درباره رینگ لایت | RING LIGHT

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 2 نویسنده : دسته بندی :

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه بسیاری از عکسها و فیلم های زیبایی که اخیرا مشاهده کرده اید از نور مناسب و کیفیت بالایی برخوردار هستند؟ خوب ، اگر فکر می کردید دلیل این مسئله این است که آنها از یک دوربین بسیار گران قیمت استفاده می کنند ، کاملا در اشتباه هستید. اکثر این عکاسان و سازندگان فیلم قادر به تولید این فیلم ها و عکس های با کیفیت بالا هستند فقط به این دلیل که از قطعه ای از تجهیزات نورپردازی منحصر به فرد به نام چراغ حلقه یا همون رینگ لایت استفاده می کنند. بهتره که تا اخر این مقاله با ما همراه باشید تا درباره رینگ لایت بیشتر بدانید.

 

چراغ  حلقه ای یا رینگ لایت چیست؟

. اگر به دنبال بهترین چراغ ها برای پرتره ، عکس های سلفی ، آرایش یا عکس های مو ، عکس های ماکرو و محصولات هستید ، بیشتر از چراغ های حلقه ای مارا نگاه کنید. نور ملایم و یکنواختی که با رینگ لایت  منعکس می شود ، به شما امکان می دهد تا سوژه های خود را به روش های مختلف روشن کنید . رینگ لایت در اندازه های مختلفی وجود دارد - از استودیوهای بزرگ که به پایه نیاز دارند ، تا انواع جمع و جوری که می توانید به تلفن خود وصل کنید. چراغ حلقه ای  به تصاویر و ویدیوی شما جلوه ی نرم نرم می دهند ، اما محدودیت هایی نیز دارند - برای نورپردازی سوژه های منفرد یا اشیا کوچک و متوسط بسیار مناسب هستند ، اما برای عکسهای گروهی یا موارد بزرگتر چندان مناسب نیستند.

 

چرا چراغ حلقه ای انتخاب کنیم؟

چراغ های حلقه ای LED یکی از متنوع ترین ابزارهای روشنایی است که می توانید خریداری کنید. امکانات متفاوت ، مانند : کیفیت نور و همچنین قابلیت حمل و راحتی آنها باعث می شود که قیمت های مختلفی داشته باشند. از آنجا که آنها نور مداوم می دهند ، قبل از فشار دادن ضبط یا کلیک بر روی شاتر ، می توانید ببینید که تصویر شما چه تغییراتی در نور به وجود آورده است. برخلاف سیستم های سنتی هد فلش و جعبه های نرم ، چراغ های حلقه ای مانعی برای دوربین شما نیستند - شما می توانید از طریق مرکز حلقه درست عکس بگیرید و همچنین چراغ ها را به پهلو منتقل کنید.

 

شما همچنین می توانید دو یا چند چراغ حلقه ای ما را با هم ترکیب کنید تا زیبایی کاملاً منحصر به فرد و متفاوتی را برای کار خود ایجاد کنید و همچنین آنها را با بازتابنده ها ترکیب کنید تا مقدار کمی سایه بلند شود. عکاسان پرتره آنها را دوست دارند زیرا شکل دایره ای آنها به چشم سوژه آنها حلقه نور زیبایی در اطراف عنبیه را می بخشد. (اگر می خواهید بدانید که چگونه یک پرتره روشن شده است ، فقط به چشمان مدل نگاه کنید - در آنجا بازتابی به نام نورگیر مشاهده خواهید کرد ، که نشان می دهد از چه نوع اصلاح کننده نور استفاده شده است). آنها مانند چراغهای قدیمی معمولی گرم نمی شوند ، این بدان معناست که شما می توانید در انتهای عکسبرداری مستقیماً وسایل خود را جمع کنید بدون اینکه منتظر خنک شدن نور باشید.

 
محدوده نور رینگ لایت

هرچه ناحیه ای که می خواهید روشن کنید بزرگتر باشد ، چراغ حلقه ای بیشتری نیاز خواهید داشت. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، کیت چراغ حلقه ای  یک انتخاب مناسب و به صرفه است. رینگ لایت برای نورپردازی عکس های نزدیک بسیار مناسب است.

غرفه های عکس به یک RING LIGHT بزرگتر و قدرتمندتر مانند Spectrum Aurora 18 "Diamond Luxe II Ring Ring نیاز دارند ، که همچنین برای متخصصان زیبایی بسیار مناسب است ، زیرا تصاویر با نور و بی عیب ای را ارائه می دهد که کار شما را به بهترین وجه نشان می دهد.

Spectrum Aurora 19 "Gold Luxe II Ring Ring مطمئنا ارزان نیست ، اما این یک سرمایه گذاری در آینده شما است. اگر می خواهید از چراغ های حلقه ای سطح بالا استفاده کنید ، این چراغ برای شما نور کافی دارد و روشن کردن لایه های تخت و همچنین ایجاد نور بدون سایه برای عکاسان طراحی داخلی ، MUA ، وبلاگ نویسان ، تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی ، عکاسان پرتره ، عکاسان طبیعت بی جان و مواد غذایی و غیره فراهم می کند.

هر چراغ حلقه دارای نقاط قوت و قابلیت های مختلف است. اگر بهترین رینگ لایت را که اکنون می توانید بخرید ، خریداری کنید ،در آینده بدون نیاز به خرید چراغ قویتر ، این چراغ حلقه ای برای نیازهای شما به اندازه کافی قدرتمند هست و در آینده برای شما بیشتر می ماند. نوع چراغ حلقه ای که انتخاب می کنید به اولویت شخصی و نوع عکاسی یا فیلمبرداری شما مربوط می شود ، اما امیدوارم که این مقایسه RING LIGHT به تصمیم شما کمک کند.

چراغ حلقه برای تأکید بر جزئیات ، عکاسی ، فیلمبرداری ، برنامه آرایش ، عکاسی ماکرو یا ایجاد جلوه های رنگی مناسب است.

 

چرا از چراغ حلقه ای استفاده می کنیم؟

رینگ لایت ها در ابتدا برای اهداف پزشکی و دندانپزشکی ساخته شده اند. با این وجود ، به دلیل قابلیت های گسترده ،چراغ حلقه ای برای کاربردهای تجاری مختلف که شامل موارد زیر است ، سازگار شد:

 

1. برای نشون دادن جزئیات

رینگ لایت ها به دلیل طراحی و ساختار آن برای تأکید بر جزئیات عکس ها و فیلم ها بسیار مناسب هستند. طراحی دایره ای چراغ حلقه به کاربران امکان می دهد تا دوربین های خود در بین چراغ حلقه ای جاگیر کنند و استفاده کنند تا آنها بتوانند روی جزئیات خاص عکسبرداری تمرکز کنند.

 

2. عکاسی ماکرو

استفاده از چراغ حلقه ای هنگام عکسبرداری ، نور کاملاً متعادلی را تولید می کند که به طور مساوی در هر طرف از مدل یا شی پخش می شود که کاربران می خواهند روی آن تمرکز کنند. چراغ های حلقه ای به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا و با کمترین هزینه ای را بگیرند.

 

3. ایجاد جلوه های رنگی

رینگ لایت ها 3 نور متفاوت دارند. (این در هر مدل رینگ لایت متفاوت هست)  بعضی از چراغ های حلقه ای ریموتی دارند که می توانید در حال فیلم گرفتن نور خودتون و تغییر بدین این نور ها در سه رنگ سفید، زرد، سفید و زرد وجود دارند. با تغیییر نور می توانید با استفاده از برنامه های ادیت فیلم از نور های رنگی تری استفاده کنید و فیلم بسیار زیبایی به وجود بیارین.

 

4.  تولید فیلم

هنگام استفاده از چراغ های حلقه ای به عنوان تنها منبع روشنایی برای عکس برداری یا تبلیغات ، RING LIGHT ها سایه های هاله ای جذابی را تولید می کنند که موضوع عکس یا فیلم را به طور برجسته تری به بیننده نشون می دهد. این یک نگاه دراماتیک و حرفه ای برای فیلمبرداری فراهم می کند. برای یک ویدئو با ظاهری حرفه ای ، به جای سافت باکس یا چراغ های فرعی گرون قیمت و پر دردسر می توان از رینگ لایت با هزینه کمتر و کارایی به اندازه سافت باکس استفاده کرد.

 

 

5. میکاپ ارتیست (آرایشگر ها)

از آنجا که اکثر رینگ لایت ها می توانند رنگ نور 54000k  مانند روز را تولید کنند ، این منبع نور برای استفاده در آرایش به ویژه در یک ابری و یا در صورت عدم وجود نور طبیعی مناسب است. این حلقه نوری باعث می شود که تمامی مشکلات صورت و به راحتی مشاهده کرد، و با آرایش برای مشکلات پوستی کاری کرد. یکی دیگه از خوبی های چراغ حلقه ای در آرایشگاه این است که میکاپ ارتیست ها بعد از اتمام کار می تواند با نور بسیار خوب این حلقه عکس های خوبی از مدل خود بگیرد.

 

چگونه می توان رینگ لایت خرید؟

اگر قصد خرید چراغ حلقه ای برای نیازهای شخصی یا شغلی خود را دارید ، ممکن است در انتخاب نوع چراغ حلقه ای برای خرید کمی مشکل داشته باشید. پس تا آخر این مقاله با ما باشید تا درباره رینگ لایت بیشترین اطلاع و داشته باشید.

