در مورد این مقاله را مطرح کنید.