آموزش باز کردن لپ تاپ اچ پی ENVY X360 15

امروز برای شما آموزش بازکردن لپ تاپ اچ پی ENVY X360 15 را آماده کرده ایم. امروزه با افزایش قیمت دلار ، ارتقای لپ تاپ بهترین جایگزین برای خرید دستگاه جدید به جای نوت بوک فعلی هست. با این ویدیو شما می توانید لپ تاپ HP ENVY X360 را ارتقا دهید. برای این کار می توانید ویدیوی آموزش باز کردن لپ تاپ اچ پی ENVY X360 15 را مشاهده کنید و یا مراحل زیر را قدم به قدم دنبال نمایید.

1- قاب کف لپ تاپ را جدا کنید

ابتدا پیچ های قاب را به کمک یک پیچ گوشتی مناسب باز کرده و با احتیاط قاب کف را از دستگاه جدا کنید.

2- باتری

باتری 51 وات ساعتی آن حدود 7 ساعت مرور وب و نزدیک به 11 ساعت پخش ویدیو را ارائه می دهد. در یک زمان، این باتری مطمئناً از بین می رود و ممکن است بخواهید آن را تعویض کنید. برای انجام این کار، تمام 5 پیچ سر فیلیپس را که آن را به شاسی نگه داشته اند باز کنید. پس از آن، کانکتور باتری را از مادربرد جدا کرده و کابل های بلندگو را باز کنید.

3- حافظه های ذخیره سازی

از نظر ارتقاء حافظه، دو اسلات RAM SODIMM وجود دارد. برای دسترسی به آنها، پوشش فلزی را بردارید. از نظر فضای ذخیره‌سازی، یک اسلات M.2 PCIe x4 دریافت می‌کنید.

4- سیستم خنک کننده

در مورد خنک کننده، یک لوله حرارتی و یک هیت سینک بسیار طولانی وجود دارد. برخلاف مدل AMD، تنها یک فن وجود دارد که جای خالی دیگری توسط یک قطعه پلاستیکی پر شده است.

از این که با پارتاکو همراه بودید متشکریم. اگر در مورد آموزش باز کردن لپ تاپ اچ پی ENVY X360 15 ، سوال ، انتقاد و یا پیشنهادی داشتید می توانید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.