ژنراتور های قابل حمل در سال 2021 | معرفی 3 مدل از پرفروش ترین ها

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 1 نویسنده : دسته بندی :

آیا تا به حال به کویر سفر کرده اید؟ جایی که هیچ اثری از برق شهری در آن وجود ندارد. اگر شما از آن دسته افرادی باشید که دائما اهل سفر و کمپینگ هستید ، به یک نیروگاه قابل حمل یا به عبارتی به یک پاور بانک همه کاره نیاز پیدا می کنید که به کمک آن موبایل ، لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید. همچنین به کمک این دستگاه ها می توانید برق مورد نیاز وسایل برقی مانند کتری را به راحتی تامین کنید. به عبارتی میتوان این پاوربانک ها را جایگزین موتور برق های بنزینی کرد. این دستگاه ها دارای یک باتری قابل شارژ بوده و انرژی مورد نیاز خود را از آن تامین می کند. در این مقاله برای شما 3 مورد از بهترین ژنراتور های قابل حمل را به شما معرفی می کنیم.

 

Jackery Explorer 1000:

این مدل یکی از کامل ترین پاوربانک های همه کاره و قابل حمل می باشد. با وزن 22 پوند ، این ژنراتور یکی از سبک ترین ها در مقایسه با مدل های مشابه است. با وجود اندازه جمع و جور این پاوربانک دارای 3 عدد پریز برق ، 2 درگاه استاندارد USB-C و 2 درگاه USB-A می باشد و برای شارژ و برق رسانی به انواع وسیله الکترونیکی مناسب است. عمر باتری این پاور بانک تقریبا 3 ساعت بعد از هر بار شارژ می باشد.

 

 

Klein Tools KTB5:

اگر شما به یک پاور بانک قدرتمند در حد Jackery Explorer 1000 نیاز نداشته باشید ، می توانید روی Klein Tools KTB5 حساب باز کنید. این مدل با این که نسبت به پاوربانک قبلی از قدرت پایین تری برخوردار است ولی هنوز هم می تواند پاسخگوی اکثر نیاز های شما باشد. این ژنراتور دارای 2 ورودی پریز برق ، 2 پورت USB-C و 2 پورت USB-A می باشد که به کمک این دستگاه میان رده می توانید اکثر وسایل الکترونیکی همچون لپ تاپ ، موبایل و تبلت شارژ و برق رسانی کنید. عمر باتری این دستگه بعد از هر بار شارژ2 ساعت و 29 دقیقه می باشد.

 

 

Rockpals 300W

این مدل یکی از سبک ترین پاوربانک های همه کاره می باشد . Rockpals 300W دارای یک خروجی پریز برق و 4 پورت USB-A می باشد که عمده نیاز کاربران را پاسخگو می باشد. وزن این دستگاه چیزی حدود 7.5 پوند است.

 

 

سخن پایانی :

در این بخش به معرفی 3 مدل از بهترین پاور بانک های همه کاره پرداختیم. همانطور که گفتیم این پاوربانک ها جایگزینی بسیار مناسب برای موتور برق های بنزینی می باشد. چون از وزن و ابعاد بسیار پایین تری برخوردار است. همچنین قدرت برق رسانی فوق العاده بالاتری دارد. اگر شما هم اهل مسافرت هستید و از چادرهای مسافرتی برای استراحت استفاده می کنید ، استفاده از این ژنراتورهای قابل حمل را به شما توصیه می کنیم.

 

منبع : CNET

پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه