اینتل پردازنده‌های بیشتری برای لپ تاپ و رایانه‌های شخصی تولید می‌کند

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 2 نویسنده : دسته بندی :

شرکت اینتل طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که در فصل گذشته بیشترین تولید پردازنده برای لپ تاپ و کامپیوتر را داشته است. همچنین اعلام کرد حجم تولید محصولات این شرکت نسبت به سال گذشته ، 54 درصد افزایش داشته است. به دلیل همه گیری ویروس کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از افراد ، و این که مردم مجبور به کار و تحصیل در خانه هستند ، تقاضای رایانه های شخصی تاحد زیادی بالا رفته است. مدیر عامل اینتل افزایش صعودی این تقاضا را تا پایان سال 2021 پیش بینی کرد. با پارتاکو همراه باشید تا این خبر را بررسی کنیم.

وی گفت: "سال 2021 درحال شکل گیری است تا بزرگترین بازار رایانه‌های شخصی باشد. در بسیاری از مشاغل ، وجود یک رایانه در منزل کافی نیست." تعداد رایانه های شخصی در هر خانوار ، چیزی که ما آن را تراکم رایانه می نامیم ، در حال افزایش است. ما شاهد رشد شدیدی در آموزش هستیم ، جایی که به صورت جهانی ، تعداد رایانه های شخصی در هر صد دانش آموز و معلم هنوز در یک رقم باقی مانده است. " با این حال ، ممکن است تقاضا به سود بیشتر اینتل تبدیل نشود.

 

 

با وجود رکوردشکنی تعداد محموله ها ، متوسط ​​قیمت فروش تراشه های لپ تاپ اینتل 23٪ کاهش یافت. این شرکت می گوید که این امر به دلیل ارسال تراشه های بیشتر اینتل برای رایانه های شخصی و مصرف کننده مانند Chromebook است که می توانند از پردازنده های ارزان تر استفاده کنند.

در نمای دسکتاپ ، حجم حمل و نقل اینتل نسبت به سال گذشته 4٪ کاهش یافته است. این اتفاق در حالی رخ داد که این شرکت با رقابت شدیدی از سوی پردازنده های رومیزی AMD Ryzen 5000 روبرو شده است که در پاییز سال گذشته وارد بازار شد. پردازنده های AMD در حالی که نگران عقب افتادن از پردازنده های رومیزی اینتل هستند ، مورد انتقادات مطبوعات فنی قرار گرفته اند.

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه