مزایای خرید از پارتاکو

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 1 نویسنده : دسته بندی :

ما سایت پارتاکو را برای کمک به کاهش هزینه های جایگزینی باطری های لپ تاپ راه اندازی کردیم. در پارتاکو، رضایت مشتریان فوق العاده ارزشمند است و این در کیفیت بی نظیر خدمات ما به مشتریان مشهود است. تضمین می کنیم باتری های لپ تاپ ما از نظر دوام و کیفیت در حد باتری اولیه نوت بوک شما هستند.

اگر شما به دنبال بهترین برند و مناسب ترین قیمت هستید، اینجا جای مناسبی است. مجموعه محصولات ما شامل باتری لپ تاپ، باتری تبلت، و انواع آداپتور(شارژر) است. همچنین فروشگاه دارای اکثر مارک های لپ تاپ، از قبیل: Samsung ،Fujitsu ،HP ،MSI ،Lenovo ،ASUS ،Aser ،Sony DELL ،Apple و Toshiba است. هرگونه اشاره به علائم تجاری شرکت سازنده صرفا به منظور شناسایی تولید کنندگان و فروشندگان برای ارائه بهتر محصول است. فروشگاه پارت ایران به هیچ شرکت تولید کننده و توزیع کننده خاصی وابستگی ندارد.

 

اهداف ما در پارتاکو

خط مشی فروشگاه ما بر آن است که شما باتری های با کیفیت بالا دریافت کنید. لذا ما به طور مداوم تمام محصولات را آزمایش می کنیم. قبل از عرضه اطمینان حاصل می کنیم که باتری ها و آداپتورهای با بهترین کیفیت و بی نقص هستند. همچنین این فروشگاه دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک می باشد.

کیفیت بالا

باتری های ارائه شده توسط فروشگاه ما در دو نوع Original و Highcopy ارائه می شوند. محصول Highcopy برای جایگزینی در همان محصول خاص ولی با قیمت مناسب تر، ارائه می شوند. اکثر آیتم های باتری و آداپتورها دارای تخفیف روزانه می باشند. برای مشاهده این تخفیفات می توانید در کانال تلگرام این مجموعه عضو شوید. سایت partako.com با ارائه اکانت به همکاران محترم آماده ارائه محصولات خود به آنان با بهترین قیمت است.

 

قیمت مناسب

ما یک تیم تخصصی برای کمک به شما در پیدا کردن باتری لپ تاپ داریم. این تیم مشتاق اند با راهنمایی مناسب شما موجب شوند از خرید خود لذت ببرید.

 

تیم متخصص

ما محصول را در همان روز ارسال می کنیم. شما با توجه به شرایط خود می توانید یکی از چند روش ارسال را انتخاب کنید.

 

انواع روش ها شامل:

  • با پیک موتوری
  • ارسال از طریق پست یا تیپاکس
  • از طریق باربری (وهمچنین پایانه های حمل ونقل مسافربری) هستند.

 

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه