انتخاب بهترین اسپیکر هوشمند در سال 2021

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 2 نویسنده : دسته بندی :

با حضور هوش مصنوعی و خانه های هوشمند ، اکثر دستگاه های الکترونیکی هوشمند شده اند. یکی از این موارد  اسپیکر هوشمند می باشد. این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین اسپیکر هوشمند مورد نیاز برای خانه خود تهیه کنید.

 

 

چگونه با اسپیکر هوشمند حرف بزنم؟

هر بلندگوی هوشمند با کلمه خاصی شروع به گوش کردن سخنان شما می کند. برای این که بتوانید با اسپیکر هوشمند خود حرف بزنید ، دفترچه راهنمای اسپیکر را مطالعه کنید. معمولا اگر از لغات انگلیسی استفاده کنید ، حرف شما را کامل می فهمد. ولی اگر از زبانی مانند فارسی استفاده کنید ممکن است دستیار صوتی کمی گیج شود . ولی در عمده موارد پاسخگوی شما خواهد بود.

 

مدیریت خانه هوشمند:

سرویس صوتی گوگل ، الکسا و Siri می توانند دستورات صوتی خانه های هوشمند را کنترل کنند. معمولا گجت های هوشمند یک سری دستورات آماده دارند که فرمان های صوتی را به سرویس های گفته شده ابلاغ می کنند. مانند دستور "من از خانه بیرون می روم."

Amazon Echo و Echo Studio یک خانه هوشمند Zigbee برای کنترل محصولات سازگار اضافه می کنند که لیستی از دستگاههایی را که با آنها کار می کنند (و در نتیجه سایر Echos در خانه شما) گسترش می دهد. اکثر دستگاه های هوشمند از طریق وای فای به اینترنت متصل هستند و با سرویس های گوگل، الکسا و ... کار می کنند.

اگر می خواهید از Siri برای کنترل خانه هوشمند خود استفاده کنید ، می خواهید مطمئن شوید که دستگاه های خانه هوشمندی که خریداری می کنید سازگار با HomeKit هستند و یک HomePod ، iPad یا Apple TV دارید که می توانید از آنها به عنوان مرکز استفاده کنید. سپس می توانید اتاق ها ، گروه ها و برنامه های چند مرحله ای ایجاد کنید و دستگاه های خود را از راه دور کنترل کنید ، اما فقط از طریق  iOSاین کار امکان پذیر است. برنامه Apple's Home بسیار جذاب است ، اما شما باید همه کاره اپل باشید تا خوب کار کند.

Alexa ، دستیار Google و Siri می توانند برای کنترل تلویزیون یا مرکز سرگرمی خانگی ، با تلویزیون سازگار یا افزونه سخت افزاری مناسب (دستگاه Amazon Fire TV برای Alexa ، Chromecast یا Android TV برای Google Assistant و تلویزیون اپل برای سیری).

 

مهارت های شخص ثالث

اکوسیستم دستیار صوتی آمازون توسط ده ها هزار مهارت شخص ثالث شارژ شده است و آمازون فهرست آنها را در سایت خود دارد. این مهارت ها از اعطای وضعیت حمل و نقل محلی ، تأیید موجودی کارت اعتباری شما ، چیزهای بی اهمیت در مورد تیم فوتبال مورد علاقه خود ، بازی ها و آواز خواندن همه کارها را انجام می دهد. با این حال ، شما باید مهارت های مورد نظر خود را جستجو کنید و از نحو بسیار خاصی که آنها می خواهند استفاده کنید استفاده کنید. این یک سیستم خیره کننده و قدرتمند است که دارای منحنی یادگیری است.

 

 

این تمایل دارد که بیشتر مکالمه به صورت آزاد را بپذیرد تا اینکه نحو خاص کلمه به کلمه را مطالبه کند ، استفاده از این مهارتها را آسان تر می کند. می توانید مهارت های گوگل (که آن را "اقدامات" می نامد) را در فهرست مناسب مبتنی بر وب آن بررسی کنید. این تمایل دارد که بیشتر مکالمه به صورت آزاد را بپذیرد تا اینکه نحو خاص کلمه به کلمه را مطالبه کند ، استفاده از این مهارتها را آسان تر می کند. می توانید مهارت های گوگل (که آن را "اقدامات" می نامد) را در فهرست مناسب وب مبتنی بر آن بررسی کنید.

 

تماس های تلفنی

همه دستیارهای صوتی به شما امکان می دهند از بلندگوی هوشمند خود تماس تلفنی برقرار کنید. الکسا و گوگل مستقیماً تماس تلفنی برقرار می کنند. دستیار Google از طریق Google Duo با شماره های ایالات متحده و کانادا تماس می گیرد. الکسا با هرکسی در ایالات متحده ، کانادا و مکزیک تماس می گیرد اما با شماره های رایگان تماس نمی گیرد. HomePod می تواند به عنوان بلندگوی تلفن شما مورد استفاده قرار گیرد ، اما شما باید تماس را با تلفن خود شروع کنید.

 

بلندگوهای هوشمند چگونه شروع به کار می کنند؟

همه بلندگوهای هوشمند می توانند از تلفن شما موسیقی پخش کنند ، اما اگر فقط به دستورات صوتی اعتماد کنید ، به سرویس های ابری نیز اعتماد خواهید کرد. alexa و Google Assistant هر دو به حساب های Spotify Premium و همچنین به صورت رایگان به Pandora ، TuneIn و iHeartRadio متصل می شوند.  بلندگوهای الکسا همچنین موسیقی آمازون را پخش خواهند کرد. بلندگوهای دستیار Google موسیقی Google Play و YouTube را پخش می کنند ، از جمله آهنگهایی که در کتابخانه حساب Google خود بارگذاری کرده اید. Siri در HomePod و HomePod mini از حساب Apple Music شما Apple Music و آهنگ پخش می کند. برای هر یک از این سرویس ها ، فقط می توانید از بلندگوی هوشمند بخواهید که موسیقی را از آنها شروع کند. 

همچنین بسیاری از این اسپیکر ها به کمک بلوتوث می توانند به موبایل ، تبلت و یا لپ تاپ شما متصل شود. Google Nest Mini و Amazon Echo Dot پیشرفت چشمگیری در کیفیت صدا داشته اند ، اما هنوز نمی توانند فضای اتاق را پر کنند و به اندازه کافی بلندگوهای موسیقی نیستند. همانطور که گفته شد ، می توانید از آنها برای کنترل بلندگوهای بهتر استفاده کنید.

 

 

بلندگوی هوشمند مناسب شما

در حال حاضر ، Google Assistant را دستیار صوتی برتر برای بلندگوهای هوشمند می دانیم. آمازون مهارت های شخص ثالث بیشتری دارد ، اما گوگل در همه گوشی های اندروید تعبیه شده است و درک بهتری از زبان طبیعی دارد و این تفاوت زیادی ایجاد می کند. با هر دستیار صوتی که بروید ، اندازه و قدرت (و قیمت) همه باید در نظر گرفته شوند. Echo Dot و Nest Mini به راحتی نقاط ورود به الکسا و دستیار Google هستند ، در حالی که Echo ، HomePod mini و Nest Audio نسبتاً قدرتمند هستند اما بلندگوهای هوشمند 100 دلاری با قیمت مناسب می توانند فضای اتاق را پر از صدا کنند. و اگر واقعاً می خواهید بلند شوید ، Echo Studio و HomePod از بزرگترین و گرانترین مجموعه ها هستند.

منبع : PC MAG

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه