بهترین لپ تاپ ها برای موسیقی در سال 2021

تاریخ انتشار : 29 شهریور 1403 تعداد بازدید ها : 2 نویسنده : دسته بندی :

آیا دوست دارید هنگام کار کردن با لپ تاپ در محل کار یا منزلتان به موسیقی گوش دهید؟ فرقی نمی کند که مشغول چه کاری هستید؛ وب گردی ، کدنویسی ، انجام کارهای گرافیکی ، نوشتن مقاله و موارد مشابه بدون پخش آهنگ برای برخی افراد خسته کننده به نظر می رسد. بسیاری از افراد استفاده از هدفون را ترجیح می دهند ولی برخی ترجیح می دهند از بلندگوی داخلی لپ تاپ استفاده کنند. در این صورت لپ تاپ و نوت بوک شما باید دارای اسپیکر باکیفیت باشد. در این مقاله بهترین لپ تاپ ها برای موسیقی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مزایای پخش موسیقی :

موسیقی بر روح و روان انسان تاثیرات مثبتی دارد. بنا بر نظریه دکتر   Masha Godkinپخش موسیقی می تواند تمرکز افراد در حین کار را افزایش دهد. دکتر Godkin در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که همه موسیقی ها یکسان نیستند. اگر می خواهید تمرکز ذهن را بهبود ببخشید ، باید به موسیقی کلاسیک ، صداهای محیطی یا موسیقی با 60-70 ضربه در دقیقه گوش دهید. آیا تا به حال زمانی را تجربه کرده اید که پخش یک آهنگ یا موسیقی خاص سرعت کار شما را بهبود بخشد؟

 

نکاتی که باید در هنگام خرید لپ تاپ مناسب برای موسیقی رعایت کنید:

خرید لپ تاپ فقط به آهنگ گوش دادن محدود نمی شود. شما باید به فاکتورهای مهم خرید لپ تاپ توجه داشته باشید. برای سهولت در کار شما چند مورد اصلی و مهم را در این مقاله آماده کرده ایم . پس با ما همراه باشیدتا به شما بهترین لپ تاپ ها برای موسیقی را معرفی کنیم.

 

کیفیت اسپیکر لپ تاپ:

این مورد، عامل اصلی است که باید هنگام خرید لپ تاپ به خصوص برای موسیقی جستجو کرد. اسپیکر داخل لپ تاپ تصمیم می گیرد که هنگام پخش یک آهنگ ، چه نوع صدایی را بشنوید.

 

چگونه بهترین لپ تاپ ها برای موسیقی را پیدا کنیم؟

اگر به دنبال صدایی بلند و بدون خش هستیدباید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که دارای بلندگوهای بزرگ هستند.

 

RAM و پردازنده:

توجه به ضرفیت رم و پردازنده لپ تاپ خیلی مهم است. چون ظرفیت رم برای شما تعیین می کند که علاوه بر پخش کردن موسیقی مورد نظرتان چه تعداد برنامه به صورت همزمان می توانید اجرا کنید. پردازنده پیشنهادی برای لپ تاپ موسیقی ، Intel Core i5 و Intel Core i7 است . رم برای پردازنده مانند بنزین برای خودرو عمل می کند. ظرفیت RAM ایده آل برای لپ تاپ های امروزی بین 8 تا 16 گیگابایت است.

 

ظرفیت هارد

چه تعداد فایل صوتی میخواهید در لپ تاپ خود ذخیره کنید؟ هرچه ظرفیت ذخیره سازی هارد دیسک لپ تاپ شما بیشتر باشد به نفع شماست. معمولا ظرفیت هارد دیسک لپ تاپ ها بین 500 تا 2 ترابایت است.  علاوه بر آن شما می توانید از یک حافظه SSD برای افزایش سرعت پردازش خود استفاده کنید.

 

عمر مفید باتری

لپ تاپ هایی برای گوش دادن به موسیقی مناسب است که عمر باتری آن از 4 ساعت به بالا باشد.

 

سیستم مورد نیاز:

پارامتر ها حداقل سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
CPU Core i5 نسل هشتم Core i7 نسل نهم
RAM 8 گیگابایت 12 گیگابایت
نمایشگر 13.3 اینچ با کیفیت فول اچ دی 15.6 اینچ با کیفیت فول اچ دی
پردازنده گرافیکی (GPU) Integrated Intel UHD 620 2GB NVIDIA GeForce MX150
عمر مفید باتری بالای 4 ساعت بالای 8 ساعت

 

مهم نیست که طرفدار کدام سبک از موسیقی هستید. لپ تاپ هایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم از همه لحاظ می توانند بهترین کیفیت موسیقی را به شما ارائه دهند.

 

HP Spectre x360 15t

صادقانه بگویم بهترین لپ تاپ ها برای موسیقی که معرفی می کنیم چندان برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین مناسب نیستند. ما فرض را بر این گذاشته ایم که تمرکز شما بر روی کیفیت صدای خروجی لپ تاپ می باشد. به همین دلیل HP Spectre x360 15t را به عنوان یک لپ تاپ که برای گوش دادن به موسیقی و یا ضبط صدا مناسب است معرفی می کنیم.

 

  • CPU: 1.8GHz Intel Core i7-10510U
  • RAM: 16GB
  • Storage: 512GB SSD
  • Sound: Bang & Olufsen speakers
  • Display: 15.6-inch UHD 4K IPS (3840 x 2160)
  • GPU: 2GB NVIDIA GeForce MX330
  • Battery: Up to 9 hours

 

 

 

این لپ تاپ از پردازنده Intel Core i7-10510U استفاده می کند. چیپست کم مصرف تقریباً قادر به اجرای تقریباً هر دستگاه پخش رسانه ای منبع باز است ، به شرطی که بخواهید چیزی برای تنظیم سطح باس و سه برابر صدای پخش شده در صدا در اختیار داشته باشید. علی رغم فرض کردن سرعت کلاک توربو تا 4.9 گیگاهرتز ، این SoC موبایل گرمای زیادی تولید نمی کند و در نتیجه ضریب استفاده را بیشتر می کند.

از این لپ تاپ می توان بازی های سبک را به راحتی اجرا کرد و از آن لذت برد. ولی انتظار اجرای بازی های سنگین را از این لپ تاپ نداشته باشید. تا آنجا که به تخصیص حافظه مربوط می شود ، شما 16 گیگابایت RAM دریافت می کنید که به نوبه خود به شما امکان می دهد از منابع آنلاین موسیقی پخش کنید ، برای یک مناسبت فایلهای صوتی را ویرایش کنید یا چند وظیفه را با دقت انجام دهید.

دوستداران موسیقی ماژول های ذخیره سازی سریع را ترجیح می دهند و اینجا جایی است که SSD 512 گیگابایتی به عنوان یک کاربرد مفید ارائه می شود. از آنجا که فایل های صوتی در مقایسه با فیلم ها نسبتاً کوچکتر هستند ، انتظار می رود ظرفیت ذخیره سازی موجود کافی باشد. علاوه بر این ، درایو بوت SSD همچنین سیستم عامل ویندوز 10 را در زمان کوتاهی بارگیری می کند.

علاوه بر این ، نمایشگر 15.6 اینچی 4K Ultra HD با پشتیبانی از صفحه لمسی بسیار پاسخگو است و به شما امکان می دهد یکپارچه با دستگاه تعامل داشته باشید. نه تنها این ، وضوح صفحه نمایش کلی 2160 * 3840 پیکسل است که به دنبال آن صفحه پنل Micro Edge و فناوری نور پس زمینه WLED ارائه شده است.

این لپ تاپ شامل صفحه کلید مناسب با نور پس زمینه (Back Light) ، وب کم Full HD با شاتر محرمانه (برای سخنرانی های آنلاین توصیه می شود) ، اسکنر اثر انگشت با محوریت امنیت و سایر مشخصات مربوطه می باشد. با این حال ، به عنوان یک عاشق موسیقی ، می توانید از تنظیمات چهار بلندگو بهره مند شوید ، که مطابق با استاندارد B&O و فناوری Audio Boost HP تنظیم می شود.

جنس بدنه لپ تاپ محکم و ضد ضربه است. همچنین از صفحه نمایش لمسی تشکیل شده که قابلیت استفاده از قلم نوری را نیز برای شما فراهم کرده است. بعد از هر بار شارژ ، 9 ساعت قابل استفاده می باشد که برای دوست داران موسیقی یک گزینه عالی محسوب می شود.

 

 

 

مزایا

پردازنده سریع

ظرفیت خوب حافظه RAM

ظرفیت ذخیره سازی کافی

طرح چهار بلندگو

پشتیبانی از Wi-Fi 6

پشتیبانی از پورت های تاندر بولت 3

 

معایب

وزن لپ تاپ کمی سنگین است

از بازی های گرافیکی سنگین نمی توان استفاده کرد

 

 

Dell XPS 13

این نوت بوک فوق العاده را در مقاله معرفی بهترین لپ تاپ های 4k به طور مفصل معرفی کردیم. این لپ تاپ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های موسیقی معرفی شده است. قبل از این که به کیفیت صدای این محصول بپردازیم ، اجازه دهید تا در مورد عملکرد آن صحبت کنیم. این لپ تاپ با پردازنده هسته ای i7 نسل هشتم همراه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD نصب شده است. نتیجه؟ شما یک لپ تاپ فوق سریع را در اختیار دارید. و بهترین چیز این است که با وجود سرعت زیاد ، به لطف عایق حرارتی GORE گرم نمی شود. شما ساعت ها می توانید از پخش زنده لذت ببرید بدون این که دستگاهتان داغ کند. لپ تاپ دارای دو بلندگوی استریو در طرفین است. بلندگوها با Waves MaxxAudio Pro هماهنگ شده و صدای فوق العاده واضح و بلندی را ارائه می دهند. همچنین صرف نظر از اینکه لپ تاپ روی سطح چوبی یا شیشه ای قرار بگیرد ، چیزی از کیفیت صدا کم نمی کند. میکروفون داخلی آن به شما کمک می کند لیست پخش خود را حتی در محیط پر سر و صدا کنترل کنید. زیرا حتی از فاصله 14 فوت نیز صدا به دست می آورد.

 

 

 

 

  • CPU: 1.8GHz Intel Core i7-8550U
  • RAM: 16GB
  • Storage: 1TB SSD
  • Sound: Stereo speakers
  • Display: 13.3-inch UHD (3840 x 2160)
  • GPU: Integrated Intel UHD 620
  • Battery: Up to 10 hours

 

 

 

اگر در کنار یک عاشق موسیقی اهل فیلم هستید ، از فیلم های مورد علاقه خود مانند گذشته در این لپ تاپ لذت خواهید برد. این لپ تاپ دارای نمایشگر 13 اینچی 4K Ultra HD می باشد . به کمک نمایشگر فوق العاده این لپ تاپ در دنیای فیلم غرق خواهید شد.

علاوه بر موارد گفته شده ، این دستگاه قادر به انجام فعالیتهای فشرده گرافیکی از جمله ویرایش عکس ، طراحی گرافیک و موارد دیگر می باشد. اگر همه این ویژگی ها برای تحت تأثیر قرار دادن شما کافی نباشند ، مطمئناً آن را به دلیل دوام باتری دوست دارید. باتری لپ تاپ با یک بار شارژ 10 ساعت و حتی بیشتر کار می کند.

 

 

 

مزایا

بلندگوهای استریو با Waves MaxxAudio Pro هماهنگ شده اند

طراحی باریک و سبک وزن

عملکرد فوق العاده سریع

عمر باتری فوق العاده

صفحه نمایش افسانه ای
پرینت مقالـه
اشتراک گذاری

اندازه متن 14

ارسال دیدگاه