نحوه خرید و ارسال کالا

نحوه خرید و ارسال کالا

۱- نحوه انتخاب محصول

شما می توانید با استفاده از ابزار جستجو و انتخاب محصولات در هر یک از بخش های سایت، با توجه به نیازهای کاربردی و نیز سلایق و تشخیص خود ، مدل هایی را که با شرایط جستجوی تعیین شده از طرف شما مطابقت دارند بررسی کنید.این کار با ساده تر کردن فرآیند انتخاب از میان تنوع بسیار زیاد مدل ها، به شما کمک خواهد کرد مستقیماً بر روی مدل هایی متمرکز شوید که بیشترین مطابقت را با نیازهای شما دارند.

چنانچه از قبل مدل یا مدل هایی را انتخاب کرده اید و یا نام تجاری خاصی را برای محصول مورد نظر خود ترجیح می دهید، می توانید مستقیما به قسمت محصولات ارائه شده توسط آن نام تجاری در سایت مراجعه نموده و مدل های موجود را بررسی کنید. برای بررسی بیشتر مدل ها حتماً بر روی تصویر مدل مورد نظر کلیک کنید تا جزئیات بیشتری را درباره آن مدل مطالعه نمایید.

پس از بررسی مدل های حائز شرایط، می توانید این مدل ها را با استفاده از ابزار مقایسه موجود در سایت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به انتخاب نهایی خود برسید. درضمن، چنانچه در مورد انتخاب مدل مورد نظر خود به نتیجه نهایی نرسیدید و به مشاوره تخصصی بیشتری نیاز داشتید، می توانید با بخش مشاوره رایگان فروشگاه ( قسمت تماس با ما ) تماس بگیرید. کارشناسان ما مشتاقانه شما را در انتخاب بهتر محصول مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.
امیدواریم بتوانید مناسب ترین مدل محصول مورد نظرتان را از بین تنوع مدل ها انتخاب کنید.

۲- نحوه سفارش محصول مورد نظر

پس از انتخاب کالای مورد نظر با کلیک بر روی کلید “اضافه به سبد خرید” و تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش شامل نام، شماره تماس موبایل ، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و کد سفارش جهت پیگیری سفارش در اختیار سفارش دهنده به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.
در صورتی که جزء همکاران هستید و یا تعداد خرید شما بیش از یک خرید می باشد برای گرفتن تخفیف همکاری و درج سوابق خرید خود می توانید در سایت ثبت نام  کنید.

۳- نحوه تحویل کالا و پرداخت وجه سفارش

پرداخت وجه فقط به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت بانک ملت (کلیه کارتهای عضو شتاب پذیرفته می شوند) انجام می گیرد.
مکان تحویل کالا آدرسی است که مشتری در حین ثبت سفارش در وب سایت شرکت درج مینمایید و سایت پارت ایران آدرس درج شده شما جهت تحویل را بر روی مرسوله های پستی درج خواهد نمود و تغییر آدرس پس از تحویل محموله به پست به هیچ وجه قابل تغییر نیست.

سفارشات شهرستان ها بوسیله پست پیشتاز و یا سفارشی بسته به درخواست مشتری ارسال خواهد شد.

مدت زمان تحویل کالا برای مراکز استانها  میانگین کمتر از ۴۸ ساعت  از زمان ثبت سفارش می باشد.مدت زمان تحویل کالا برای  شهرستانها میانگین کمتر از ۷۲ ساعت از زمان ثبت سفارش می باشد.با توجه به ارسال سفارشات از طریق سرویس پست، امکان تاخیرات جزئی ناشی از تاخیر در عملکرد شرکت پست وجود دارد که این از عهده تعهدات فروشگاه اینترنتی پارت ایران خارج است .