 

1. از دوربین استفاده می کنید یا  تلفن هوشمند؟

برای اینکه بتوانید RING LIGHT مناسب را برای نیازهای خود به درستی انتخاب کنید ، باید نحوه استفاده از آن را نیز در نظر بگیرید. اگر برای گرفتن عکس سلفی روی دوربین DSLR یا iPad خود به رینگ لایت نیاز دارید ، توصیه می شود که یک چراغ حلقه ای خریداری کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد و درون آن قرار گیرد چراغ حلقه ای  Spectrum Aurora 18 "Diamond Luxe II Ring Ring کاملا مناسب است.

 

2. چراغ های حلقه ای DIY ارزشش را دارد؟

 متوجه خواهید شد که بسیاری از چراغ های حلقه ای "Do It Yourself" در ویدئوهای Youtube وجود دارد. با این حال متوجه خواهید شد که خرید مواد مناسب و کنار هم قرار دادن آنها یک کار دشوار است. همچنین شما باید اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن ایمن است و روشنایی آن ثابت است و می تواند برای مدت طولانی استفاده شود.

 

 

3. قدرت و اندازه رینگ لایت

مورد دیگری که باید هنگام خرید این کالا مورد توجه شما باشد اندازه و قدرت رینگ لایت است. هرچه لومن (lm) و شاخص ارائه رنگ (CRI) بالاتر باشد ، خروجی نور و نمایش رنگ در حال روشن شدن بهتر است. این تفاوت بزرگی ایجاد می کند ، خصوصاً مواردی که به دقت رنگ بستگی دارند مانند: آرایشگران ، هنرمندان خال کوبی یا رنگ آمیزی مو. ایده آل است که یک چراغ حلقه ای پیدا کنید که بتوانید روشنایی نور اون و کنترل کنید. این کار باعث می شود شما راحت تر کار خود را انجام دهید و وابسته به نوری که میخواین اون و تنظیم کنید.

 

4. آیا به رینگ لایت منعطف نیاز دارید؟

 این کالا به ویژه برای هر کسی که نیاز به عکاسی تخت ، فیلمبرداری از کارهای هنری یا کاردستی روی میز ، متخصصان ابرو یا مژه یا تتوکار دارد ، بسیار مهم است. برای اینکه این کار به درستی انجام شود ، چراغ حلقه به بخشی به نام " هولدر " احتیاج دارد تا نور حلقه را به اندازه نیاز شما منعطف کند.

 

5. دمای رنگ رینگ لایت

یک دمای رنگ گرم معمولاً در هنگام عکاسی یا فیلمبرداری هنگامی که رینگ لایت امکان تغییر رنگ با فیلترهای نارنجی دارند ، استفاده می شود ، اما گزینه مناسب تر ، کم نور شدن دمای رنگ است .

 

6. لوازم جانبی

 آیا با کیف قابل حمل است؟ پایه؟ نگهدارنده تلفن؟ نگهدارنده دوربین؟ آداپتور برق با کشور شما سازگار است؟ اینها لوازم جانبی استانداردی هستند که این محصول باید داشته باشد.

 

7. لامپهای فلورسنت در مقابل چراغ های حلقه ای LED

 چراغ های حلقه ای فلورسنت از فناوری های قدیمی محسوب می شوند و طول عمر آنها به عنوان چراغ های حلقوی LED زیاد نیست. نقاط ضعف چراغ های حلقه ای فلورسنت این است که در صورت استفاده طولانی مدت از آنها داغ می شود ، ممکن است با گذشت زمان صدای زمزمه یا لرزش ایجاد کند ، وقتی لامپ خراب شد باید یک لامپ جدید خریداری کنید تا جایگزین آن شود در حالی که حلقه LED چراغ ها این مسئله را ندارند و گرما را پخش می کنند که شاید برای استفاده در آرایش ناخوشایند باشد.

 

رینگ لایت چگونه می تواند به شما کمک کند؟

اگر حضور آنلاین داشته باشید چه از طریق رسانه های اجتماعی و چه از طریق یک وب سایت و در حال ایجاد یک نام تجاری هستید - در این صورت این نور به شما کمک می کند تا نور مناسب برای عکس ها یا فیلم های حرفه ای فراهم شود. شما می توانید هر نوع چراغ حلقه ای و لوازم جانبی متناسب با نیازهای مختلف را در صفحه پارتاکو مشاهده کنید.

برای اطلاع از قیمت رینگ لایت ها می توانید بر روی رینگ لایت قرمز کلیک کنید.

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه